ΕΛΛΑΔΑ

Μόρια: Κάτοικοι και δήμος Μυτιλήνης με οδοφράγματα εμποδίζουν τον καθαρισμό του καμένου ΚΥΤ

Αποκλεισμένη είναι από νωρίς το πρωί της Πέμπτης η Μόρια καθώς κάτοικοι της περιοχής, με τη συμπαράσταση της δημοτικής Αρχής Μυτιλήνης, έχουν κλείσει το δρόμο στο ύψος της θέσης Φανός τοποθετώντας μάλιστα και μηχανήματα του Δήμου, με στόχο να μην επιτρέψουν την πρόσβαση μηχανημάτων και υποδομών για τον καθαρισμό και την προσωρινή λειτουργία του χώρου ως καταυλισμός.

Από την άλλη πλευρά του δρόμου, η πρόσβαση δεν είναι δυνατή αφού εκεί βρίσκονται οι πυρόπληκτοι πρόσφυγες και μετανάστες.

Ο δήμαρχος Μυτιλήνης Στρατής Κύτελης, ανέφερε πως ασπαζόμενος την αγανάκτηση των δημοτών για την παρούσα κατάσταση και τηρώντας απαρέγκλιτα τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, θα συνεχίσει να προσπαθεί με όλες του τις δυνάμεις για το οριστικό κλείσιμο του ΚΥΤ Μόριας, εμμένοντας στην απόφαση «καμία δομή στη Λέσβο».

Τέλος, ο δήμαρχος καλεί «όποιον θέλει και μπορεί να βρεθεί το πλάι του, ώστε να συνδράμει και εκείνος στην κρίσιμη αυτή στιγμή, που μπορεί να σηματοδοτήσει το οριστικό κλείσιμο του ΚΥΤ Μόριας».

Να σημειωθεί πως σήμερα το πρωί, έδεσε στο λιμάνι του Σιγρίου το πλοίο «Blue Star Chios», το οποίο επρόκετιο να φιλοξενήσει 1.000 άτομα από τους πυρόπληκτους πρόσφυγες και μετανάστες που βρίσκονται σε δρόμους και χωράφια.

Αλλοι τόσοι θα φιλοξενηθούν σε αρματαγωγά του Πολεμικού Ναυτικού, τα οποία δεν έχουν φτάσει ακόμα στη Μυτιλήνη.

Όμως, όπως αναφέρει το stonisi.gr, το κυβερνητικό σχέδιο οδηγείται σε ακύρωση λόγω των αντιδράσεων κατοίκων και τοπικών αρχών, με τον υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου Νότη Μηταράκη να κάνει λόγο για «εκβιαστικές συμπεριφορές που… δεν θα γίνουν ανεκτές»!

Με δεδομένη αυτήν την κατάσταση ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου με δήλωση του την Πέμπτη ανέφερε πως «εντός της ημέρας θα πραγματοποιηθούν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την άμεση στέγαση αρχικά των ευάλωτων και των οικογενειών. Σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους». Έσπευσε δε να προσθέσει με νόημα πως «αυτονόητα εκβιαστικές συμπεριφορές δεν θα γίνουν ανεκτές».

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Εργαζόμενοι: Ωράρια «κολλημένα» στα ‘80s – Γιατί δε μειώνεται ο χρόνος εργασίας;

Γιατί οι εργαζόμενοι πλήρους απασχόλησης, δεν έχουν δει καμία ουσιαστική μείωση του χρόνου εργασίας από τη δεκαετία…

4 hours ago

Κρήτη: Τι λέει ο δικηγόρος του γαμπρού για την ακύρωση του γάμου του επειδή τον έπιασαν με κοκαΐνη

Πολλές εκατοντάδες ήταν οι προσκεκλημένοι που πήγαν το απόγευμα του Σαββάτου στην εκκλησία όπου θα…

4 hours ago

Ενδοοικογενειακή βία: Περισσότερες από 15.000 γυναίκες αλλά και πάνω από 5.000 άνδρες έπεσαν θύματα το πρώτο 10μηνο του 2024

Ιδιαίτερη αύξηση στα περιστατικά για αδικήματα ενδοοικογενειακής βίας μέσα στο πρώτο δεκάμηνο του 2024 σε σχέση με…

4 hours ago

ΣΥΡΙΖΑ: 21.465 ψήφισαν μέχρι τις 12:00 – Χωρίς προβλήματα η εκλογική διαδικασία στα Χανιά – Τα μηνύματα των 4 υποψήφιων προέδρων από την κάλπη

Η διαδικασία εκλογής νέου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία ξεκίνησε το πρωί της Κυριακής στα Χανιά.…

4 hours ago

Δ. Κουτσούμπας από Ρέθυμνο: “Σε έναν κόσμο που φλέγεται, οι λαοί πρέπει να είναι οι νικητές!”

Με την συμμετοχή πλήθους κόσμου, εκπροσώπων σωματείων και μαζικών φορέων πραγματοποιείται σήμερα Κυριακή στο «Σπίτι…

5 hours ago

Ομαδικές αγωγές κατά της Booking από Ελληνες ξενοδόχους

Στη διεκδίκηση αποζημιώσεων από τη Booking.com και εν γένει από τις πλατφόρμες κρατήσεων που είναι ευρύτερα γνωστές…

5 hours ago

This website uses cookies.