Categories: ΤΟΠΙΚΑ

Νέο “άκυρο” στη Minoan για το Σούδα – Πειραιάς

Για μία ακόμη φορά το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), επικαλούμενο την ελληνική νομοθεσία, γνωμοδότησε αρνητικά στο αίτημα της Minoan Lines, θυγατρικής του Ομίλου Grimaldi, να δρομολογήσει με καθεστώς έκτακτης δρομολόγησης πλοίο στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά από τον Ιούνιο του 2014 μέχρι και τα τέλη Οκτωβρίου του ιδίου έτους.

Το θέμα εξετάσθηκε στη χθεσινή συνεδρίαση του ΣΑΣ, στη διάρκεια της οποίας παραβρέθηκαν εκπρόσωποι τόσο της Minoan Lines όσο και της ΑΝΕΚ που εξυπηρετεί τη συγκεκριμένη γραμμή με δύο πλοία και δεν θα ήθελε βέβαια να τη «μοιράζεται» με κάποια άλλη εταιρεία.

Με την αναγγελία του θέματος με αριθμό 23 στη συνεδρίαση του ΣΑΣ, ο εκπρόσωπος της Minoan Lines πήρε το λόγο και ανέφερε ότι η Minoan Lines έχει καταθέσει αίτηση για τακτική δρομολόγηση του επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου «Ικαρος Παλλάς» από την επόμενη δρομολογιακή περίοδο (Νοέμβριος 2014-Οκτώβριος 2015) η οποία παραμένει σε ισχύ.

Παράλληλα όμως ζητά την έκτακτη δρομολόγηση του προαναφερόμενου πλοίου από τον Ιούνιο του 2014 μέχρι και τα τέλη Οκτωβρίου, με σκοπό την εξυπηρέτηση με ένα σύγχρονο πλοίο της δυτικής Κρήτης και της αγοράς του Ρεθύμνου.

Αμέσως μετά πήρε το λόγο εκπρόσωπος της ΑΝΕΚ ο οποίος επιτέθηκε κατά της Minoan Lines και κυρίως του μητρικού Ομίλου Grimaldi λέγοντας χαρακτηριστικά ότι στόχος του ιταλικού Ομίλου δεν είναι η κάλυψη συγκοινωνιακών αναγκών στη γραμμή, αλλά να κυριαρχήσει στην Αδριατική, να εξοντώσει την ΑΝΕΚ και να διαλύσει την ελληνική ακτοπλοΐα.  

Στο σημείο αυτό παρενέβη ο γενικός γραμματέας Ναυτιλίας Αθανάσιος Μπούσιος που προεδρεύει στο ΣΑΣ και ζήτησε να αποφεύγονται από τους ομιλητές σκληρές εκφράσεις. Ο εκπρόσωπος της ΑΝΕΚ επέμεινε λέγοντας πως ο στόχος αυτός είναι εμφανής από το γεγονός ότι ενώ ο Ομιλος Grimaldi λίγες ημέρες πριν δήλωνε ότι τα πλοία στις γραμμές της Αδριατικής είναι πολλά, ο ίδιος έφερε ένα ακόμη πλοίο.

Ο εκπρόσωπος της ΑΝΕΚ σημείωσε ακόμη ότι καταχρηστικά επανέρχεται η Minoan Lines με το συγκεκριμένο αίτημα, αφού δύο φορές στο παρελθόν το ΣΑΣ το απέρριψε, ενώ χαρακτήρισε προσχηματικό το επιχείρημα της κάλυψης ακτοπλοϊκών αναγκών οι οποίες δεν υπάρχουν.

Στη συζήτηση παρενέβη και πάλι άλλος εκπρόσωπος της Minoan Lines, ο οποίος χαρακτήρισε ως απαράδεκτα τα όσα ακούσθηκαν για την Αδριατική και πρόσθεσε ότι η έκτακτη δρομολόγηση δεν συνδέεται με την Αδριατική αλλά με την κάλυψη των αναγκών στη δυτική Κρήτη, συμπεριλαμβανομένης της αγοράς του Ρεθύμνου και την καλύτερη εξυπηρέτηση του τουριστικού ρεύματος.

Το πλοίο είναι υπερσύγχρονο, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος της Minoan Lines, και θα αναβαθμίσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες στη γραμμή των Χανίων, η οποία κάποια Σάββατα δεν εξυπηρετήθηκε ως έπρεπε.

Ο εκπρόσωπος της ΑΝΕΚ πήρε και πάλι το λόγο για να υποστηρίξει ότι μόνο ένα Σάββατο δεν είχε δρομολόγιο η γραμμή των Χανίων, συμπλήρωσε ότι η εταιρεία έχει καταθέσει αίτημα για αντικατάσταση του πλοίου «Λατώ» με το πολύ πιο σύγχρονο «Olympic Champion». Κατέληξε λέγοντας ότι η γραμμή έχει ετήσιο τζίρο περί τα 30 εκατ. ευρώ και όποιος αποδείξει ότι ένα πλοίο που θα έχει 10 εκατ. ευρώ έσοδα από τη γραμμή θα είναι βιώσιμο, ας το δρομολογήσει.

Αξίζει να σημειωθεί, τέλος, ότι η απόφαση του ΣΑΣ ήταν σχεδόν ομόφωνη καθώς μόνο ένα μέλος του ψήφισε λευκό. Σύμφωνα με τη νομοθεσία, ο υπουργός Ναυτιλίας είναι αυτός που αποφασίζει μετά από γνωμοδότηση του ΣΑΣ.

Πηγή: naftemporiki.gr | Λάμπρος Καταγεώργος

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Συνέντευξη Πολάκη για Μητσοτάκη, Κασσελάκη και στελέχη Νέας Αριστεράς – Τι πρέπει να κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ για να ξαναεπιστρέψει

Συνέντευξη: Χρόνης Διαμαντόπουλος Ο Κυριάκος Μητσοτάκης,  ο Στέφανος Κασσελάκης και τα στελέχη της Νέας Αριστεράς,  μπαίνουν στο…

13 hours ago

Τέμπη: «Μεγάλος αριθμός επιβατών δεν πέθαναν από τη σύγκρουση» – Απολύτως «σχεδιασμένη» η αλλοίωση του χώρου

Νέα στοιχεία για την τραγωδία των Τεμπών κατατέθηκαν στον εφέτη ανακριτή Λάρισας, με την συμπληρωματική έκθεση του πραγματογνώμονα Βασίλη…

13 hours ago

Νέα Αριστερά: Στηρίζει τη Λούκα Κατσέλη για Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Την υποψηφιότητα της Λούκας Κατσέλη για το αξίωμα της Προέδρου της Δημοκρατίας στηρίζει η Νέα…

13 hours ago

Καίτη Γκρέυ: Έφυγε από τη ζωή η μεγάλη τραγουδίστρια – Σε ηλικία 100 ετών – Η τελευταία της επιθυμία

Έφυγε από τη ζωή, σε ηλικία 100 ετών, η Καίτη Γκρέυ. Η αγαπημένη τραγουδίστρια άφησε την τελευταία της…

13 hours ago

Η Μέρκελ «πήρε το όπλο της»: «Πρέπει να αντιδράσουμε ενωμένοι ενάντια στον Τραμπ – Η Ευρώπη είναι η ασφάλεια ζωής μας»

«Η Ευρώπη είναι η ασφάλεια ζωής μας», ανέφερε η πρώην καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ και, ενόψει της επιστροφής…

13 hours ago

Χανιά: Έως και 20 χρόνια φυλάκισης για τον 45χρονο οδηγό της Πόρσε – Απορρίφθηκε το αίτημα του

Στις φυλακές Κορυδαλλού θα βρίσκεται από αύριο Δευτέρα ο 45χρονος οδηγός της Πόρσε, που το περασμένο Σάββατο σκότωσε…

15 hours ago

This website uses cookies.