Ο Γ. Σταθάκης για την επανεκίνηση κατασκευής των τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων

Δελτίο Τύπου αναφορικά με τις εξαγγελίες του Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την επανεκκίνηση κατασκευής των τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, εξέδωσε ο υπεύθυνος τομέα ανάπτυξης της κοινοβουλευτικής ομάδας ΣΥΡΙΖΑ, και βουλευτής Χανίων Γιώργος Σταθάκης στο οποίο αναφέρει:

Η ανακοίνωση εκ μέρους του Υπουργού Ανάπτυξης κ. Χατζηδάκη σχετικά με την επανεκκίνηση της κατασκευής των τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων αποτελεί επικοινωνιακό τέχνασμα εγγεγραμμένο στην προσπάθεια της κυβέρνησης να πείσει ότι ανατρέπεται η εικόνα της καθηλωμένης σε βαθειά ύφεση ελληνικής οικονομίας.

Δυστυχώς όμως στερείται περιεχομένου καθώς αφορά στην κατ’ αρχήν συμφωνία της κυβέρνησης με τους παραχωρησιούχους αναφορικά με τις υπέρογκες αποζημιώσεις που οι τελευταίοι ζητούν και την ανέξοδη πρόθεση τους, εάν βρεθεί χρηματοδότηση, να συνεχίσουν τα έργα.

Μόνο που τα έργα σταμάτησαν με την ένταξη της Ελλάδας στο μνημόνιο ακριβώς εξαιτίας της αδυναμίας χρηματοδότησης τους. Οι ιδιωτικές τράπεζες πάγωσαν το δανεισμό, η ευρωπαϊκή τράπεζα επενδύσεων ανέστειλε τη χρηματοδότηση και τα διόδια άρχισαν να καταρρέουν εν μέσω της ύφεσης. Τώρα πλέον τίθεται θέμα βιωσιμότητας αυτού του μοντέλου κατασκευής και χρηματοδότησης των έργων καθώς οι βασικοί χρηματοδότες θεωρούν ότι μόνο οι άξονες Αθήνα-Θεσσαλονίκη και Αθήνα-Πάτρα μπορούν εν δυνάμει να αποζημιώσουν τους «επενδυτές».

Η εικόνα της «μηχανής της ελληνικής οικονομίας που μπαίνει πάλι μπροστά» αποτελεί κενό γράμμα.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Η Β. Κορέα στέλνει στη Ρωσία τα πιο ισχυρά κανόνια στον κόσμο

Δεκάδες αυτοκινούμενα, πανίσχυρα πυροβόλα “M1989 Koksan”  έχει στείλει ήδη η Βόρεια Κορέα στη Ρωσία, προκειμένου να χρησιμοποιηθούν…

44 seconds ago

Κρίση αξιοπρεπούς διαβίωσης: Το 70% με μεικτό εισόδημα κάτω των 1.200 ευρώ, το 54% κάτω των 1.000 ευρώ

Βελτιωμένη εικόνα στα κατώτερα μισθολογικά κλιμάκια που κινούνται στα επίπεδα του κατώτατου μισθού, αλλά και…

22 mins ago

O Μητσοτάκης δίνει 5 δις ευρώ πίσω στους δανειστές πρόωρα τη στιγμή που ο λαός δεν τα βγάζει στην καθημερινότητά του

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας σε εκδήλωση του Bloomberg με τίτλο «The New Era of Greek…

27 mins ago

Κρήτη: Κακουργηματική δίωξη στον οδηγό που “έστειλε” ηλικιωμένη στο νοσοκομείο – Τι είπε στην απολογία του

Δίωξη σε βαθμό κακουργήματος ασκήθηκε σε βάρος του 57χρονου οδηγού, ο οποίος - όπως έγραψε…

29 mins ago

Σ. Ζαχαράκη: Έρχεται ο έξυπνος ψηφιακός βοηθός για την οικογένεια – Η χρήση της AI στο δημογραφικό πρόβλημα

  Η Σοφία Ζαχαράκη επισήμανε ότι εκτός από τη χρήση του ΑΙ κατά τον σχεδιασμό…

37 mins ago

Στα Χανιά για το “DISCOVER” του Chania Rock Festival Σοφία Βόσσου και Βασίλης Καζούλης

To Chania Rock Festival, στο πλαίσιο του “DISCOVER” παρουσιάζει ένα διήμερο με δύο μεγάλες προσωπικότητες…

38 mins ago

This website uses cookies.