Δελτίο Τύπου αναφορικά με τις εξαγγελίες του Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την επανεκκίνηση κατασκευής των τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, εξέδωσε ο υπεύθυνος τομέα ανάπτυξης της κοινοβουλευτικής ομάδας ΣΥΡΙΖΑ, και βουλευτής Χανίων Γιώργος Σταθάκης στο οποίο αναφέρει:
Δυστυχώς όμως στερείται περιεχομένου καθώς αφορά στην κατ’ αρχήν συμφωνία της κυβέρνησης με τους παραχωρησιούχους αναφορικά με τις υπέρογκες αποζημιώσεις που οι τελευταίοι ζητούν και την ανέξοδη πρόθεση τους, εάν βρεθεί χρηματοδότηση, να συνεχίσουν τα έργα.
Μόνο που τα έργα σταμάτησαν με την ένταξη της Ελλάδας στο μνημόνιο ακριβώς εξαιτίας της αδυναμίας χρηματοδότησης τους. Οι ιδιωτικές τράπεζες πάγωσαν το δανεισμό, η ευρωπαϊκή τράπεζα επενδύσεων ανέστειλε τη χρηματοδότηση και τα διόδια άρχισαν να καταρρέουν εν μέσω της ύφεσης. Τώρα πλέον τίθεται θέμα βιωσιμότητας αυτού του μοντέλου κατασκευής και χρηματοδότησης των έργων καθώς οι βασικοί χρηματοδότες θεωρούν ότι μόνο οι άξονες Αθήνα-Θεσσαλονίκη και Αθήνα-Πάτρα μπορούν εν δυνάμει να αποζημιώσουν τους «επενδυτές».
Η εικόνα της «μηχανής της ελληνικής οικονομίας που μπαίνει πάλι μπροστά» αποτελεί κενό γράμμα.
Η Unitree, μία κινεζική εταιρεία που κατασκευάζει ανθρωποειδή ρομπότ παρουσίασε το νέο της μοντέλο G1…
«Δεν κατέχουμε θέσεις στο Δημόσιο, ούτε εργαζόμαστε σε γραφεία υπουργών και κυρίως, η εταιρεία που…
Παρότι μία συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία φαινόταν πιο πιθανή από ποτέ – κυρίως,…
Σε νέο επανακατάληψη του κτιρίου του Ευαγγελισμού προχώρησαν αντιεξουσιαστές, λίγα μόλις 24ωρα μετά την κατάληψη…
Παγκόσμιοι ηγέτες και πιστοί καθολικοί είπαν σήμερα το ύστατο χαίρε στον «πάπα των φτωχών», σε μια…
Του Γιάννη Μυλόπουλου * Αντιμετωπίζεται η φτώχεια και η ακρίβεια που μαστίζουν το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας, με…
This website uses cookies.