Την πλήρη αντίθεσή τους στην επικείμενη παραχώρηση σε Ιδιώτη – Επενδυτή, για εκμετάλλευση, του Αερολιμένα Χανίων «Ι. Δασκαλογιάννη», εκφράζουν σε ανακοίνωσή τους ο αντιεπριφερειάρχης Χανίων Απόστολος Βουλγαράκης και οι Δήμαρχοι της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων.
Στο ψήφισμα στο οποίο κατέληξαν, ζητούν την εξαίρεσή του αεροδρομίου από την προγραμματισμένη ιδιωτικοποίηση του Υπ. Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας ,Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων για τους εξής λόγους:
1) Υπό τον έλεγχο του δημοσίου διακινεί περί τα 2 εκατομμύρια επιβάτες με καθαρά έσοδα πάνω από 10 εκατ. ετησίως με διαχρονική αυξητική τάση, χωρίς να επιβαρύνει τον Δημόσιο προϋπολογισμό.
2) Η έναρξη των εργασιών της επέκτασης του κτιρίου και η δημιουργία νέου Πύργου Ελέγχου – με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση (ΕΣΠΑ) – είναι ζήτημα ημερών.
3) Οι θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών με μέριμνα ΥΠΑ – 115 Π.Μ. έχουν αυξηθεί από 8 σε 11 και έχει δρομολογηθεί από την ΥΠΑ η αύξηση 4 επιπλέον θέσεων.
4) Εταιρία χαμηλού κόστους επέλεξε τα Χανιά για την λειτουργία της μοναδικής βάσης στην Ελλάδα, προσθέτοντας 500.000 επιβάτες (αφίξεις–αναχωρήσεις). Επίσης πολλές εταιρίες με ναυλωμένες πτήσεις (charter) έχουν επιλέξει τον Αερολιμένα Χανίων λόγω του χαμηλού του κόστους υπό δημόσιο έλεγχο.
5) Το σύστημα cute (τσεκάρισμα σε οποιαδήποτε θέση), που θα μειώσει τις ουρές στα check in είναι στο τελικό στάδιο υλοποίησης, αναβαθμίζοντας τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
6) Το αεροδρόμιο του Ηρακλείου παραμένει δημόσιο, και ορθά, με ισχυρή πιθανότητα να απορροφήσει πτήσεις από το ιδιωτικό και ακριβό πλέον αερ/μιο Χανίων, τις οποίες δεν θα μπορεί να εξυπηρετήσει δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα συνολικά στο Τουρισμό της Κρήτης.
7) Η χρήση του αερ/μίου Χανίων είναι μικτή (πολιτική – στρατιωτική).
Στην ανακοίνωση καταλήγουν ότι ο ιδιώτης επενδυτής δεν έχει να προσφέρει τίποτα παραπάνω, αλλά αντιθέτως θα προικοδοτηθεί με ένα αναβαθμισμένο αεροδρόμιο με μεγάλης έκτασης έργα που θα υλοποιηθούν το επόμενο διάστημα, μετατρέποντας το φθηνό και προσιτό αερ/μιο σε ακριβό και απαγορευτικό για τις πτήσεις, με σοβαρές συνέπειες στην οικονομία της Δυτικής Κρήτης.