Άμεσα θα ενεργοποιηθεί η νέα μελέτη καθορισμού των ορίων ταχύτητας στο Βόρειο Οδικό άξονα Κρήτης με στόχο να…εκσυγχρονιστεί ανά τμήματα ο δρόμος του νησιού.
Η μελέτη που έχει ΦΕΚ από το Σεπτέμβριο του 2009 για να εφαρμοστεί πρέπει να υπάρξουν μια σειρά από σημάνσεις, ταμπέλες, πινακίδες κα. Αλλά όσοι περιμένουν ότι θα αυξηθούν τα όρια μάλλον θα απογοητευθούν αφού οι αλλαγές θα γίνουν ανάλογα τα σημεία, πως έχουν αλλάξει με νιου τζέρσει ,ενώ η καινοτομία θα είναι ανάλογα με το εάν βρέχει ή όχι!
Η περιφέρεια ετοιμάζεται να βγάλει σε δημοπρασία την εργολαβία για τις αλλαγές στις σημάνσεις και τα όρια , συν τις βελτιώσεις ασφαλείας που θα αλλάξουν όλα αυτά…που σήμερα μοιάζουν παρωχημένα.
«Με την εργολαβία που θα γίνει θα αλλάξουν όλα και θα προσαρμοστούν με τη νέα μελέτη» λέει ο γενικός διευθυντής της περιφέρειας Γιώργος Παπαδάκης που τονίζει ότι «δεν είναι μονοσήμαντες οι αλλαγές και υπάρχουν , όπως είναι λογικό, αυξομειώσεις στα όρια ταχύτητας».
Ο κ.Παπαδάκης που χρειάστηκε να απαντήσει στο συμβούλιο και στην σχετική ερώτηση του περιφερειακού συμβούλου κ.Μαρκογιαννάκη ξεκαθαρίζει ότι ‘δεν θα μπορούσε να έχει αυξήσεις σε όλα τα σημεία. Το αντίθετο. Πολλά έχουν αλλάξει για να ξέρουμε σήμερα ότι σε ορισμένες περιοχές που περνά ο ΒΟΑΚ χρειάζονται και μειώσεις».
«Είναι προφανές ότι σε ορισμένα σημεία έχει αύξηση του ορίου κυκλοφορίας και σε άλλα μείωση! Εκεί που υπάρχει διπλό διάζωμα , στη μεση νησίδα είναι δυνατόν να μην έχεις αυξημένο όριο;» λέει ο κ.Παπαδάκης που επισημαίνει ότι «έχουν μελετηθεί όμως και σημεία του δρόμου που με τα σύγχρονα μεσα απαιτεί να δείχνει ο οδηγός προσοχή περισσότερο και άρα αυτό πρέπει να το δείχνει η σήμανση».
Αλλά η μεγάλη καινοτομία που σήμερα δεν υπάρχει στον ΒΟΑΚ είναι ότι θα υπάρχουν άλλα όρια ταχύτητας και διαφορετική σήμανση ανάλογα τον καιρό!
«Ναι, αυτό θα γίνει γιατί δεν μπορεί όταν βρέχει να έχεις την ίδια ταχύτητα και όταν είναι καλός καιρός…Θα υπάρξουν διαφορετικά όρια ανάλογα με τη βροχή ή όχι!» τονίζει ο κ.Παπαδάκης.
Η μελέτη
Η μελέτη που έχει γίνει Νομος με το 2066 ΦΕΚ του 2009 είναι πολυσέλιδη και έχει αναλυτικά ανά χιλιόμετρο το όριο ταχύτητας, τα προβλήματα στο δρόμο εάν είναι κατοικημένη περιοχή ή όχι, τη διατομή της οδού, τον κυκλοφοριακό φόρτο και το πόσα ατυχήματα γίνονται στο συγκεκριμένο χιλιόμετρο.
Η μελέτη κάνει ουσιαστικά αλλαγές σε 66 διαφορετικά σημεία του δρόμου προτείνοντας μείωση των ορίων ταχύτητας σε 23, αύξηση σε μόλις 11 και επιμέρους παρατηρήσεις των υφιστάμενων σε 32 σημεία.
Γενικά ο ΒΟΑΚ θεωρείται δρόμος κλειστός, ταχείας κυκλοφορίας με όριο ταχύτητας τα 110 χιλιόμετρα. Ωστόσο δεν υπάρχει σε κανένα σημείο τέτοια πινακίδα. Και δεν πρόκειται να γίνει όσο παραμένει σε αυτό το χαλι.
Πηγή : cretalive.gr
Τρόμος στον πλανήτη επικρατεί μετά την κλιμάκωση στον ρωσοουκρανικό πόλεμο, καθώς η Μόσχα απάντησε στα…
Θέση εμμέσως εναντίον της διαγραφής του Αντώνη Σαμαρά από την Κ.Ο. της ΝΔ, χωρίς να τον κατονομάζει,…
Του Αργύρη Αργυριάδη Δικηγόρου Εδώ και λίγες ημέρες το ΠΑΣΟΚ αποτελεί την αξιωματική αντιπολίτευση της…
Στο πλαίσιο των δράσεων του Ευρωπαϊκού Συμφώνου για το Κλίμα, συνεχίζονται το Σαββατοκύριακο και ολοκληρώνονται…
Ο Γενικός Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας συναντήθηκε σήμερα 22/11, στον Περισσό,…
Την Κυριακή διεξάγονται οι εσωκομματικές εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ για την ανάδειξη νέου προέδρου, σε μια…
This website uses cookies.