Categories: ΤΟΠΙΚΑ

Νέες προσλήψεις και έναρξη κατασκευής δύο νέων σύγχρονης τεχνολογίας αντλιοστασίων λυμάτων από την ΔΕΥΑΧ

Ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες πρόσληψης προσωπικού με συμβάσεις ορισμένου χρόνου για τις ειδικότητες:

α) Δ.Ε Τεχνιτών Υδραυλικών – 2 άτομα

β) Δ.Ε Τεχνιτών Οικοδομών – 2 άτομα

γ) Δ.Ε Βοηθών Τεχνιτών Οχημάτων (Μηχανοτεχνίτης) – 1 άτομο

δ) Δ.Ε Χειριστών Μηχανημάτων έργων (αποφρακτικά) – 3 άτομα και

ε) Δ.Ε Τεχνιτών Ηλεκτρολόγων (Γ΄ ειδικότητας) – 3 άτομα.

Οι πίνακες κατάταξης και βαθμολογίας, προσληπτέων κ.λ.π. της ειδικότητας Υ.Ε. Εργατών (για τη συντήρηση δικτύων ύδρευσης και αποχέτευσης)  αναμένεται να αναρτηθούν σε λίγες μέρες, λόγω των πολλών αιτήσεων που υποβλήθηκαν.

Έτσι, μετά από περίπου 10 μήνες η Δ.Ε.Υ.Α.Χ. είναι σε θέση να επανδρώσει με το απαραίτητο εξειδικευμένο προσωπικό το ένα από τα τέσσερα σύγχρονα αποφρακτικά οχήματα που διαθέτει για την συντήρηση του δικτύου αποχέτευσης ακαθάρτων του Δήμου Χανίων, ενώ με την ολοκλήρωση της διαδικασίας πρόσληψης των εργατών θα μπορεί να επανδρώσει και δεύτερο όχημα για την εξυπηρέτηση των αυξημένων αναγκών, ενόψει μάλιστα και της επερχόμενης τουριστικής περιόδου, αλλά και τα αποδεκατισμένα συνεργεία ύδρευσης και αποχέτευσης ακαθάρτων και ομβρίων υδάτων, ιδιαίτερα αυτών που πραγματοποιούν τον καθαρισμό των διευθετημένων ρεμάτων στα όρια του Δήμου Χανίων.                                   

Από σήμερα Τρίτη 14-05-2013 ξεκινά ουσιαστικά το τελευταίο στάδιο της κατασκευής των δύο νέων σύγχρονης τεχνολογίας αντλιοστασίων λυμάτων Α2 (στην οδό Σήφακα) και Α9 (στην πλατεία μεταξύ Νεωρίων και παλιού Τελωνείου) μέσα στον ιστό του Ενετικού Λιμένα και της παλιάς πόλης των Χανίων.

Για τον σκοπό αυτό θα εγκατασταθεί στο σημείο κατασκευής ένα ειδικό όχημα το οποίο θα πραγματοποιήσει την τοποθέτηση των ειδικών τσιμεντένιων κλωβών, μέσα στους οποίους θα τοποθετηθούν τα συστατικά μέρη των αντλιοστασίων. Η διαδικασία αυτή αναμένεται να διαρκέσει περίπου 20 ημέρες, οπότε θα υπάρχει και η σχετική δυσκολία στην κυκλοφορία των οχημάτων επί της οδού Σήφακα. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει και η αντίστοιχη διαδικασία για την ολοκλήρωση της κατασκευής του αντλιοστασίου Α9 (στην πλατεία μεταξύ Νεωρίων και παλιού Τελωνείου).

Ζητάμε την κατανόηση των οδηγών καθώς και των κατοίκων και επαγγελματιών της περιοχής για τις οχλήσεις που ενδεχομένως να υπάρξουν, αλλά πρόκειται για άκρως απαραίτητες εργασίες που θα αναβαθμίσουν όχι μόνο την ποιότητα ζωής των κατοίκων αλλά και των υπηρεσιών  που θα παρέχονται πλέον από τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, αφού τα αντλιοστάσια αυτά θα αντικαταστήσουν μικρότερα και παλαιάς τεχνολογίας αντλιοστάσια που βρίσκονται, το ένα στην συμβολή των οδών Κατρέ και Σήφακα και το άλλο στην Ακτή Ενώσεως (οδός Ανδρογαίων) στο Ενετικό Λιμάνι.

Τα παλιά αντλιοστάσια ήταν κατασκευής 1983 και 1986, μονοθάλαμα, μικρής δυναμικότητας χωρίς τη δυνατότητα παράκαμψης (by-pass), χωρίς σύστημα απόσμησης και χρειαζόταν συνεχή συντήρηση με αποφρακτικά οχήματα που δημιουργούσαν αρκετές οχλήσεις στους επαγγελματίες της περιοχής και στην κυκλοφορία των οχημάτων στους γύρω δρόμους.

Τα νέα αντλιοστάσια θα είναι σύγχρονης τεχνολογίας, διθάλαμα, με ηλεκτροπαραγωγό ζεύγος στην περίπτωση που υπάρχει διακοπή ρεύματος και με σύγχρονο σύστημα απόσμησης.

Τα αντλιοστάσια αυτά θα βελτιώσουν σημαντικά την αποτελεσματική λειτουργία του αποχετευτικού δικτύου της παλιάς πόλης, συνολικού μήκους 2,2 χιλιομέτρων, το οποίο εξυπηρετεί 2.250 υδρόμετρα.

"google ad"

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των 809.000 € και είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ 2007-2013.

Δρ. Μιχάλης Ζουμαδάκης

Βιολόγος

Υπεύθυνος Δημοσίων & Διεθνών Σχέσεων Δ.Ε.Υ.Α.Χ.

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

14χρονος τραυματίστηκε σοβαρά από κροτίδα στα Χανιά – Χάνει δύο δάχτυλα

"Παρατράγουδα" σημειώθηκαν στα Χανιά, αμέσως μετά την Ανάσταση, καθώς ένα ανήλικο αγόρι τραυματίστηκε σοβαρά στο…

12 hours ago

H γενιά των 65άρηδων εργαζομένων – Το νέο τοπίο στο ασφαλιστικό

Σε αύξηση των ηλικιακών ορίων συνταξιοδότησης οδηγούν οι επικαιροποιημένες μελέτες των βασικών δημογραφικών δεικτών καθιστώντας μαραθώνιο δεκαετιών την απόσυρση…

12 hours ago

Πώς θα πάρουν σύνταξη όσοι χρωστούν πάνω από 30.000 ευρώ – Η απόφαση του ΣτΕ

Απόφαση σταθμός από το Σ.τ.Ε ανοίγει το δρόμο για να παίρνουν τη σύνταξη των ανασφαλίστων…

12 hours ago

Πέθανε η φωνή των “Socrates”, Αντώνης Τουρκογιώργης

Θλίψη στον καλλιτεχνικό χώρο προκάλεσε η είδηση του θανάτου του Έλληνα ροκ μουσικού, Αντώνη Τουρκογιώργη, ο…

12 hours ago

Χανιά: Τουρίστρια στραμπούληξε το πόδι της σε φαράγγι – Επιχείρηση διάσωσης

Συναγερμός σήμανε το απόγευμα της Κυριακής του Πάσχα στα Χανιά, όταν μια 26χρονη Καναδή κάλεσε…

12 hours ago

Ισραήλ: Ο Νετανιάχου έριξε “μαύρο” στο Al Jazeera – Έφοδος στα γραφεία του

Η τηλεοπτική μετάδοση του Al Jazeera στο Ισραήλ κόπηκε σήμερα, μετά την απόφαση της κυβέρνησης Νετανιάχου να…

12 hours ago

This website uses cookies.