OIKONOMIA

Μινωικές: Τα σχέδια μετά την αποχώρηση από το Χρηματιστήριο

Με μηδέν χρέη, με σημαντική ρευστότητα, με σχέδια για επέκταση σε νέα δρομολόγια στο Αιγαίο και με τον ολοκληρωτικό έλεγχο στα χέρια του Ομίλου Γκριμάλντι, η απόφαση της διοίκησης των Μινωικών Γραμμών να αποχωρήσει η εταιρεία από το Χρηματιστήριο Αθηνών ήρθε…φυσιολογικά.

«Οι Μινωικές δεν χρωστάνε, έχουν ρευστό στα ταμεία και δεν χρειάζονται να αντλήσουν λεφτά από το χρηματιστήριο. Οπότε δεν υπάρχει λόγος να παραμείνουν στο ταμπλό και να πληρώνουν στο Χ.Α. για τη συμμετοχή τους, έχοντας να διαχειριστούν μόνο γραφειοκρατικά θέματα» επεσήμαναν στο newmoney.gr στελέχη του Ομίλου.

«Η εταιρεία, η Μinoan είναι υγιέστατη. Μετά από 10 χρόνια με χρέη και δυσκολίες, χωρίς να δίνει μέρισμα στους μετόχους, κατάφερε όχι μόνο να επιβιώσει αλλά να επιστρέψει στην κερδοφορία, να μηδενίσει τον δανεισμό της και να επεκταθεί σε Χανιά και Κυκλάδες . Η εταιρεία έχει τρία πανέμορφα πλοία, τρία παλάτια και το catamaran Σαντορίνη από τα καλύτερα στην Μεσόγειο» είναι τα λόγια του Εμάνουελ Γκριμάλντι.

Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος των Μινωικών Αντώνης Μανιαδάκης, είχε δηλώσει πρόσφατα στο συνέδριο που διοργάνωσε ο Όμιλος Γκριμάλντι:

«Με τη σημαντική υποστήριξη του ομίλου Γκριμάλντι και του προέδρου μας, Εμάνουελ Γκριμάλντι, πήραμε το μάθημά μας. Μειώσαμε στο μηδέν το δανεισμό μας την ώρα που τα δάνεια των ανταγωνιστών μας κυμαίνονται στα 400 εκατομμύρια ευρώ.

Έγινε εξορθολογισμός του στόλου και εισήλθαμε σε νέα δρομολόγια για να αυξήσουμε τα έσοδα» για να προσθέσει:

«Εξετάζουμε την είσοδό μας σε νέα δρομολόγια αλλά όχι για όλο το Αιγαίο αλλά για συγκεκριμένα νησιά».

Ο όμιλος Γκριμάλντι έχει παραγγείλει 12 οικολογικά πλοία επτά μεταφοράς αυτοκινήτων και φορτηγών οχημάτων τα οποία θα παραδοθούν το 2020. Μέσα στο 2018 προστέθηκαν στον στόλο του ομίλου έξι πλοία μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων.

Τα 12 οικολογικά πλοία θα μειώσουν στο μηδέν-zero την εκπομπή ρύπων όταν βρίσκονται στα λιμάνια και κατά 35% όταν ταξιδεύουν. Και αυτό χάρη στη χρήση επαναφορτιζόμενων μπαταριών λιθίου. Θα είναι πρωτοπόρα στην παγκόσμια ναυτιλία τόσο λόγω του μεγέθους τους όσο και για την υψηλή τους τεχνολογία.

Το νέο ναυπηγικό πρόγραμμα του ομίλου θα συνδυαστεί με μία ανακατασκευή και βελτίωση όλων των πλοίων του στόλου με οικολογικές μπογιές από σιλικόνη, την τοποθέτηση scrubbers για τα φιλτράρισμα των καυσίμων, ενώ θα αναβαθμισθούν και τα συστήματα προώθησης των πλοίων, στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου να συμβάλει στην μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που προέρχεται από την παγκόσμια ναυτιλία.

Επίσης ο όμιλος θα κατασκευάσει νέα terminals σε λιμάνια που συνεργάζεται αλλά και χώρους στάθμευσης οχημάτων στο πλαίσιο της προσφοράς ακόμη καλύτερων υπηρεσιών.

Ο στόχος όσο αφορά τη μεταφορά επιβατών είναι να αυξηθούν από τα τρία εκατομμύρια το 2017 στα πέντε εκατομμύρια το 2019, χάρη και στα έξι νεότευκτα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία που έχουν ήδη προστεθεί στον στόλο του ομίλου. Πρόκειται για τα Cruise Ausonia και Cruise Sardinia που είναι δρομολογημένα στις γραμμές της Σαρδηνίας, τα «Corfu» και « Florencia» στις γραμμές Ελλάδας-Ιταλίας, το «Mykonos Palace» στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά και το highspeed «Santorini Palace» στο δρομολόγιο Ηράκλειο –Κυκλάδες. Παράλληλα θα γίνουν εργασίες για αύξηση του μήκους των πλοίων «Cruise Roma» και «Cruise Barcelona» οι οποίες θα ολοκληρωθούν το α’ τρίμηνο του 2019. Επίσης μελετάται η παραγγελία δύο νέων ferries τύπου Superstar για την θυγατρική του ομίλου Finnlines.

newmoney.gr

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Οι πρώτες δηλώσεις του Σωκράτη Φάμελλου: “Ο ΣΥΡΙΖΑ ξαναξεκινάει. Θα χτίσουμε το σπίτι μας από την αρχή”

Σε μία ιστορική ημέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, ο Σωκράτης Φάμελλος, νέος πρόεδρος του κόμματος, προχώρησε…

7 hours ago

Συντριπτική νίκη Πολάκη σε όλες τις κάλπες στα Χανιά – 100% στα Σφακιά – Αναλυτικά τα αποτελέσματα με ποσοστά

Η συμμετοχή στις εσωκομματικές εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ στον νομό Χανίων χαρακτηρίστηκε από μεγάλη προσέλευση, με…

7 hours ago

Η πρώτη δήλωση Πολάκη: “Σήμερα είναι μια μέρα χαράς για τον ΣΥΡΙΖΑ γιατί το σχέδιο ρευστοποίησης από την ολιγαρχία απέτυχε”

Ο Παύλος Πολάκης, μετά την ολοκλήρωση των εσωκομματικών εκλογών του ΣΥΡΙΖΑ, όπου κατέλαβε τη δεύτερη…

7 hours ago

ΟΟΣΑ: Ξεζουμίζει τα νοικοκυριά η έμμεση φορολόγηση – Πρωταθλητές στον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης

Μπορεί ο πρωθυπουργός να υπόσχεται φοροελαφρύνσεις για τη μεσαία τάξη, εν τω μεταξύ όμως η…

8 hours ago

Οι Αποκορωνιώτες ενώνουν τον αγώνα τους με τους κατοίκους των Κεραμειών ενάντια στους πυλώνες

Στις 28 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με τους κατοίκους των Κεραμειών, με στόχο την ενημέρωση…

8 hours ago

Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Νέος πρόεδρος ο Σωκράτης Φάμελλος

Ο Σωκράτης Φάμελλος είναι ο νέος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, καθώς κατάφερε να επικρατήσει από την…

8 hours ago

This website uses cookies.