ΤΟΠΙΚΑ

Μέχρι το τέλος του 2020 το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας στα Χανιά

Σε τρεις φάσεις και μέχρι το τέλος του 2020 θα έχει ολοκληρωθεί η εκπόνηση του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) για την πόλη των Χανίων, που θα αποτελέσει την βάση για ένα νέο περιβαλλοντικό μοντέλο κινητικότητας, όπως έγινε γνωστό κατά την διάρκεια σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο δημαρχείο και στην οποία 19 φορείς της πόλης υπέγραψαν σύμφωνο για συμμετοχή τους στο δίκτυο κατάρτισης του ΣΒΑΚ.

Ήδη, όπως έγινε γνωστό, κατά την σύσκεψη υλοποιήθηκε η πρώτη φάση του Σχεδίου που περιελάμβανε την καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης. Η μελετητική εταιρεία που είχε αναλάβει το έργο συγκέντρωσε στοιχεία από ερωτηματολόγια που απαντήθηκαν από τους πολίτες, ενώ συνέλεξε και στοιχεία από μεγάλο όγκο μετρήσεων ώστε να προτείνει το κατάλληλο κυκλοφοριακό μοντέλο, το οποίο θα τεθεί προς διαβούλευση στους πολίτες και στη συνέχεια θα ψηφιστεί από το Δημοτικό Συμβούλιο.

Θα ακολουθήσει το επόμενο στάδιο που αφορά στον καθορισμό συγκεκριμένων μέτρων και στόχων, μετρήσιμων και όχι θεωρητικών, για να διαπιστωθεί κατά πόσο οι σκοποί του ΣΒΑΚ επιτυγχάνονται.

Το τρίτο στάδιο αφορά στην κοστολόγηση των μέτρων και στη σύνταξη ενός αναλυτικού σχεδίου δράσης το οποίο, τουλάχιστον για την επόμενη δεκαετία, θα αποτελεί για τον Δήμο Χανίων οδηγό για τα έργα που πρέπει να γίνουν κάθε χρονιά, την ιεράρχησή τους και το κόστος τους.

Όπως δήλωσε κατά την συνεδρίαση ο δήμαρχος Χανίων Παναγιώτης Σημανδηράκης, «η σύγχρονη προσέγγιση είναι ότι πρέπει να πάμε σε ένα σχεδιασμό που αλλάζει και περνά από το μοντέλο που διευκόλυνε τη μετακίνηση των αυτοκινήτων εντός των πόλεων για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού, σε ένα άλλο μοντέλο που σχετίζεται με την προσαρμογή του κέντρου της πόλης ώστε να είναι φιλικό προς την ήπια κινητικότητα πεζών, Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και οχημάτων».

Από την πλευρά του, ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Γιώργος Ξανθουδάκης, τόνισε ότι πλέον η ύπαρξη ΣΒΑΚ αποτελεί προϋπόθεση για τη χρηματοδότηση των δήμων από ευρωπαϊκά προγράμματα.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Συνάντηση Κ. Παπαδάκη με Δήμαρχο Χανίων: Γυμνοί οι δήμοι έναντι του προσφυγικού

Τον Ευρωβουλευτή του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας (Κ.Κ.Ε.), Κώστα Παπαδάκη υποδέχθηκε σήμερα, Παρασκευή 10/1/2025, στο Γραφείο…

33 mins ago

Το μεταναστευτικό στο επίκεντρο συνάντησης της Δημάρχου Γαύδου με τον ευρωβουλευτή Κ. Παπαδάκη

Με την Δήμαρχο Γαύδου, Λίλιαν Στεφανάκη, συναντήθηκε το πρωί της Παρασκευής κλιμάκιο του ΚΚΕ, με…

34 mins ago

Ανακοίνωση ΕΛ.Γ.Α. για τα πορίσματα ζημιών σε καλλιέργειες στον Δήμο Πλατανιά – Προθεσμία για ενστάσεις έως 20 Ιανουαρίου 2025

Ο ΕΛ.Γ.Α. απέστειλε τους πίνακες με τα πορίσματα των εκτιμήσεων ζημιών στις καλλιέργειες παραγωγών στις…

36 mins ago

Συνάντηση Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης στα Χανιά – Σε ετοιμότητα οι κτηνοτρόφοι για το παγκρήτιο συλλαλητήριο

Τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2025, στις 11:30 π.μ., στην Περιφερειακή Ενότητα Χανίων, θα πραγματοποιηθεί συνάντηση…

39 mins ago

Ιστορική αύξηση του αριθμού των πτωχεύσεων στη Γερμανία. Η μεγαλύτερη μετά τη κρίση του 2008

Αντιμέτωπη με τον υψηλότερο αριθμό πτωχεύσεων από τη Μεγάλη Χρηματοπιστωτική Κρίση είναι η Γερμανία. Ειδικότερα,…

48 mins ago

Ο «πρώτος παγκόσμιος ολιγάρχης»

Του Μιχάλη Ψυλού «Πρώτο παγκόσμιο ολιγάρχη» αποκάλεσαν τον Ελον Μασκ οι κοινωνιολόγοι Κάρολ Αμλινγκερ και Όλιβερ…

2 hours ago

This website uses cookies.