Η Κρήτη δεν είναι μόνο «προορισμός». Είναι τα αρώματα, οι γεύσεις, οι εικόνες. Είναι η αυθεντικότητα, η παράδοση, η ιστορία που κυλά ζωντανά δίπλα σου. Είναι η μοναδικότητα ενός τόπου, που –μεταξύ άλλων– τολμά να διαφοροποιηθεί από την ασφάλεια του κονσερβαρισμένου τουρισμού. Να επανεφεύρει τη γευστική του ταυτότητα, στρατολογώντας πρώτες ύλες από την πλούσια γη του. Να εμπιστευθεί την αξία των ανεπιτήδευτων πιάτων του ως μία νέα πρόταση απέναντι στην «ισοπεδωτική» προσέγγιση του πλούσιου μεν, συχνά όμως γεωγραφικά αδιάφορου μενού των ξενοδοχείων.
Με δεδομένο ότι ο τουρισμός και η αγροτική παραγωγή αποτελούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κρήτης, το πρόγραμμα αειφόρου τουριστικής ανάπτυξης του κοινωφελούς οργανισμού TUI Care Foundation στοχεύει στη διασύνδεσή τους. «Στο έργο “CRETE – First Steps Towards a Sustainable Food Destination, 2017-2019” συμμετέχουν 192 γεωργοί, τρεις παραγωγικές μονάδες τροφής, ένας αγροτικός συνεταιρισμός και το μοναστήρι του Αϊ-Γιώργη του Επανωσήφη.
Αφορά τρία προϊόντα: κρασί, λάδι, σιτηρά. Πραγματοποιούνται επιμορφωτικά σεμινάρια σε παραγωγούς σχετικά με την αυτοαξιολογούμενη βιώσιμη καλλιέργεια, τα ξενοδοχεία προμηθεύονται τα προϊόντα τους, γίνονται επισκέψεις πελατών στους χώρους παραγωγής. Σημειωτέον, η Κρήτη αναδείχθηκε πρόσφατα Νο 1 προορισμός σε κρατήσεις σε όλον τον κόσμο, ενώ η Ελλάδα αποτελεί τη δεύτερη, μετά την Ισπανία, επιλογή των τουριστών, σύμφωνα με την TUI», λέει ο κ. Ευάγγελος Γεωργίου, υπεύθυνος επικοινωνίας Διεθνών Αγορών της TUI.
«Πρότζεκτ – φάρος για το νησί»
«Στο πρόγραμμα συμμετέχουν εννέα ξενοδοχειακές μονάδες, τρεις παραγωγικές μονάδες τροφής, ένας συνεταιρισμός, ένα μοναστήρι. Η σημασία ενός τέτοιου πρότζεκτ, τεράστια», αναφέρει ο κ. Ευάγγελος Γεωργίου. «Αν και η χώρα διανύει μια δύσκολη περίοδο, έρχονται 30 εκατ. τουρίστες τον χρόνο. Προ κρίσης, στην Ελλάδα ήταν δύσκολες οι αλλαγές – επικρατούσε η αντίληψη του “πάλι εδώ θα έρθουν”. Αυτό το πρότζεκτ θα γεμίσει υπερηφάνεια και χαρά τους συμμετέχοντες, αλλά θα λειτουργήσει και ως φάρος για το πώς μπορούμε να κινηθούμε αξιοποιώντας τις δυνατότητες που υπάρχουν στον ελληνικό τουρισμό. Σε φάση θετικής αποτίμησης σήμερα, επιδεικνύουμε το τρανό παράδειγμα της αγαστής συνεργασίας μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα – χωρίς τη στήριξη του υπουργείου Τουρισμού, της περιφέρειας, του δήμου, δεν θα ευδοκιμούσε η προσπάθεια». Συνοδοιπόροι στην προσπάθεια της TUI, η Futouris, μία σύμπραξη γερμανικών tour operators, η blueContec, που παρέχει τεχνογνωσία για θέματα αειφορίας στα ξενοδοχεία, και η Local Food Experts s.c.e., ελληνική εταιρεία που στοχεύει στο να οικοδομήσει βασισμένες στον ίδιο τον τόπο οικονομίες τροφίμων.
Όλα δείχνουν πως το πάρτι των κρυπτονομισμάτων ξαναρχίζει. Το Bitcoin ανεβαίνει κατακόρυφα και οι "μεγάλοι παίκτες"…
Η μείωση και γήρανση του πληθυσμού της χώρας αποτελούν μείζον εθνικό πρόβλημα, καθώς η διαφορά μεταξύ γεννήσεων…
Κοντά στην εκλογή από την πρώτη Κυριακή των εκλογών για την ανάδειξη ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ…
Γιατί οι εργαζόμενοι πλήρους απασχόλησης, δεν έχουν δει καμία ουσιαστική μείωση του χρόνου εργασίας από τη δεκαετία…
Πολλές εκατοντάδες ήταν οι προσκεκλημένοι που πήγαν το απόγευμα του Σαββάτου στην εκκλησία όπου θα…
Ιδιαίτερη αύξηση στα περιστατικά για αδικήματα ενδοοικογενειακής βίας μέσα στο πρώτο δεκάμηνο του 2024 σε σχέση με…
This website uses cookies.