Categories: ΤΟΠΙΚΑ

Ο Α Κ ( Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης) βοά (φωνάζει) ΒΟΑΚ ( Βόρειος Οδικός Άξονας ): Γιόκ

Από το 2013   το υπουργείο Υποδομών είχε κάνει γνωστές τις προθέσεις του  σε ότι αφορά τον Β Ο Α Κ:  «… παρά το γεγονός ότι αποτελεί κοινή διαπίστωση πως η αναβάθμιση και η βελτίωση του Βόρειου Οδικού Άξονα, του πιο υποβαθμισμένου οδικού δικτύου της χώρας, αποτελεί ζήτημα πρώτης προτεραιότητας για την Κρήτη, το υπουργείο Υποδομών δεν δείχνει να συμμερίζεται τη συγκεκριμένη άποψη και στον σχεδιασμό του για τα μεγάλα έργα στους αυτοκινητόδρομους της χώρας, εξακολουθεί να μην συμπεριλαμβάνει τον Β Ο Α Κ.”23 /06/2014

Δέσμευση πρωθυπουργού … (εφημερίδα Πατρίς)

« … Να τελειώνουμε με αυτό το θέμα, ελάτε να βρούμε λύση με τον ΒΟΑΚ!» Με τη φράση αυτή ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς είπε.. “ναι” στο κάλεσμα του περιφερειάρχη Στ. Αρναουτάκη και βουλευτών του να πάρει πρωτοβουλία ώστε να βρεθεί και να συμφωνηθεί μια λύση για τον χειρότερο εθνικό δρόμο της Ευρώπης, το Βόρειο Άξονα Κρήτης. Για άμεση λύση στο ζήτημα του ΒΟΑΚ δεσμεύτηκε ο Πρωθυπουργός στην επίσκεψή του στην Κρήτη, σύμφωνα με τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη.

«…Ήταν υποχρέωση μου να ενημερώσω τον πρωθυπουργό για όλες τι κινήσεις μας. Μόλις την προηγούμενη μέρα είχαμε κάνει σύσκεψη με την κ. Κεφαλογιάννη και τους (κυβερνητικούς) βουλευτές …»

22/08/2014

Νέες δηλώσεις κ. Αρναουτάκη

«… Βλέπετε ότι από τη στιγμή που στη νέα προγραμματική περίοδο δίνονται τόσα χρήματα σε έργα από μετρό, από αεροδρόμια, από σιδηροδρόμους, από οδικούς άξονες – 1,5 περίπου δισεκατομμύριο πήγαν στους υπόλοιπους οδικούς άξονες – και η Κρήτη ανήκει στην Ελλάδα, και αυτό δεν πρέπει να το ξεχνά κανείς… ότι είναι μέρος της Ελλάδας, οφείλει η εκάστοτε κυβέρνηση να ανταποδίδει στην Κρήτη αυτά τα οποία δίνει στον εθνικό προϋπολογισμό».

Άλλωστε είναι ξεκάθαρο πως δε φτάνουν ούτε για τα μισά έργα που πρέπει να γίνουν στο Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης τα 125 εκατομμύρια που λέει πως θα δώσει το υπουργείο για το σκοπό αυτό μέσα στην πενταετία

Τώρα κάθεσαι και σκέφτεσαι:

Είναι δυνατόν τόσο δούλεμα; Ούτε το γιοφύρι της Άρτας να ήταν. 40 χρόνια και βάλε κρατά αυτή η ιστορία.

Και για να τελειώνουμε. Αυτό που χρειάζεται είναι η πολιτική βούληση και τέτοια δεν υπήρξε σε ότι  αφορά την Κρήτη εδώ και 40 χρόνια και αφορά μια άλλη διακυβέρνηση.

Ο ενιαίος σχεδιασμός του ΒΟΑΚ είναι απαραίτητη προϋπόθεση τόσο για την υλοποίηση του όσο και για τη λειτουργία του ως αναπτυξιακή υποδομή, που θα συνυπολογίζει στο κατασκευαστικό κόστος τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές συνέπειες.

Το μεγάλο πρόβλημα της χρηματοδότησης του ΒΟΑΚ απαιτεί αναδιανομή ουσιαστικά δημόσιων εθνικών πόρων προς όφελος των λιγότερο ευνοημένων περιοχών. Ελάχιστα μπορούμε να περιμένουμε από Ευρωπαϊκά κονδύλια (μετά από τρία προγράμματα στήριξης δεν καταφέραμε και πολλά στον Βόρειο Οδικό Άξονα),  αλλά και από ΣΔΙΤ και παραχωρήσεις αφού η τραπεζική χρηματοδότηση είναι πρακτικά αδύνατη. Για τη Ριζοσπαστική Συνεργασία Κρήτης είναι απαράδεκτη κάθε προσπάθεια επιβολής διοδίων για την κατασκευή του ΒΟΑΚ, όπως συστηματικά ψιθυρίζεται τον τελευταίο καιρό από κυβερνητικά χείλη με διάφορες αφορμές.

Αυτή είναι  δυστυχώς η πικρή αλήθεια. Όσο πιο γρήγορα το αντιληφθούμε τόσο το καλύτερο.

Ριζοσπαστική Συνεργασία Κρήτης  Π Ε Λασιθίου

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Ξεκινούν οι εργασίες επαναδιαγράμμισης για τον ποδηλατοδρόμο στην οδό Κυδωνίας

Ξεκινούν οι εργασίες επαναδιαγράμμισης του ποδηλατόδρομου στην οδό Κυδωνίας, έπειτα από την ολοκλήρωση των εργασιών ασφαλτόστρωσης και…

12 hours ago

Συνάντηση Σέβης Βολουδάκη με την Υφυπουργό Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Η Βουλευτής Χανίων, Σέβη Βολουδάκη, πραγματοποίησε σήμερα, συνάντηση με την Υφυπουργό Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας,…

12 hours ago

ΣΥΡΙΖΑ: Ερώτηση 20 βουλευτών για τους θανάτους σε Αστυνομικά Τμήματα

Τις ευθύνες της Ελληνικής Αστυνομίας για τη ζωή και τη σωματική ακεραιότητα των κρατουμένων αναδεικνύουν…

12 hours ago

Ο Κασσελάκης τα “μαζεύει” άρον άρον ενόψει ΚΕ – Απέσυρε το εξώδικο

Σε κινήσεις που – σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις- προβληματίζουν σοβαρά για την αξιοπιστία τους…

12 hours ago

Πυρηνικές ασκήσεις στην Ευρώπη ανακοίνωσε το ΝΑΤΟ

Την διεξαγωγή του προγράμματος «Steadfast Noon» το οποίο θα περιλαμβάνει τη συμμετοχή 60 αεροσκαφών από…

13 hours ago

Σχεδιασμός για δομές βραχυχρόνιας φιλοξενίας μεταναστών σε Ρέθυμνο και Χανιά

Μικρές δομές, βραχυχρόνιας φιλοξενίας, σε Χανιά, Ρέθυμνο και Ρόδο, προκειμένου να μεταφέρονται μέχρι την ολοκλήρωση των διαδικασιών…

13 hours ago

This website uses cookies.