Categories: ΕΛΛΑΔΑ

ΟΣΥΠΑ: “Μετά και τα δημοσιεύματα του ευρωπαϊκού τύπου για τα υπερκέρδη της Fraport από τα περιφερειακά αεροδρόμια, το κορυφαίο πολιτικό ερώτημα είναι ΓΙΑΤΙ ΔΟΘΗΚΑΝ;”

Με ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας αναφέρεται στα δημοσιεύματα περί τεράστιων κερδών για τη Fraport μόλις σε 6 μήνες από τα περιφερειακά αεροδρόμια:

Θυμηδία και έντονο πολιτικό προβληματισμό προκαλούν τις τελευταίας ημέρες δημοσιεύματα του συνόλου του Ευρωπαϊκού Τύπου για τα υπερκέρδη της FRAPORT, σε 6 μόνο μήνες από τα 14  ελληνικά κρατικά αεροδρόμια, που με αποικιοκρατική σύμβαση της παραδόθηκαν, με συνοπτικές διαδικασίες. Έχοντας κατ’ επανάληψη τονίσει ότι ουδεμία ιδεοληψία έχουμε με τις ιδιωτικές επενδύσεις , αρκεί να είναι πραγματικές και όχι με χρήματα του έλληνα φορολογούμενου (ανακεφαλαιώσεις τραπεζών, δάνεια με εγγύηση δημοσίου κλπ), θέτουμε τα παρακάτω ερωτήματα :

-Ποιοι και με ποιο «αντιστάθμισμα», επικοινωνιακά απαξίωσαν τα κρατικά αεροδρόμια με στημένα ρεπορτάζ και τριτοκοσμικές εικόνες, για να πείσουν τη κοινή γνώμη για την αναγκαιότητα του «ξεπουλήματος» ;

-Παρά το γεγονός ότι μέχρι σήμερα η FRAPORT δεν έχει κάνει έργα στα αεροδρόμια; τα κέρδη είναι δεδομένα και βέβαια θα αυξάνονται , όπως και είχαμε προβλέψει, άρα το κορυφαίο πολιτικό ερώτημα είναι ΓΙΑΤΙ ΔΟΘΗΚΑΝ ;

-Σαφώς υπήρχε η δυνατότητα έργων στα αεροδρόμια, με μηδενική επιβάρυνση του προϋπολογισμού λόγω ιδίων εσόδων, με άμεση συνέπεια επιπλέον αύξησης των εσόδων και των πραγματικών θέσεων εργασίας . Η αύξηση αυτή θα ήταν προς όφελος της χώρας και όχι γερμανικών συμφερόντων, των οποίων οι θέσεις εργασίας είναι 300 ευρώ και μερική απασχόληση, που είναι βέβαια αδιανόητο για τη χώρα τους και τους πολίτες ενός άλλου θεού.

-Δυστυχώς τα ελληνικά ΜΜΕ δεν αναδεικνύουν το τεράστιο αυτό θέμα, παρά μόνο κάποιες  εφημερίδες αντί για ανεξάρτητη δημοσιογραφία «παίζουν» το ρόλο του γραφείου δημοσίων σχέσεων της εταιρείας και μόνο.

Σαν εργαζόμενοι στην ΥΠΑ και έλληνες φορολογούμενοι, αναμένουμε να ενημερωθούμε ποιο είναι τελικά το κέρδος για την Ελλάδα από αυτή την πολυδιαφημισμένη «επένδυση», με δεδομένο από τη πραγματικότητα ότι οι γερμανοί «κατακτητές» συνεχίζουν να παίρνουν δανεικά και αγύριστα και θέσεις εργασία από του κατακτημένους

 

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Μέχρι την Κρήτη έφτασε ο καπνός από τη φωτιά στην Κερατέα

Βορειοδυτικά της Κρήτης έφτασε ο καπνός από τη φωτιά της Κερατέας, όπως φαίνεται και στη…

18 mins ago

SOS Τροχαία εγκλήματα: Η Ελλάδα και πάλι πρωτοπόρος στα τροχαία εγκλήματα στην Ευρώπη.

Θλίψη και οργή εκφράζει ο Πανελλαδικός σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα, με αφορμή τη δημοσιοποίηση της…

35 mins ago

Συνέλευση για το Μαρκοπούλου από τον σύλλογο «Γειτονιά του ΑηΓιάννη»

Σε ανοιχτή συνέλευση για το πρώην στρατόπεδο Μαρκοπούλου καλεί αύριο Δευτέρα 1 Ιουλίου στις 8…

2 hours ago

Με μεγάλη προσέλευση οι κρίσιμες εκλογές στη Γαλλία

Στις κάλπες προσέρχονται από σήμερα το πρωί οι Γάλλοι ψηφοφόροι για τις πρόωρες εκλογές της…

2 hours ago

Προθεσμία έως τις 15 Ιουλίου για τα ακαθάριστα οικόπεδα

Οι ιδιοκτήτες οικοπέδων καλούνται υποχρεωτικά για πρώτη φορά φέτος να δηλώσουν ηλεκτρονικά τον καθαρισμό του…

2 hours ago

Το θαύμα των κρεμαστών κήπων… πολυαιθυλενίου της Βαβυλώνας  στα Χανιά!!

Του Μανόλη Καπετανάκη* Τι έλειπε από τη Μαριορή, όπως είπε κάποτε και ο Κωλέττης; Μα…

2 hours ago

This website uses cookies.