Με βάση την Ηγουμενίτσα ο Στ. Μπακολιάς συμπληρώνει φέτος 29 χρόνια ενασχόληση με τη ναυτιλία -από το 1986 ώς το 1999 με όλες τις μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες, ως υπεύθυνος cargo κι από το 1999 με τη δική του εταιρεία Euroline Shipping & Cargo LTD, ως μπρόκερ φορτηγών για όλες τις ναυτιλιακές εταιρείες. Από το 2009 είναι εμπορικός αντιπρόσωπος/ναυτιλιακός πράκτορας της ΑΝΕΚ lines στην Ηγουμενίτσα, σύντομα επεκτάθηκε στην Πάτρα ενώ φέτος το καλοκαίρι ανέλαβε τη ναυτιλιακή πρακτόρευση της ΛΑΝΕ sea lines για την Καλαμάτα.
Ο Στ. Μπακολιάς, μιλώντας στην Ευτυχία Μεσικλή, για το περιοδικό Trip της πατρινής εφημερίδας “Πελοπόννησος”, εξηγεί ότι η προοπτική που έχει σχεδιάσει είναι να καλυφθεί ο δυτικός άξονας της χώρας, Ηγουμενίτσα, Πάτρα, Καλαμάτα -και τη σύνδεση της τελευταίας με την Κρήτη- έτσι ώστε να αναδειχθούν και να διασυνδεθούν οι αγορές αυτές, με αμοιβαία οφέλη για τις τρεις πόλεις και τις ευρύτερες περιοχές της κάθε μιας.
Οπως παρατηρεί, “όλοι οι ορίζοντες παραμένουν ανοιχτοί” προσθέτοντας ότι η ενίσχυση και η λειτουργία των πιο πάνω λιμανιών συνεπάγεται έσοδα για τους τρεις δήμους, αφού η κίνηση του λιμανιού εξασφαλίζει έσοδα και για τον εμπορικό ιστό στις εν λόγω πρωτεύουσες, αφού οι οδηγοί αγοράζουν από τις τοπικές αγορές.
Την ίδια στιγμή, όμως, σημειώνει ότι θα πρέπει οι δήμοι να κινηθούν πιο δραστήρια σε σχέση με τα λιμάνια τους, τα οποία οφείλουν να αντιμετωπίζουν ως λειτουργικό κομμάτι της πόλης, αντί να είναι ξεκομμένα από την καθημερινή ζωή της.