Kαμπάνια με σύνθημα «Greece: sea, sun & Shopping!» ξεκινά η Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Κρήτης, στα πλαίσια της προσπάθειας που κάνει η Ε.Σ.Ε.Ε. για την τόνωση της αγοράς.
1. Τόνωση της αγοράς με την προσέλκυση τουριστών (αλλοδαπών και Ελλήνων).
2. Βελτίωση της αισθητικής εικόνας που παρουσιάζουν τα κλειστά μαγαζιά.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Ρεθύμνου, «η Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Κρήτης ξεκίνησε την επικοινωνία – καμπάνια, με την Αφίσα – Greece: sea, sun & Shopping!
Σε αυτή την αφίσα πολύ εύστοχα και δημιουργικά χρησιμοποιούνται τα 3 s για τα οποία είναι γνωστή η Ελλάδα (σε Έλληνες και ξένους) αντικαθιστώντας το τρίτο S με το Shopping (αγορές).
Ολοκληρώθηκε ο πρώτος γύρος της διαδικασίας εκλογής νέου προέδρου στο ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής, με τη…
Μηχανικοί των Χανίων καταγγέλλουν σοβαρές παρατυπίες κατά τη διάρκεια δικαστικού ελέγχου που πραγματοποιήθηκε σε τεχνικά…
Ένα σοβαρότατο πρόβλημα που έχει προκύψει στα καταστήματα εστίασης με το πουρμπουάρ και την φορολόγησή…
Την άποψη ότι τα κινητά τηλέφωνα πρέπει να αντιμετωπίζονται από τους νομοθέτες ως προϊόντα περίπου όσο επικίνδυνα…
Για αποτέλεσμα στις 10 το βράδυ και συμμετοχή πάνω από 300.000 ψηφοφόρους έκανε το μέλος…
Ο Οργανισμός Φυσικού Περιβάλλοντος & Κλιματικής Αλλαγής (Ο.ΦΥ.ΠΕ.Κ.Α.) ανακοινώνει ότι παρατείνεται το μέτρο του μέγιστου…
This website uses cookies.