ΤΟΠΙΚΑ

Με ραντεβού από σήμερα η ΔΕΥΑΧ

Από τη Δευτέρα 11 Μαΐου η Δ.Ε.Υ.Α.Χ. τηρώντας την κείμενη νομοθεσία, θα λειτουργήσει για την αυτοπρόσωπη εξυπηρέτηση των καταναλωτών της με προγραμματισμένα ραντεβού.

Για κλείσιμο των ραντεβού τηλεφωνείτε στα εξής τηλέφωνα:

Ραντεβού εξυπηρέτησης καταναλωτών Ύδρευσης : 28210 36280, -6

Ραντεβού εξυπηρέτησης καταναλωτών Αποχέτευσης : 28210 36290, -3

Υπενθυμίζεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνούν για τηλεφωνική εξυπηρέτηση
και στα παρακάτω τηλέφωνα:

Πληροφορίες καταναλωτών ύδρευσης: 2821036282, -3, -7

Πληροφορίες καταναλωτών αποχέτευσης: 2821036291, -2

Βλάβες Δικτύου Ύδρευσης: 28210 36250, -1

Βλάβες – Αποφράξεις Δικτύου Αποχέτευσης : 28210 36225

Πρωτόκολλο : 28210 36259

Τμήμα Προμηθειών : 28210 36276

Ηλεκτρομηχανολογικό Τμήμα : 28210 36240

Οικονομικό Τμήμα – Λογιστήριο : 28210 36274

Βιολογικός Καθαρισμός: 28210 40714

Χημείο : 28210 45268

Γραμματεία : 28210 36220

Βλάβες Δικτύων Ύδρευσης-Αποχέτευσης (εκτός ωραρίου εργασίας) : 28210 44444

Επίσης υπενθυμίζεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να αποστέλλουν τα αιτήματά τους και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (info@deyach.gr).

Ενώ για την πληρωμή του λογαριασμού ύδρευσης υπάρχουν οι ακόλουθοι τρόποι:

• Με την εφαρμογή i-Bill που βρίσκεται στην ιστοσελίδα της ΔΕΥΑΧ (www.deyach.gr) καταχωρώντας μόνο τον κωδικό πληρωμής του λογαριασμού (χωρίς χρέωση).

• Με την εφαρμογή e-Services που βρίσκεται στην ιστοσελίδα της ΔΕΥΑΧ (www.deyach.gr), αφού προηγηθεί εφάπαξ εγγραφή στην παρεχόμενη υπηρεσία (χωρίς χρέωση).

• Με την υπηρεσία e-Banking των Τραπεζών.

• Στα super markets SYNKA και ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ.

• Στα καταστήματα των ΕΛΤΑ.

• Στα υποκαταστήματα των Τραπεζών.

Επισημαίνεται ότι μη προγραμματισμένη είσοδος του κοινού στη Δ.Ε.Υ.Α.Χ., θα γίνεται
μόνο εφ’ όσον υπάρχει διαθεσιμότητα υπαλλήλου προς εξυπηρέτηση του καταναλωτή
κατά την χρονική περίοδο της προσέλευσής του.

Με γνώμονα την προστασία τόσο των καταναλωτών όσο και των εργαζομένων της ΔΕΥΑΧ,
τηρούνται όλα τα προβλεπόμενα μέτρα προστασίας.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Εργαζόμενοι: Ωράρια «κολλημένα» στα ‘80s – Γιατί δε μειώνεται ο χρόνος εργασίας;

Γιατί οι εργαζόμενοι πλήρους απασχόλησης, δεν έχουν δει καμία ουσιαστική μείωση του χρόνου εργασίας από τη δεκαετία…

6 hours ago

Κρήτη: Τι λέει ο δικηγόρος του γαμπρού για την ακύρωση του γάμου του επειδή τον έπιασαν με κοκαΐνη

Πολλές εκατοντάδες ήταν οι προσκεκλημένοι που πήγαν το απόγευμα του Σαββάτου στην εκκλησία όπου θα…

6 hours ago

Ενδοοικογενειακή βία: Περισσότερες από 15.000 γυναίκες αλλά και πάνω από 5.000 άνδρες έπεσαν θύματα το πρώτο 10μηνο του 2024

Ιδιαίτερη αύξηση στα περιστατικά για αδικήματα ενδοοικογενειακής βίας μέσα στο πρώτο δεκάμηνο του 2024 σε σχέση με…

6 hours ago

ΣΥΡΙΖΑ: 21.465 ψήφισαν μέχρι τις 12:00 – Χωρίς προβλήματα η εκλογική διαδικασία στα Χανιά – Τα μηνύματα των 4 υποψήφιων προέδρων από την κάλπη

Η διαδικασία εκλογής νέου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία ξεκίνησε το πρωί της Κυριακής στα Χανιά.…

6 hours ago

Δ. Κουτσούμπας από Ρέθυμνο: “Σε έναν κόσμο που φλέγεται, οι λαοί πρέπει να είναι οι νικητές!”

Με την συμμετοχή πλήθους κόσμου, εκπροσώπων σωματείων και μαζικών φορέων πραγματοποιείται σήμερα Κυριακή στο «Σπίτι…

7 hours ago

Ομαδικές αγωγές κατά της Booking από Ελληνες ξενοδόχους

Στη διεκδίκηση αποζημιώσεων από τη Booking.com και εν γένει από τις πλατφόρμες κρατήσεων που είναι ευρύτερα γνωστές…

7 hours ago

This website uses cookies.