Για ένα πολύ ακριβό αεροδρόμιο, που θα κάνει κακό στον τουρισμό της Κρήτης, μιλά ο πρόεδρος του Συλλόγου Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κρήτης Μιχάλης Βλατάκης.
Το υψηλό κόστος κατασκευής, η αύξηση των φόρων αεροδρομίου, η επιμήκυνση του ταξιδιωτικού χρόνου αλλά και τα συνοδά έξοδα μεταφοράς από και προς το αεροδρόμιο είναι παράγοντες που θα επιβαρύνουν το εισιτήριο με προφανείς συνέπειες σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπως επισημαίνει ο κ. Βλατάκης.
Αν και ο ίδιος τονίζει πως η Κρήτη χρειάζεται επιτέλους ένα σύγχρονο αεροδρόμιο εντούτοις μεταφέρει την ανησυχία και των ξένων tour operators θεωρώντας δεδομένο των διπλασιασμό των αεροπορικών τελών. «Οφείλουμε να λάβουμε σοβαρά υπόψη τις ανησυχίες τους. Είναι αυτοί που μας στέλνουν τους τουρίστες στην Κρήτη» αναφέρει ο ίδιος.
Σύμφωνα με τον κ. Βλατάκη το υπάρχον αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης» μπορεί με την αποχώρηση των στρατιωτικών μονάδων να προσφέρει νέες δυνατότητες με την επανεξέταση του σχεδίου για λοξό διάδρομο ενώ όπως τονίζει και οι tour operators θεωρούν ως ενδεικνυόμενη λύση την επέκταση του υπάρχοντος αεροδρομίου έναντι της κατασκευής νέου.
Ζητήματα που επίσης μπορεί να επηρεάσουν το τουριστικό ρεύμα στην Κρήτη είναι κατά τον κ. Βλατάκη είναι οι καθυστερήσεις των πτήσεων από τη συλλειτουργία με το διπλανό στρατιωτικό αεροδρόμιο Καστελλίου αλλά και οι πολύ πιθανές αναταράξεις δίπλα στα Λαιθιώτικα Όρη, όπως αναφέρουν οι πιλότοι, κάτι το οποίο δεν αρέσει καθόλου στους ταξιδιώτες.
Τέλος, ο πρόεδρος των τουριστικών και ταξιδιωτικών πρακτόρων απαντά με σαφήνεια στο ερώτημα αν πρόκειται να ευνοηθεί τουριστικά η περιοχή του Καστελλίου από τη δημιουργία του αεροδρομίου. «Δείτε το προηγούμενο των Σπάτων. Δεν υπάρχει καμία τουριστική ανάπτυξη στην ευρύτερη περιοχή. Το ίδιο θα γίνει και εδώ» απαντά χαρακτηριστικά.
Με τη συνέντευξη του Μιχάλη Βλατάκη η Πρωτοβουλία Πολιτών για τη Διάσωση, Προβολή και Αειφόρο Ανάπτυξη της Πεδιάδας εγκαινιάζει μια σειρά συνεντεύξεων από εκπροσώπους τοπικών και κεντρικών φορέων της Οικονομίας, του Τουρισμού, των Μεταφορών, των Κατασκευών, της Αυτοδιοίκησης κλπ σε σχέση με το σχεδιαζόμενο έργο του νέου αεροδρομίου.
Ανοίγουμε έναν μεγάλο διάλογο, που δεν έγινε ποτέ μέχρι σήμερα σε βάθος και με όλα τα στοιχεία διαθέσιμα, για τις πραγματικές οικονομικές, περιβαλλοντικές και κοινωνικές συνέπειες του εν λόγω έργου. Το τεράστιο έλλειμμα ενημέρωσης φάνηκε περίτρανα στις πρόσφατες συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου Κρήτης (26/7) και του Δημοτικού Συμβουλίου Μινώα Πεδιάδος (25/6) όπου τέθηκε το εν λόγω ζήτημα.
Τριάντα δύο επιζώντες υπάρχουν μετά το αεροπορικό δυστύχημα στο Καζακστάν, σύμφωνα με τις καζάκικες αρχές και συγκεκριμένα…
Την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024, στις 12:00 το μεσημέρι, πραγματοποιήθηκε μουσική πατινάδα με παραδοσιακά κάλαντα…
Αγαπητοί αναγνώστες, Ευχαριστούμε που είστε δίπλα μας και μας εμπνέετε να συνεχίσουμε τον δικό μας…
Η ψυχρή αέρια μάζα που έφτασε στην Κρήτη, σε συνδυασμό με διαταραχή στην ανώτερη ατμόσφαιρα,…
Επιβατικό αεροσκάφος με 110 ανθρώπους συνετρίβη, την Τετάρτη (25/12), κοντά στην πόλη Ακτάου του Καζακστάν και στον…
Έπεσε περαιτέρω στο 61% το ποσοστό ιδιοκατοίκησης στη χώρα μας, σύμφωνα με έρευνα της Metron Analysis. Θυμίζουμε ότι…
This website uses cookies.