Η ομάδα εθελοντών ναυαγοσωστών Lifeguard Hellas Save & Rescue προτείνει άμεσα μέτρα για την αντιμετώπιση της επικίνδυνης κατάστασης στους δρόμους της Κρήτης, με έμφαση στον ΒΟΑΚ. Κατόπιν των πρόσφατων τραγικών συμβάντων, η ομάδα υποστηρίζει ότι η τοποθέτηση διαχωριστικών μπαρών, ο βελτιωμένος φωτισμός και η εντονότερη σήμανση είναι απαραίτητα για την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων.
Επιπλέον, προτείνεται η δημιουργία ενός ειδικού φορέα που θα εποπτεύει συνεχώς τον ΒΟΑΚ, πραγματοποιώντας τακτικούς ελέγχους ταχύτητας και αλκοτέστ. Η ομάδα επισημαίνει ότι παρόμοια μέτρα έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικά σε άλλες χώρες και ότι η πολιτεία πρέπει να δράσει άμεσα για να προστατεύσει τους οδηγούς.
Η ομάδα υπογραμμίζει τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ των αρμοδίων φορέων και της κοινωνίας των πολιτών για την υλοποίηση αυτών των μέτρων.
Διαβάστε αναλυτικά την πρόταση που κατατέθηκε:
Τα Χανιά και όλη η Κρήτη είναι συγκλονισμένη από τον άδικο χαμό των τριών παιδιών στο τροχαίο.
Θα μπορούσαν να ζουν αυτά τα παιδιά αν γινόντουσαν οι παρεμβάσεις που έχουμε προτείνει. Τουλάχιστον μπορούν να μην χαθούν επόμενα αν αποφασίσει η πολιτεία να κινηθεί άμεσα, κάτι που δεν έγινε σε προηγούμενες τραγωδίες και γι αυτο οι δρόμοι στην Κρήτη εξακολουθούν να είναι ιδιαίτερα επικίνδυνοι. Οι οδηγοί απροστάτευτοι και τα δυστυχήματα αμείωτα.
– Καταφέραμε με αγώνα και βάλαμε ναυαγοσώστες να μην πεθαίνει ο κόσμος στις θάλασσες και τελικά πεθαίνει στη στεριά. Ο Δήμος Χανίων σε μία ευθεία περίπου 10 χλμ έχει 30 ναυαγοσώστες να επιτηρούν τους λουόμενους. (Και φυσικά πολύ καλά το κάνει).
Αν είχαμε 30 επιτηρητές στην εθνική οδό, στο ΒΟΑΚ θα είχαμε όλα αυτά τα τροχαια; Όχι βέβαια. Δεν είναι οξύμωρο;
-Στο εξωτερικό ΔΕΝ μπορείς να τρέξεις πάνω απο το όριο, να οδηγήσεις μεθυσμένος, με κινητο στο χέρι κλπ Το κρατος δεν περιμένει να οδηγούν όλοι τέλεια, αλλά προλαμβάνει το ανθρώπινο. Υπάρχει έλεγχος παντού, θα σε πιάσουν σε λίγα λεπτά
-Έχουν συχνά κ συνεχή μπλόκα, κάμερες, αλκοτέστ παντου, τα Παρασκευοσαββατοκύριακα, πρόστιμα και τιμωρίες αποτελεσματικές και ουσίας (Στην Αυστραλία αν σε πιάσουν δύο φορές για υπερβολική ταχύτητα σου καταστρέφουν επιτόπου το αυτοκίνητο), ενημέρωση με έντυπο υλικό στις εξόδους των εθνικών οδών και στις πόλεις, έντονη σήμανση κλπ κλπ
Α)Το ότι υπάρχουν οι αυστηροί, συνεχείς έλεγχοι δείχνει οτι αυτά τα προβλήματα συμβαίνουν σε όλες τις χώρες.
Β) Η πολιτεία ομως είναι αυτη που δεν τους το επιτρέπει.
ΔΕΝ κάνει ευχολόγια η πολιτεία ότι κάποια στιγμή όλοι θα οδηγουν τέλεια και αλάνθαστα. Ειναι εκει και προλαμβάνει!
Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ
1)Τοποθέτηση διαχωριστικής μπάρας σε κάθε σημείο με διπλή διαχωριστική γραμμή.
Καθώς σε δρόμο με μια λωρίδα ανα ρεύμα κυκλοφορίας δεν επιτρέπεται η διαχωριστική μπάρα, θα πρέπει να γίνει επείγουσα σχετική νομοθετική ρύθμιση.(Σε κάθε νόμο και κανόνα υπάρχουν εξαιρέσεις)
2) Τοποθέτηση διαχωριστικής μπάρας στα επικίνδυνα σημεία όπως αυτό με το τελευταίο δυστύχημα. ανεξάρτητα αν υπάρχει διπλή διαγράμμιση η μόνη διακεκομμένη γραμμή. Και σε αυτό επίσης θα πρέπει να γίνει επείγουσα νομοθετική ρύθμιση.
3)Τοποθέτηση φωτισμού. Μεγάλα κομμάτια της εθνικής δε φωτίζονται , είναι κατασκότεινα, ιδιαίτερα επικίνδυνα και ευθύνονται για πολλά δυστυχήματα.
4)Έντονοτερη ανακλαστική διαγράμμιση
5)Δημιουργία φορέα που θα εποπτεύει ασταμάτητα τον ΒΟΑΚ με ρανταρ ελέγχου ταχύτητας και αλκοτέστ σε συνεργασία με την τροχαία. (Οι ναυαγοσώστες που λέγαμε).
-Επίσης ο φορέας αυτος θα ενημερώνει τους οδηγούς:
α) Με φυλλάδια στις εισόδους-εξόδους του ΒΟΑΚ.
β)Στα φανάρια στις πόλεις, σε εκδηλώσεις με βίντεο, ομιλίες ,θα δημιουργήσει ενημερωτικό και συμβουλευτικό υλικό για κάθε τοπικά ΜΜΕ οπως site, κανάλια, εφημερίδες.
γ)Θα κανει αλκοτέστ κάθε ΠΣΚ σε καίρια σημεία και κόμβους της πόλης. Πειραματικά θα ξεκινήσει στο νόμο Χανίων και ο φορέας αυτος θα μπορεί να είναι η ίδια η διασωστική μας ομαδα Lifeguard Hellas Rescue Team σε συνεργασία με την τροχαία.
-Ο φορέας είναι δύσκολο αν όχι αδύνατο να είναι κρατικός για λόγους αμεσότητας και ευελιξίας
-Οι ενέργειες αυτες θα πρέπει να εφαρμοσθούν συνολικά για να έχουν πραγματικό αποτέλεσμα και όχι αποσπασματικά.
-Εφόσον κριθούν επιτυχείς θα υιοθετηθούν ως συνολικό σχέδιο απο κάθε δήμο.
Σημειωση: Είναι μόλις πέντε χρόνια απο το δυστύχημα στην Αγία Πελαγια που επίσης συγκλόνισε. Και τότε είχε γίνει μία πρόσκαιρη κινητοποίηση υπουργών, περιφέρειας, αστυνομικής διοίκησης και άλλων φορέων αλλά δυστυχώς δεν έγινε τίποτα.
Η πρόταση αυτη είναι μοναδική λύση αν πραγματικά υπάρχει θέληση και βούληση να μειωθούν οι τραγωδίες.
Ακολουθεί βίντεο με την περιγραφή του προβλήματος, τις διεθνείς πρακτικές και τις προτάσεις
Την Κυριακή διεξάγονται οι εσωκομματικές εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ για την ανάδειξη νέου προέδρου, σε μια…
Πέρασαν μόλις δύο χρόνια, από τη μοιραία εκείνη νύχτα όπου ένας ασυνείδητος οδηγός που έτρεχε…
Ο συνδυασμός του Αντώνη Ροκάκη σημείωσε σαρωτική νίκη στις εκλογές του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου…
Πληθαίνουν τα δημοσιεύματα καθημερινά για το σχεδιασμό του Υπουργείου Μετανάστευσης να δημιουργηθούν στην Κρήτη, δομές…
Απαντήσεις για το κύμα γαστρεντερίτιδας στα Χανιά τον περασμένο Οκτώβριο αναζητά ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας, ζητώντας…
Συνεχίζονται οι δράσεις του Δήμου Χανίων και της ΔΕΔΙΣΑ Α.Ε. (ΟΤΑ) στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής…
This website uses cookies.