16.8 C
Chania
Thursday, November 14, 2024

Ο αντιεπριφερειάρχης Χανίων και οι Δήμαρχοι της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων κατά της ιδιωτικοποίησης του αεροδρομίου

Ημερομηνία:

Την πλήρη αντίθεσή τους στην επικείμενη παραχώρηση σε Ιδιώτη – Επενδυτή, για εκμετάλλευση, του Αερολιμένα Χανίων «Ι. Δασκαλογιάννη», εκφράζουν σε ανακοίνωσή τους ο αντιεπριφερειάρχης Χανίων Απόστολος Βουλγαράκης και οι Δήμαρχοι της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων.

Στο ψήφισμα στο οποίο κατέληξαν, ζητούν την εξαίρεσή του αεροδρομίου από την προγραμματισμένη ιδιωτικοποίηση του Υπ. Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας ,Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων για τους εξής λόγους:

1)    Υπό τον έλεγχο του δημοσίου διακινεί περί τα 2 εκατομμύρια επιβάτες με καθαρά έσοδα πάνω από 10 εκατ. ετησίως με διαχρονική αυξητική τάση, χωρίς να επιβαρύνει τον Δημόσιο προϋπολογισμό.

2)    Η έναρξη των εργασιών της επέκτασης του κτιρίου και η δημιουργία νέου Πύργου Ελέγχου – με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση (ΕΣΠΑ) – είναι ζήτημα ημερών.

3)    Οι θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών με μέριμνα ΥΠΑ – 115 Π.Μ. έχουν αυξηθεί από 8 σε 11 και έχει δρομολογηθεί από την ΥΠΑ η αύξηση  4 επιπλέον θέσεων.

4)    Εταιρία χαμηλού κόστους  επέλεξε τα Χανιά για την λειτουργία της μοναδικής βάσης στην Ελλάδα, προσθέτοντας 500.000 επιβάτες (αφίξεις–αναχωρήσεις). Επίσης πολλές εταιρίες με ναυλωμένες πτήσεις (charter) έχουν επιλέξει τον Αερολιμένα Χανίων λόγω του χαμηλού του κόστους υπό δημόσιο έλεγχο.

5)    Το σύστημα cute (τσεκάρισμα σε οποιαδήποτε θέση), που θα μειώσει τις ουρές στα check in  είναι στο τελικό στάδιο υλοποίησης, αναβαθμίζοντας τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

6)    Το αεροδρόμιο του Ηρακλείου παραμένει δημόσιο, και ορθά, με ισχυρή πιθανότητα να απορροφήσει πτήσεις από το ιδιωτικό και ακριβό πλέον αερ/μιο Χανίων, τις οποίες δεν θα μπορεί να εξυπηρετήσει δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα συνολικά στο Τουρισμό της Κρήτης.

7)    Η χρήση του αερ/μίου Χανίων είναι μικτή (πολιτική – στρατιωτική).

Στην ανακοίνωση καταλήγουν ότι ο ιδιώτης επενδυτής δεν έχει να προσφέρει τίποτα παραπάνω, αλλά αντιθέτως θα προικοδοτηθεί με ένα αναβαθμισμένο αεροδρόμιο με μεγάλης έκτασης έργα που θα υλοποιηθούν το επόμενο διάστημα, μετατρέποντας το φθηνό και προσιτό αερ/μιο σε ακριβό και απαγορευτικό για τις πτήσεις, με σοβαρές συνέπειες στην οικονομία της Δυτικής Κρήτης.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δημοσκόπηση Opinion Poll: Πάνω από 20% το ΠΑΣΟΚ στην εκτίμηση ψήφου – Πέμπτο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ

Νέα δεδομένα δημιουργούνται στο πολιτικό σκηνικό μετά τη νέα...