ΤΟΠΙΚΑ

Λαϊκή Συσπείρωση Κρήτης: Κοροϊδία με ιστορία χρόνων η παράκαμψη Κισσάμου και η σύνδεση του ΒΟΑΚ με λιμάνι Σούδας και αεροδρόμιο

Για κοροϊδία έκανε λόγο ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Κρήτης, Αλέκος Μαρινάκης, φέρνοντας στο περιφερειακό συμβούλιο τα θέματα της παράκαμψης Κισσάμου και της σύνδεσης του ΒΟΑΚ με το λιμάνι της Σούδας και το αεροδρομιο Χανίων.

Η ανακοίνωση της Λ.Σ. Κρήτης

Αγανάκτηση προκαλούν οι ανέξοδες υποσχέσεις διαχρονικά των κυβερνήσεων για το θέμα της παράκαμψης Κισσάμου και της σύνδεσης του ΒΟΑΚ  με το λιμάνι της Σούδας  και το αεροδρόμιο Χανίων, υποδομές κρίσιμες για τις ανάγκες του λαού.

Το ζήτημα έφερε πρόσφατα στο περιφερειακό συμβούλιο ο Αλέκος Μαρινάκης, επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Κρήτης, στα πλαίσια των παρεμβάσεων της  παράταξης για τα προβλήματα οδικής ασφάλειας σε όλη την Κρήτη,  που παραμένουν άλυτα με ευθύνη της εκάστοτε κυβέρνησης, της Περιφερειακής  αρχής και των Δημοτικών αρχών.

Ειδικότερα, για την παράκαμψη Κισσάμου, έργο που αποτελεί χρόνιο αίτημα των κατοίκων της περιοχής και για το οποίο η κοροϊδία έχει ιστορία από το 2008, η ενημέρωση ήταν ότι ο τελικός σχεδιασμός αφορά παρακαμπτήρια οδό με διαφορετικές σε σχέση με τις αρχικές τεχνικές προδιαγραφές- γεωμετρικά χαρακτηριστικά (πχ μικρότερου πλάτους, με άλλα όρια ταχύτητας ).  Μεταβολές που δεν είναι αμελητέες για τον κυκλοφοριακό φόρτο που θα δέχεται και την ανάγκη για ασφαλή και γρήγορη μετακίνηση.

Όσο αφορά τη σύνδεση του ΒΟΑΚ  με το λιμάνι της Σούδας και το αεροδρόμιο Χανίων,  έργο σημαντικό για τους κατοίκους των Χανίων και του Ρεθύμνου, η χάραξη του δρόμου δίπλα στις στρατιωτικές εγκαταστάσεις του Ναύσταθμου Κρήτης στο Ακρωτήρι «σκοντάφτει» στην αδειοδότηση των υπηρεσιών του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Ταυτόχρονα δεν υπάρχει δέσμευση για τη χρηματοδότηση του έργου,  που -με βάση την προμελέτη-  έχει  κόστος 50 εκατομμύρια ευρώ.

Αναφορικά με τα προβλήματα στη χάραξη του εμπορευματοποιημένου ΒΟΑΚ που οξύνουν περαιτέρω τις συνέπειες από την κατασκευή του, που έχει κριτήριο τις απαιτήσεις του κεφαλαίου και όχι τις λαϊκές ανάγκες για ασφαλείς, δωρεάν μεταφορές, δεν υπάρχει καμία θετική απάντηση από την κυβέρνηση στα αιτήματα που βάζουν οι τοπικοί φορείς και οι κάτοικοι της Κρήτης από τον Αποκόρωνα μέχρι το Λασίθι.

Επιβεβαιώνεται ξανά πως το σχέδιο της κυβέρνησης της ΝΔ όπως και της προηγούμενης του ΣΥΡΙΖΑ, με τη συναίνεση και των άλλων αστικών κομμάτων,  για ΒΟΑΚ «κομμένο και ραμμένο» στις ανάγκες κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων είναι σε βάρος του λαού της Κρήτης, που θα χρυσοπληρώσει και την κατασκευή του και τη χρήση του.

Σ’ αυτά τα σχέδια η περιφέρεια όχι μόνο έχει συναινέσει,  αλλά λειτούργησε σαν «αμορτισέρ» του κεντρικού κράτους, στην προσπάθεια να ενσωματωθούν οι  έντονες λαϊκές αντιδράσεις σε όλη την Κρήτη για την επιβολή διοδίων, για τις συνέπειες που έχει η χάραξη του ΒΟΑΚ στο περιβάλλον, τη ζωή και την οικονομική δραστηριότητα του κρητικού λαού, κύρια για τις παρακάμψεις Χανίων – Ρεθύμνου – Ηρακλείου, για τη διχοτόμηση του Ηρακλείου από τον ΒΟΑΚ, όπως και για άλλα σοβαρά προβλήματα στο Λασίθι, κτλ.

Ως «Λαϊκή Συσπείρωση»  δεν κάνουμε πίσω από την απαίτηση για έναν ΒΟΑΚ σύγχρονο, ασφαλή, με ελεύθερη πρόσβαση και συνολικά για ένα ασφαλές, ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν οδικό δίκτυο σε όλη την Κρήτη (ΒΟΑΚ, ΝΟΑΚ, κάθετες αρτηρίες κλπ.).

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

25 Νοεμβρίου 1942: Η συμβολή Χανιωτών στον Γοργοπόταμο

Γράφει ο Εμμανουήλ Παπαδάκης, γιατρός Έχει καθιερωθεί κάθε χρόνο στην επέτειο της ανατίναξης της Γέφυρας…

1 min ago

Ο «θαυμασμός» της Άνγκελα Μέρκελ για τον Αλέξη Τσίπρα – Τι λέει για τους Έλληνες πρώην πρωθυπουργούς

Η πολιτική και όχι μόνο ζωή της Άνγκελα Μέρκελ αναμένεται να αποκαλυφθεί τις επόμενες ημέρες,…

12 mins ago

Smart Katsouna: Η Κρητική επανάσταση στην Τεχνολογία

Τα νέα video που παρουσιάζουν τις περιπέτειες της «Smart Κατσούνας» έχουν σχεδιαστεί για να γίνουν…

16 mins ago

Οι πρώτες δηλώσεις του Σωκράτη Φάμελλου: “Ο ΣΥΡΙΖΑ ξαναξεκινάει. Θα χτίσουμε το σπίτι μας από την αρχή”

Σε μία ιστορική ημέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, ο Σωκράτης Φάμελλος, νέος πρόεδρος του κόμματος, προχώρησε…

10 hours ago

Συντριπτική νίκη Πολάκη σε όλες τις κάλπες στα Χανιά – 100% στα Σφακιά – Αναλυτικά τα αποτελέσματα με ποσοστά

Η συμμετοχή στις εσωκομματικές εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ στον νομό Χανίων χαρακτηρίστηκε από μεγάλη προσέλευση, με…

10 hours ago

Η πρώτη δήλωση Πολάκη: “Σήμερα είναι μια μέρα χαράς για τον ΣΥΡΙΖΑ γιατί το σχέδιο ρευστοποίησης από την ολιγαρχία απέτυχε”

Ο Παύλος Πολάκης, μετά την ολοκλήρωση των εσωκομματικών εκλογών του ΣΥΡΙΖΑ, όπου κατέλαβε τη δεύτερη…

10 hours ago

This website uses cookies.