Mε νέο επίπεδο μεταφέρεται η διαμάχη της Λουξ με την Coca Cola, με επίκεντρο τη διαφημιστική καμπάνια της τελευταίας για την Αθήνα.
Ο επικεφαλής της πατρινής βιομηχανίας αναψυκτικών Λουξ, Γιάννης Μαρλαφέκας μιλώντας σε δημοσιογράφους στο περιθώριο των διεθνών αγώνων αυτοκινήτου PICK Πάτρας ανέφερε πως σε συνέχεια της προσφυγής στο Συμβούλιο Ελέγχου και Επικοινωνίας (ΣΕΕ) και ανεξάρτητα από την απόφαση που αυτό θα εκδώσει σήμερα, σκοπεύει να κινηθεί νομικά εναντίον της Coca Cola καθώς και του αρμόδιου υπουργείου Πολιτισμού, προκειμένου να προασπίσει τα συμφέροντα της επιχείρησής του.
Όπως αναφέρει το Εθνος, ξεκαθάρισε πως θα προσφύγει στη δικαιοσύνη ακόμη και στην περίπτωση που Βίκος και ΕΨΑ, οι άλλες δυο ελληνικές εταιρείες αναψυκτικών με τις οποίες προσέφυγε από κοινού στο ΣΕΕ δεν ακολουθήσουν ενώ δεν έκρυψε τη δυσαρέσκειά του, για τη στάση του υπουργείου Πολιτισμού, παρ’ ότι όπως είπε είχε ενημερωθεί έγκαιρα.
Υπογράμμισε πως δεν έχει καταλήξει ακόμη στα νομικά εργαλεία που θα επιστρατεύσει, εάν δηλαδή θα υποβάλλει μήνυση ή θα προχωρήσει στην κατάθεση αντέγκλησης, σημειώνοντας πως αυτή είναι μια στρατηγική απόφαση κάτι που θα εξετάζει σε συνεννόηση με τους νομικούς του συμβούλους.
Ο ιδιοκτήτης της Λουξ διευκρίνισε πως στόχος της προσφυγής στη δικαιοσύνη δεν είναι η αποζημίωση (κάτι που ούτως ή άλλως είναι δύσκολο να αποδειχθεί), αλλά να σταματήσει η αυθαιρεσία στη χρήση των εθνικών συμβόλων για επιχειρηματικό όφελος, από οποιονδήποτε στο μέλλον.
Τι απαντά η Coca- Cola Hellas
Πηγές της Coca Cola Hellas σχολιάζοντας την πρόθεση ανταγωνιστριών εταιριών να προσφύγουν στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας αναφέρουν πως ο Τουρισμός και η ανάδειξη της Ελλάδας διεθνώς αποτελεί για την εταιρεία προτεραιότητα και στρατηγικό πυλώνα του προγράμματος κοινωνικής προσφοράς.
Επισημαίνουν μάλιστα πως η Coca-Cola στην Ελλάδα εδώ και 3 χρόνια στηρίζει σταθερά τον ελληνικό τουρισμό, προωθώντας δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας, μέσα από τα συλλεκτικά μπουκάλια, χρησιμοποιώντας ως Μέσο μια διεθνώς αναγνωρίσιμη μάρκα και ένα πασίγνωστο σύμβολο (το μπουκάλι της Coca-Cola).
Υπογραμμίζουν πως η Coca-Cola σέβεται το νόμο και τους θεσμούς και λειτουργεί μέσα στο πλαίσιο των κανόνων και της επιχειρηματικής δεοντολογίας – και τονίζουν πως δεν θα προέβαινε ποτέ σε παράνομες ή μη εγκεκριμένες δράσεις που θα έθεταν σε ρίσκο τη φήμη και την αξιοπιστία της ενώ κλείνουν λέγοντας πως οι εντυπώσεις που ανταγωνίστριες εταιρίες του κλάδου δημιουργούν σε βάρος της εταιρείας, περί μη τήρησης του νόμου, είναι λανθασμένες, διαστρεβλώνουν την πραγματική εικόνα, μειώνουν την αξία των ενεργειών της εταιρείας και τον ουσιαστικό σκοπό της καμπάνιας, που είναι η στήριξη του ελληνικού Τουρισμού.
Παρουσία πλήθους πιστών και με κατάνυξη πραγματοποιήθηκε ο Επιτάφιος Θρήνος στη Μονή Γουβενέτου. Το μεσημέρι…
Κατάνυξη και ευλάβεια το βράδυ της Μεγάλης Παρασκευής στην περιφορά του Επιταφίου στην Ιερά Μονή Αγκαράθου. Επισκέπτες από…
Με ταχείς ρυθμούς εξελίσσεται η πρόωρη φετινή ανθοφορία των ελαιοδέντρων σε όλες τις ελαιοπαραγωγικές περιοχές της Ελλάδας, αλλά και των άλλων Μεσογειακών…
Με έκδηλη την συγκίνηση και παρουσία, πολιτικών και στρατιωτικών Αρχών και πλήθους ευσεβούς λαού τελέσθηκε…
Την τελευταία της πνοή άφησε ανήμερα του Μεγάλου Σαββάτου η αγαπημένη ηθοποιός Άννα Παναγιωτοπούλου. Το θλιβερό…
Αναντιστοιχία μεταξύ των προσόντων που διαθέτουν οι απασχολούμενοι και αυτών που απαιτούνται για την επαρκή κάλυψη των…
This website uses cookies.