Categories: ΕΛΛΑΔΑ

Μπλόκο υπαλλήλων ΥΠΑ σε στελέχη της Fraport στο ‘Μακεδονία’ – Έντονη δυσαρέσκεια από τη γερμανική εταιρεία

Δυσαρέσκεια Fraport για μπλόκο κλιμακίου της στο αεροδρόμιο “Μακεδονία”. Τι αναφέρει σε επιστολή της η εταιρεία προς το ελληνικό δημόσιο

Την έντονη δυσαρέσκειά της εξέφρασε την Τρίτη με επιστολή της προς το ελληνικό Δημόσιο η κοινοπραξία Fraport AG – Slentel Ltd που εξαγοράζει τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια για την απαγόρευση εισόδου που επιβλήθηκε σε κλιμάκιό της στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης από ομάδα συνδικαλιστών της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.

Το κλιμάκιο του επενδυτικού σχήματος που καταβάλλει 1,23 δισ. ευρώ για την απόκτησή τους επιχείρησε τη Δευτέρα αλλά και την Τρίτη να πραγματοποιήσει προγραμματισμένη επίσκεψη στο πλαίσιο της συμφωνίας για την παραχώρηση των αεροδρομίων, αλλά βρέθηκε αντιμέτωπο με ομάδα περί των 30 συνδικαλιστών που του απαγόρευσε την είσοδο στο τμήμα αερολιμενικού ελέγχου, παρά το γεγονός πως ήταν εφοδιασμένο με τις απαραίτητες άδειες εισόδου.

Τα επεισόδιο έρχεται να προσθέσει ένταση σε μια ήδη τεταμένη περίοδο, κατά την οποία η κυβέρνηση έπρεπε να είχε ήδη προχωρήσει στον διαχωρισμό των δραστηριοτήτων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας στο πλαίσιο των συμβατικών υποχρεώσεων προς τον αγοραστή αλλά και των μνημονιακών υποχρεώσεων που έχει συμφωνήσει με την Ε.Ε. και τους δανειστές. Οπως πρέπει να οριστικοποιηθεί και το χρονοδιάγραμμα της παραχώρησης. Αμφότερα τα ζητήματα περιλαμβάνονται και στο προσχέδιο της υπό διαμόρφωση αυτή την περίοδο συμφωνίας με τους δανειστές.

Είναι χαρακτηριστικό ότι προ ολίγων ημερών ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport, Στέφαν Σούλτε, ξεκαθάρισε πως αν δεν επιλυθούν τα τεχνικά και άλλα θέματα, όπως ο διαχωρισμός της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, η συμφωνία δεν μπορεί να ολοκληρωθεί. Δηλαδή το Δημόσιο δεν θα μπορέσει να εισπράξει το εφάπαξ τίμημα των 1,23 δισ. ευρώ. Ηδη η εκτίμηση του Στέφαν Σούλτε είναι πως τα αεροδρόμια θα μεταβιβαστούν στον όμιλό του στα τέλη του έτους, αργότερα δηλαδή από τις αρχές του φθινοπώρου που είχε μέχρι πρότινος εκτιμηθεί.

Στον πυρήνα των αντιδράσεων κατά της μεταβίβασης των αεροδρομίων βρίσκεται η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ) και ο πρόεδρός της Βασίλης Αλεβιζόπουλος, ο οποίος, όπως λέγεται, «απολαμβάνει την ανοχή ή ακόμα και τη στήριξη του αρμοδίου υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη». Ο Χρ. Σπίρτζης ουδέποτε έκρυψε την αντίθεσή του στην εν λόγω ιδιωτικοποίηση, ενώ στην αγορά πολλοί θυμούνται την παρουσία του στην πρώτη σειρά των καλεσμένων συνέντευξης Τύπου της ΟΣΥΠΑ στις αρχές του περασμένου Αυγούστου, κατά την οποία ο Β. Αλεβιζόπουλος είχε εξαγγείλει προσφυγή της ΟΣΥΠΑ στην Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κατά της παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων.

Αξίζει να σημειωθεί πως για το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, όπως και για τα άλλα 13 αεροδρόμια, η κοινοπραξία Fraport AG – Slentel Ltd έχει διαμορφώσει συγκεκριμένα επενδυτικά και επιχειρησιακά σχέδια που προβλέπουν πλήθος ηλεκτρομηχανικών και κτιριακών παρεμβάσεων. Ειδικότερα, στην πρώτη φάση του σχεδίου για τη Θεσσαλονίκη προβλέπεται αναδιάταξη και επέκταση του αεροσταθμού κατά 35.000 τ.μ., δομικές επισκευές στον διάδρομο και στον χώρο ελιγμών, παρεμβάσεις στον χώρο στάθμευσης με αύξηση της χωρητικότητάς του από 22 σε 28 αεροσκάφη και μελλοντικά δύο επιπλέον επεκτάσεις του αεροσταθμού κατά 100.000 τ.μ.

news247.gr

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Κασσελάκης για Μητσοτάκη: Δεν είδε τα 7 ερωτήματα – Είμαι εδώ μέχρι να τα δει και να απαντήσει

Στα επτά ερωτήματα που έθεσε στον πρωθυπουργό πριν τη διακαναλική και έμειναν αναπάντητα επανήλθε ο Στέφανος Κασσελάκης. Σε νέα…

3 hours ago

Χαρίτσης: Η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ δεν είναι μέρος της λύσης απέναντι στον Μητσοτάκη – Τα 3+1 διακυβεύματα για την Ευρώπη

Στην ανάγκη να ενισχυθεί η Νέα Αριστερά προκειμένου να συμβάλει από καλύτερες θέσεις, ει δυνατόν και με…

3 hours ago

«Βόμβες» Λεχουρίτη για τις ανατιμήσεις – «H κυβέρνηση δεν θέλει να χτυπήσει την ακρίβεια»

Νέος γύρος ανατιμήσεων στις τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ βρίσκεται προ των πυλών με τους πολίτες…

3 hours ago

Κουτσούμπας: Δεν είναι καθόλου οξύμωρο το ΚΚΕ να ζητά να εκπροσωπηθεί στο Ευρωκοινοβούλιο

«Δεν είναι καθόλου οξύμωρο να ζητά να εκπροσωπηθεί το ΚΚΕ στο Ευρωκοινοβούλιο», αναφέρει ο γγ…

4 hours ago

«Σκληροπυρηνικοί Ισραηλινοί» και «Χαμάς» – Με όρους «συλλογικής βεντέτας»!

Του Γιώργου Ουρανού Όπως μια βεντέτα ξεκινά από μια ‘’παρεξήγηση’’ και μπορεί να υπάρξουν δεκάδες…

5 hours ago

Μητσοτάκης στους δημοσιογράφους: «Κάνατε κάνα μπανάκι;» – Τα παρελειπόμενα της διακαναλικής

Τα παραλειπόμενα της διακαναλικής συνέντευξης του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, στα Χανιά αποτύπωσε σε βίντεο ο εικονολήπτης της ΚΡΗΤΗ ΤV Αντώνης Ιγγλεζάκης.…

5 hours ago

This website uses cookies.