Categories: ΘΕΣΕΙΣ

Οι αυτοκτονίες στην Κρήτη

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
Η οικονομική κρίση έφερε τις αυτοκτονίες. Ό σύγχρονος άνθρωπος είναι  ανταγωνιστικός κι έχει κλειστεί στον εαυτόν του, είναι¨ η εικόνα και ομοίωση του μοναχικού εμπορεύματος, όπως παράγεται στην αλυσίδα παραγωγής. Δεν επικοινωνεί πραγματικά με τους συνανθρώπους του, για να μοιραστεί τον πόνο και την χαρά του. Λέει η παροιμία «Μοιρασμένη χαρά διπλή χαρά, μοιρασμένη λύπη μισή λύπη.»  Το σύστημα με την χειραγώγηση της κοινής γνώμης, μέσω της διαφήμισης και των Μ.Μ.Ε έχει κάνει πλύση εγκεφάλου στους ανθρώπους. Τους έχει αλλοτριώσει την συνείδηση τους έχει πείσει ότι επιτυχημένος είναι αυτός ο οποίος κατέχει πολλά αγαθά. Όχι αυτός που είναι, αλλά αυτός που έχει. Και μόλις λείψουν οι προϋποθέσεις για την απόκτηση τους έρχονται τα κενά να στοιχειώσουν το είναι τους.  «Οι αυτοκτονίες των ανδρών αυξήθηκαν ειδικά εκεί όπου οι τοπικές κοινωνίες ήταν παραδοσιακά ανδροκρατούμενες κι επικρατούσε ο νόμος της Τιμής και της Ντροπής. Στη μπαρουτοκαπνισμένη Κρήτη, όπου ο κάθε ντόπιος που σέβεται τον εαυτό του πρέπει οπωσδήποτε να έχει κι από ένα όπλο στην κατοχή του, γίνεται το έλα να δεις. Κάθε τρεις και λίγο όλο και κάποιος χρεοκοπημένος Κρητικός επιχειρηματίας τινάζει τα μυαλά του στον αέρα.  Αναφορικά με την αύξηση των περιστατικών στην Κρήτη, η ψυχολόγος του Φορέα Ανάπτυξης και Κοινωνικού Κεφαλαίου για την Αντιμετώπιση του Κοινωνικού Αποκλεισμού «Κλίμακα», Ελένη Μπεκιάρη, λέει πως «μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε. Η Κρήτη είναι μία περιοχή με αυξημένα ποσοστά οπλοκατοχής, γεωργική, οπότε υπάρχει πληθώρα φυτοφαρμάκων, ενώ οι Κρητικοί έχουν μία διαφορετική ιδιοσυγκρασία, μία περηφάνια και αυτό είναι πιο εύκολα να τους οδηγήσει στην αυτοκτονία όταν βλέπουν πως δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους».
Συνήθως όσοι αυτοκτονούν είναι σοβαροί άνθρωποι, οικογενειάρχες με σταθερή ζωή, ντροπαλοί που αποφεύγουν να μιλήσουν για τα προβλήματά τους στους άλλους. Άνθρωποι που δεν αντέχουν την ατίμωση και τη διαπόμπευση λόγω χρεών. Επιχειρηματίες που είχαν ταυτίσει τη ζωή τους με την επιχείρησή τους. Κι ακόμη χειρότερα το Έχω με το Είμαι.»

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Πότε ξεκινούν τα δωρεάν χειρουργεία – Τα ραντεβού που έχουν κλειστεί

Ξεκινούν την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου τα πρώτα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία, σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας…

38 mins ago

Τρόμος στην Γερμανία: Καταρτίζεται λίστα με καταφύγια εν μέσω εντάσεων με τη Ρωσία – Θα είναι διαθέσιμη και σε app

Η Γερμανία καταρτίζει έναν κατάλογο καταφυγίων που θα μπορούσαν να παρέχουν προστασία έκτακτης ανάγκης σε πολίτες, δήλωσε…

41 mins ago

Χρήστες του Pump.fun απειλούν ότι θα αυτοκτονήσουν ή θα σκοτώσουν την οικογένειά τους αν δεν ανέβει η τιμή του memecoin τους

Η Pump.fun, μια αποκεντρωμένη πλατφόρμα για τη δημιουργία memecoins με βάση τη Solana, δέχεται πυρά…

43 mins ago

Χάρης Μαμουλάκης: Η κυβέρνηση Μητσοτάκη κλείνει τα μάτια στην αύξηση των φόρων

Αναδεικνύοντας τις αστοχίες και τα γκρίζα σημεία του κρατικού προϋπολογισμού του 2025, που λειτουργούν εις…

52 mins ago

M. Χνάρης: Ορατός ο κίνδυνος απώλειας ιδιοκτησιακών δικαιωμάτων για χιλιάδες πολίτες

Την επιβεβλημένη ανάγκη παράτασης της προθεσμίας υποβολής δηλώσεων στο Κτηματολόγιο πέραν της 30ης/11/2024, φέρνει στη Βουλή των…

3 hours ago

Συμβουλές από τον Συνήγορο του Καταναλωτή για την Black Friday

Συμβουλές προς τους καταναλωτές, κατά τη διάρκεια των φετινών εκπτώσεων της Black Friday και της…

3 hours ago

This website uses cookies.