ΤΟΠΙΚΑ

Μέσο σταθερής τροχιάς στην Κρήτη: Τώρα ή ποτέ – Συζητείται η ερώτηση Μαμουλάκη στη Βουλή

Την Δευτέρα 4 Νοεμβρίου θα συζητηθεί στη Βουλή η αναγκαιότητα κατασκευής ενός προαστιακού σιδηροδρόμου, ενός μέσου σταθερής τροχιάς στην Κρήτη, έπειτα από Επίκαιρη Ερώτηση που κατέθεσε ο Τομεάρχης Οικονομικών & Ανάπτυξης Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, Βουλευτής Ηρακλείου Χάρης Μαμουλάκης, προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών.

«Με δεδομένο ότι το νέο αεροδρόμιο Καστελλίου θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια της Ελλάδας με αυξημένη τουριστική κίνηση και δυνατότητα εξυπηρέτησης έως και 15 εκατομμυρίων επιβατών ετησίως, προκύπτει η ανάγκη για περαιτέρω ανάπτυξη των συγκοινωνιακών συνδέσεων με αυτό, ώστε να εξυπηρετείται αποτελεσματικά η κίνηση επιβατών» αναφέρει σε δήλωσή του ο Χάρης Μαμουλάκης, τονίζοντας: «Στο πλαίσιο αυτό, η δημιουργία ενός μέσου σταθερής τροχιάς θα μπορούσε να αποτελέσει μια βιώσιμη και αποτελεσματική λύση, τόσο για τους κατοίκους όσο και για τους επισκέπτες του νησιού. Ενός μέσου σταθερής τροχιάς στην Κρήτη που να συνδέει το νέο διεθνές αεροδρόμιο Καστελλίου με το λιμάνι του Ηρακλείου και τα μεγάλα αστικά κέντρα της Κρήτης.».

Ο Χάρης Μαμουλάκης επανέρχεται στο θέμα και ζητάει για μια ακόμη φορά απαντήσεις σχετικά με το αν προτίθεται η Κυβέρνηση να διερευνήσει τη σκοπιμότητα και τη βιωσιμότητα ανάπτυξης ενός μέσου σταθερής τροχιάς που θα συνδέει το νέο διεθνές αεροδρόμιο Καστελλίου με το λιμάνι Ηρακλείου και τα μεγάλα αστικά κέντρα της Κρήτης, καθώς και αν θα μπορούσε ένα τέτοιο έργο να ενταχθεί στις μελλοντικές επενδύσεις για την ενίσχυση των υποδομών και την βελτίωση της κινητικότητας στο νησί.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Ανακατασκευή δικτύου σωληνώσεων στο ΓΝ Χανίων – Tι είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης

Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης παρέστη σήμερα, Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2024, στην υπογραφή της σύμβασης…

2 hours ago

Τέθηκε υπό έλεγχο η φωτιά στα Ροδωπού

Μια φωτιά ξέσπασε λίγο πριν τις 12 το μεσημέρι της Πέμπτης σε μια χορτολιβαδική έκταση…

2 hours ago

Το ΚΚΕ πρωτοστατεί στον αγώνα κατά της Γραμμής Υψηλής Τάσης Χανιά-Δαμάστα

Το ΚΚΕ βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του αγώνα των κατοίκων της Κρήτης ενάντια στην κατασκευή…

2 hours ago

Με αφορμή την εκλογή Τραμπ, προειδοποίηση Πολάκη για άνοδο της ακροδεξιάς αν δεν υπάρξει ριζοσπαστικό αριστερό πρόγραμμα

Σε πρόσφατη ανάρτησή του με αφορμή την εκλογή Τραμπ ο Παύλος Πολάκης προειδοποιεί για τον…

4 hours ago

Γιατί η “κοινωνική κινητικότητα” είναι μια άθλια ιδέα

Του Hadas Weiss Όταν η κυβέρνηση Τζέρεμι Κόρμπιν στο Ηνωμένο Βασίλειο το μακρινό πια 2019…

5 hours ago

Δημοτικό Συμβούλιο Χανίων: Ηχηρό «Όχι» στις αναγκαστικές συνενώσεις των ΔΕΥΑ

Το Δημοτικό Συμβούλιο Χανίων καταδικάζει τις προσπάθειες για αναγκαστική συγχώνευση των ΔΕΥΑ και εκφράζει την…

6 hours ago

This website uses cookies.