“Κολλάει” στην κοινοτική νομοθεσία η ιδιωτικοποίηση. Στο Ευρωδικαστήριο προσφεύγει η ΟΣΥΠΑ – “Θα λογοδοτήσουν οι υπεύθυνοι για το ξεπούλημα της εθνικής μας περιουσίας”Πλήρης επιβεβαίωση του ρεπορτάζ του neatv.gr που θέλει την ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου Χανίων να αντίκειται στους κανόνες λειτουργίας και ανταγωνισμού των διαρθρωτικών ταμείων της Ε.Ε. και της χρηματοδότησης επενδύσεων με κοινοτικά κονδύλια, που δε μπορούν να περάσουν σε ιδιώτη επενδυτή, παρά μόνο αν εκτελεστεί το έργο και παρέλθει τουλάχιστον μία 5ετία.
Μιλώντας στην εκπομπή της Νέας Τηλεόρασης, “Νέα Το Πρωί”, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ), Βασίλης Αλεβιζόπουλος, ξεκαθάρισε πως έχει στα χέρια του έναν ογκώδη φάκελο με το νομικό πλαίσιο που διέπει την Ε.Ε. σε αυτές τις περιπτώσεις και θα υπάρξει δικαστική προσφυγή, τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
“Μην έχουν την εντύπωση ότι θα ξεπουλήσουν την περιουσία του ελληνικού λαού. Ήδη, βρισκόμαστε σε επαφή με την Κομισιόν, αλλά και με Έλληνες ευρωβουλευτές, ώστε να γίνουν και σχετικές ερωτήσεις στην Ευρωβουλή. Έχουμε όλη τη νομοθεσία στα χέρια μας. Απέστειλα ήδη επιστολή στον κ. Μπαρόζο και οφείλει να μας πει αν μπορούν να πουληθούν τα ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια”, είπε χαρακτηριστικά ο κ. Αλεβιζόπουλος.
Πρόσθεσε δε πως “το ΤΑΙΠΕΔ ελέγχει και πουλά Α.Ε. του Δημοσίου. Τα αεροδρόμια είναι κρατικά, δεν είναι Ανώνυμες Εταιρίες. Οι επιπτώσεις από την όποια ιδιωτικοποίηση θα είναι οι ακριβώς αντίθετες που περιμένουν. Αναμένουν 80 εκ. ευρώ ανά έτος να μπουν στα κρατικά ταμεία. Εμείς, θα καταθέσουμε έκθεση προς τον ελληνικό λαό για το κατά πόσο ζημιογόνος είναι η παραχώρηση των αεροδρομίων, τόσο για την α’ όσο και για τη β’ ομάδα, αλλά και το τι θα σημάνει για τα μικρότερα αεροδρόμια των άγονων γραμμών, που ουσιαστικά συντηρούνται από τα μεγαλύτερα. Είναι κοινωνικού, στρατηγικού και οικονομικού χαρακτήρα και θα κινδυνεύσουν με λουκέτο”.
Σε απόλυτα οικονομικά μεγέθη, εκτιμάται πως με 10ετή παραχώρηση σε ιδιώτες, τα περιφερειακά αεροδρόμια θα αποφέρουν περί τα 1,5 δις ευρώ, την ίδια στιγμή που τα επίσημα στοιχεία μέχρι και το 2013 έδειξαν ότι απέδωσαν στο ελληνικό Δημόσιο έσοδα της τάξης των 6,5 δις ευρώ.
Μάλιστα, ο κ. Αλεβιζόπουλος προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, λέγοντας πως θα αναζητηθούν ευθύνες για τυχόν ξεπούλημα των αεροδρομίων, αρκεί να αναλογιστεί κανείς τι συνέβη στο “Ελ. Βενιζέλος”.
“Ποια ήταν τα αποτελέσματα στο Ελ. Βενιζέλος; Πλέον, δεν επικοινωνεί παρά μόνο ευρωπαϊκά κράτη. Από τους 16 εκ. επισκέπτες που είχαμε στο Ελληνικό, πέσαμε στα 11 εκ., γιατί πρόκειται για ένα πολύ ακριβό αεροδρόμιο. Οι Γερμανοί το άφησαν στους Καναδούς επενδυτές, αλλά τα προβλήματα συνεχίζονται”, κατέληξε ο κ. Αλεβιζόπουλος.
Μάλιστα, ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ εξήρε το ρόλο των περιφερειακών ΜΜΕ στην προσπάθεια που γίνεται να αντιληφθεί ο κόσμος τι ακριβώς θα συμβεί με την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων
Τους τρόπους με τους οποίους η Ελλάδα «καρτελοποιήθηκε» και έχει μετατραπεί σε «Κολομβία της Ευρώπης»,…
Με αφορμή την είδηση ότι τα πρωτεία των θανατηφόρων τροχαίων στην Ελλάδα έχει η Κρήτη…
Με την καθημερινότητα και κυρίως με τα ζητήματα που άπτονται του κόστους ζωής και της οικονομικής επιβάρυνσης των πολιτών επιχειρεί το ΠΑΣΟΚ να…
Για τη χρονιά που πέρασε, τον Στέφανο Κασσελάκη, τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και τη σχέση τους…
Μια όμορφη έκπληξη περίμενε τη γνωστή τραγουδίστρια Άννα Βίσση, ανήμερα των γενεθλίων της στο κέντρο…
Μια πρόσφατη έρευνα του Bloomberg Businessweek έριξε φως στο αναπτυσσόμενο παγκόσμιο εμπόριο ανθρώπινων ωαρίων, αποκαλύπτοντας…
This website uses cookies.