Μυνητήρια αναφορά κατέθεσε ο Σύλλογος ΠΡΟΤΑ για τα ραντάρ στην Εθνική οδό που δε λειτουργούν

Ο Σύλλογος ΠΡΟ.Τ.Α. (Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων) παρέδωσε χθες στις 13.00 μ.μ. στα Δικαστήρια Χανίων την υποβολή μήνυσης κατά παντός υπευθύνου για το γεγονός ότι επί σειρά ετών έχουν τοποθετηθεί υποδομές – ραντάρ στην Εθνική οδό χωρίς να λειτουργήσουν ποτέ με σοβαρές συνέπειες για την ασφάλεια των οδηγών στο ΒΟΑΚ.

Η  ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ

Του Συλλόγου με την επωνυμία «Σύλλογος Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων» (ΠΡΟ.Τ.Α.) που έχει την έδρα του στα Χανιά (εργατικό κέντρο) και ο οποίος εκπροσωπείται νόμιμα από τον Αντιπρόεδρό του Εμμανουήλ Χουρδάκη, δυνάμει του υπ’ αριθμ. 5/14.09.2011 πρακτικού του Δ.Σ..

ΠΡΟΣ

Τον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Χανίων.

Κοινοποιούμενη

Στον κ. Εισαγγελέα Εφετών Κρήτης.

Κύριε Εισαγγελέα,

Είμαστε ένας σύλλογος που δραστηριοποιείται στα Χανιά σε θέματα οδικής ασφάλειας και πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων. Πέραν του γεγονότος, ότι η κατάσταση του λεγόμενου Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) είναι από άποψη οδικής ασφάλειας άθλια στο μέγιστο μέρος αυτού και υποβαθμίζουν συνολικά το τουριστικό προϊόν που λέγεται «ΚΡΗΤΗ», οι αρμόδιες αρχές που είναι υπεύθυνες, για τη συνολική διαχείριση του ΒΟΑΚ αδιαφορούν πλήρως.

Στα πλαίσια αυτής της απαράδεκτης διαχείρισης εντάσσεται και το γεγονός της τοποθέτησης προ ετών σειράς μηχανημάτων-ραντάρ τα οποία υποτίθεται θα αντιμετώπιζαν με επαρκή τρόπο και μέθοδο την παραβατικότητα των ασυνείδητων οδηγών οι οποίοι με ανεξέλεγκτες ταχύτητες σκορπούν ενίοτε το θάνατο.

Η ως άνω τοποθέτηση των ραντάρ είχε συνοδευτεί από τυμπανοκρουσίες περί ασφαλούς οδήγησης πλέον στο ΒΟΑΚ. Όμως, αν και έχουν περάσει αρκετά χρόνια από την τοποθέτησή τους μέχρι σήμερα ούτε έχουν λειτουργήσει, πολλοί δε εξ αυτών είναι κατεστραμμένοι.

Για εμάς είναι σίγουρο ότι κάποιοι δημόσιοι λειτουργοί δεν ανταποκρίθηκαν στο ύψος του καθήκοντός τους, που δεν πρέπει να είναι άλλος από την προάσπιση του καλώς εννοούμενου δημοσίου συμφέροντος.

Πιο συγκεκριμένα:

Θα πρέπει να διερευνηθεί και να κληθούν οι αρμόδιοι να απαντήσουν στα ακόλουθα ερωτήματα, με βάση τις απαντήσεις των οποίων οφείλεται να προσωποποιηθούν ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες:

1. Ποια υπηρεσία ήταν αρμόδια και εισηγήθηκε την απόκτηση των ανωτέρω ραντάρ;

2. Δυνάμει ποιών αποφάσεων, τίνος υπαλλήλου τα παραπάνω ραντάρ παρελήφθησαν και από ποια υπηρεσία;

3. Η αρμόδια υπηρεσία πριν τη σχετική παραγγελία είχε προχωρήσει σε όλες τις νόμιμες ενέργειες ώστε να εξασφαλιστεί η λειτουργία τους;

4. Αφού τοποθετήθηκαν γιατί δεν λειτούργησαν μέχρι σήμερα; Σε τι ενέργειες προς αυτή την κατεύθυνση έχουν προβεί;

5. Ποιος είναι αρμόδιος για τη λειτουργία τους και τη φύλαξή τους;

6. Αφού δεν λειτουργούν ποιος έχει την ευθύνη για την προοδευτική καταστροφή τους;

7. Πόσο κόστισαν συνολικά, αν πληρώθηκαν και αν απαντηθεί αυτό θετικά γιατί δεν δοκιμάσθηκαν ώστε να βεβαιωθεί η δημόσια αρχή ότι αυτά λειτουργούν σωστά και στη συνέχεια να πληρωθούν;

8. Ποιος θα απολογηθεί για τους νεκρούς οδηγούς οι οποίοι γνωρίζοντας ότι δεν ελέγχονται αναπτύσσουν θανατηφόρες ταχύτητες σε ένα δρόμο επαρχιακό που το ονομάζουν προσχηματικά ΒΟΑΚ;

9. Ποια είναι η εταιρία (πώς ονομάζεται) που προμήθευε το Ελληνικό Δημόσιο και ποια η επιτροπή παραλαβής των εν λόγω μηχανημάτων;

10. Η εν λόγω επιτροπή τι ακριβώς παρέλαβε;

11. Ποιος είχε την υποχρέωση για την αρχική λειτουργία τους;

Τα ως άνω μηχανήματα πρέπει να κόστισαν δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Το γεγονός ότι υπήρξε πρεμούρα στην τοποθέτησή τους χωρίς να έχουν κάποιοι μεριμνήσει για τη νόμιμη λειτουργία τους είτε από προηγούμενα είτε έστω αργότερα, εμάς μας δίδει το δικαίωμα να σκεφτόμαστε ότι κάποιοι επωφελήθηκαν και ήταν το μόνο που ουσιαστικά τους ενδιέφερε.

Και τούτο έγινε σε βάρος της οδικής ασφάλειας και της ασφαλούς διακίνησης ανθρώπων και εμπορευμάτων. Είναι σφόδρα πιθανόν ότι κάποιοι δημόσιοι λειτουργοί όσο ψηλά κι αν βρίσκονται έχουν καταστεί με τη συμπεριφορά τους (προμήθεια των μηχανημάτων, μη λειτουργία, πλήρης αδιαφορία έστω και εκ των υστέρων να τα λειτουργήσουν) επίορκοι και ενδεχομένως να έχουν υποπέσει σε σοβαρά ποινικά αδικήματα.

Επειδή, η Δικαιοσύνη είναι ένας πυλώνας ασφάλειας σ’ αυτούς τους ταραγμένους καιρούς που με σκληρότητα βιώνει ο κόσμος επιβάλλεται να διερευνήσει πιθανόν ποινικά αδικήματα επίορκων δημόσιων λειτουργών, όσο ψηλά κι αν βρίσκονται και να κατοχυρωθεί έτι περαιτέρω στη συνείδηση του κόσμου ως θεματοφύλακας της ουσιαστικής Δικαιοσύνης και του δημόσιου καλώς εννοούμενου συμφέροντος, ούτως ώστε να χυθεί άπλετο φως στην υπόθεση.

Για όλους τους ανωτέρω λόγους

ΜΗΝΥΟΥΜΕ

Κάθε υπεύθυνο όσο ψηλά και εάν ευρίσκεται

ΚΑΙ

ΖΗΤΑΜΕ αφού γίνει η ενδεδειγμένη έρευνα από την αρμόδια Εισαγγελία να εξατομικευθούν οι ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες, σε όποιους είχαν την ευθύνη είτε της παραγγελίας είτε της τοποθέτησης χωρίς καμία προετοιμασία και χωρίς λειτουργία μετά από τόσα χρόνια, για το αδίκημα της απιστίας ή όποιο άλλο ήθελε βρεθεί στα πλαίσια του γενόμενου ελέγχου αφού κάποιοι στην προσπάθειά τους να πλουτίσουν παρέβησαν τον όρκο τους και είτε εισηγήθηκαν θετικά τη λήψη τους χωρίς να εξασφαλιστεί η πλήρης λειτουργία τους είτε αδιαφόρησαν εκ των υστέρων για την ολοκλήρωση ενός τόσο σημαντικού έργου για την οδική ασφάλεια και την ασφαλή οδηγητική συμπεριφορά αφού το ενδιαφέρον τους εξαντλήθηκε μόμο στην προμήθεια των μηχανημάτων και όχι στη λειτουργία τους.

Με τιμή,

Για τον Σύλλογο ΠΡΟ.Τ.Α.

Ο εντεταλμένος για την υποβολή της μηνυτήριας αναφοράς Εμμανουήλ Χουρδάκης.

Μάρτυρες προτείνουμε:

1. Τον Αρχοντάκη Γεώργιο, νευροχειρούργο του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων, κάτοικο Χανίων.

2. Τον Καρούντζο Αθανάσιο, Διοικητή Περιφέρειας Κρήτης.

3. Τον Γιάννη Γαβριλάκη, κάτοικο Χανίων, οδός Καποδιστρίου 2α.

4. Τον Διευθυντή ΕΥΔΕ ΒΟΑΚ κ. Γεώργιο Αγαπάκη (τηλ. 2810 335760).

5. Τον Αποστόλη Βουλγαράκη, Διοικητή Περιφερειακής Ενότητας Κρήτης (τηλ. 6977 784 481).

6. Τον Καραβιώτη Γεώργιο, τέως Αστυνομικό Διευθυντή Ρεθύμνου, κάτοικο Ρεθύμνου,

7. Τον Λιονάκη Γιάννη, Διευθυντή ΕΛΠΑ Ηρακλείου (τηλ. 697 303 0029).

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Εργαζόμενοι: Ωράρια «κολλημένα» στα ‘80s – Γιατί δε μειώνεται ο χρόνος εργασίας;

Γιατί οι εργαζόμενοι πλήρους απασχόλησης, δεν έχουν δει καμία ουσιαστική μείωση του χρόνου εργασίας από τη δεκαετία…

13 mins ago

Κρήτη: Τι λέει ο δικηγόρος του γαμπρού για την ακύρωση του γάμου του επειδή τον έπιασαν με κοκαΐνη

Πολλές εκατοντάδες ήταν οι προσκεκλημένοι που πήγαν το απόγευμα του Σαββάτου στην εκκλησία όπου θα…

18 mins ago

Ενδοοικογενειακή βία: Περισσότερες από 15.000 γυναίκες αλλά και πάνω από 5.000 άνδρες έπεσαν θύματα το πρώτο 10μηνο του 2024

Ιδιαίτερη αύξηση στα περιστατικά για αδικήματα ενδοοικογενειακής βίας μέσα στο πρώτο δεκάμηνο του 2024 σε σχέση με…

21 mins ago

ΣΥΡΙΖΑ: 21.465 ψήφισαν μέχρι τις 12:00 – Χωρίς προβλήματα η εκλογική διαδικασία στα Χανιά – Τα μηνύματα των 4 υποψήφιων προέδρων από την κάλπη

Η διαδικασία εκλογής νέου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία ξεκίνησε το πρωί της Κυριακής στα Χανιά.…

26 mins ago

Δ. Κουτσούμπας από Ρέθυμνο: “Σε έναν κόσμο που φλέγεται, οι λαοί πρέπει να είναι οι νικητές!”

Με την συμμετοχή πλήθους κόσμου, εκπροσώπων σωματείων και μαζικών φορέων πραγματοποιείται σήμερα Κυριακή στο «Σπίτι…

57 mins ago

Ομαδικές αγωγές κατά της Booking από Ελληνες ξενοδόχους

Στη διεκδίκηση αποζημιώσεων από τη Booking.com και εν γένει από τις πλατφόρμες κρατήσεων που είναι ευρύτερα γνωστές…

1 hour ago

This website uses cookies.