Σε ευθεία αντίθεση τόσο με τις προθέσεις των φορέων που ασχολούνται με τον τουρισμό, με την τοπική αυτοδιοίκηση αλλά και την ίδια την κυβέρνηση ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδας τάσσεται υπέρ της ταχείας ιδιωτικοποίησης περιφερειακών αεροδρομίων και λιμανιών. Να υπενθυμίσουμε ότι ένα από τα καίρια σημεία σύγκρουσης μεταξύ Γερμανίας και Ελλάδας είναι και η ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων αφού το συμβόλαιο έχει κερδίσει η κρατική εταιρεία της Γερμανίας Fraport.
Πιο αναλυτικά, την ταχεία ολοκλήρωση των ιδιωτικοποιήσεων του Ελληνικού και των περιφερειακών αεροδρομίων ζήτησε την Παρασκευή ο διοικητής της Τραπέζης της Ελλάδος σε παρέμβασή του σε ημερίδα που διοργανώνει η Τράπεζα της Ελλάδος για την αγορά ακινήτων.
«Η ταχεία δρομολόγηση και ολοκλήρωση των διαδικασιών αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας, όπως η ανάπτυξη της έκτασης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού, των περιφερειακών αεροδρομίων και των λιμανιών, είναι πολύ σημαντική, καθώς οι συμφωνίες αυτές όχι μόνο προσελκύουν ξένα κεφάλαια, αλλά και θα δώσουν ένα άμεσο θετικό μήνυμα προς τους διεθνείς επενδυτές και τις αγορές» υπογράμμισε ο Γιάννης Στουρνάρας.
«Η Ελλάδα οφείλει να μετατραπεί σε χώρα φιλική στις επενδύσεις» επισήμανε με νόημα.
«H αβεβαιότητα αποτελεί σήμερα τον μεγαλύτερο κίνδυνο εκτροχιασμού της ελληνικής οικονομίας και τη μεγαλύτερη απειλή να χαθούν οι θυσίες του ελληνικού λαού, που έγιναν τα προηγούμενα χρόνια, προκειμένου να αποκατασταθεί η δημοσιονομική ισορροπία και η ανταγωνιστικότητα» προειδοποίησε ο διοικητής της Τραπέζης της Ελλάδος.
Αναφερόμενος εξάλλου στα προβληματικά δάνεια των τραπεζών πρόσθεσε, ότι η δημιουργία εταιρειών ειδικού σκοπού για τη διαχείρισή τους θα απαιτούσε χρηματοδότηση από πηγές εκτός των τραπεζικών ισολογισμών και του κρατικού προϋπολογισμού. Ταυτόχρονα θα πρέπει να αποφευχθεί η δημιουργία νέων κεφαλαιακών αναγκών για τις τράπεζες.
Να υπενθυμίσουμε ότι λίγες μόλις μέρες νωρίτερα 161 φορείς από την Ελλάδα και 29 φορείς από τα Χανιά εξέφρασαν για άλλη μία φορά την έντονη αντίθεσή τους στην “επιζήμια” ιδιωτικοποίηση. Σε σχετικό ψήφισμα που έδωσαν στη δημοσιότητα σημείωναν ότι “οι περισσότεροι Κρατικοί Αερολιμένες, βρίσκονται στις νησιωτικές Περιφέρειες της Ελλάδας (των Ιονίων Νήσων, της Κρήτης, της Δωδεκανήσου, του Αιγαίου), γεγονός που τους καθιστά άκρως αναγκαίους για την ενδοπεριφερειακή κοινωνική συνοχή, την αναπτυξιακή προοπτική των νησιών και την εθνική ασφάλεια.
Παράλληλα τονίζουν ότι είναι απόλυτα κερδοφόρες και βιώσιμες επιχειρήσεις υπό δημόσιο έλεγχο και διοίκηση, ενισχύουν σημαντικά τον κρατικό προϋπολογισμό, δεν επιβαρύνουν τον Έλληνα φορολογούμενο και έχουν άμεσες δυνατότητες αύξησης της αποδοτικότητας – κερδοφορίας τους.
Οι 161 φορείς υπογραμμίζουν ακόμα ότι είναι επιζήμια για την οικονομική εξέλιξη της χώρας, η δημιουργία ιδιωτικού μονοπωλίου στον τομέα των αερομεταφορών.”
«Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έχει καθήκον να ξαναγίνει ένα σοβαρό και συγκροτημένο κόμμα, γι’ αυτό και έχουν…
«Δεν θα συμφωνήσω ότι έχει επικρατήσει η άποψη «’ότι το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει’», τόνισε ο…
Του Γιάννη Γ. Καλογεράκη Μαθηματικού Στατιστικολόγου Επιτ. Σχολικού Συμβούλου Μαθηματικών (Την αμαθίαν καταλύεται η αλήθεια)…
Ο κ. Ευτύχης Δαμηλάκης, Επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης Δήμου Καντάνου-Σελίνου και Αντιπρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής,…
Σήμερα, στο κέντρο της Αγοράς της πόλης των Χανίων, ολοκληρώθηκαν οι εορταστικές εκδηλώσεις που διοργάνωσε…
Αρκετά υψηλότερος από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο το 2023 είναι ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων δυστυχημάτων στην Ελλάδα (68…
This website uses cookies.