Είναι μια νέα εποχή αυτή που ζούμε, πολύ διαφορετικά από αυτή ακόμη που ίσχυε ακόμη και μόλις πριν 5 χρόνια.
Αυτό είναι εμφανές και στον τρόπο που διεξάχθηκε ο προεκλογικός αγώνας στα Χανιά. Τα κοινωνικά μέσα όπως το facebook έπαιξαν όχι απλά σημαντικό, αλλά κυρίαρχο ρόλο στην προεκλογική μάχη.
Οι υποψήφιοι που κατόρθωσαν να εκμεταλλευτούν αυτό το όπλο, είμαστε σίγουροι, θα έχουν βγει κερδισμένοι στην εκλογική μάχη.
Το θέμα με τα κοινωνικά μέσα είναι πως δεν έχουν όρια. Ενώ, ας πούμε, το ΕΣΡ εκδίδει αποφάσεις και ορίζει συγκεκριμένο αριθμό εμφανίσεων των υποψήφιων σε εφημερίδες, ραδιόφωνα, τηλεοράσεις και ιστοσελίδες, το ίδιο δεν ισχύει για τα κοινωνικά μέσα.
Εκεί, η σωστή προβολή ενός υποψηφίου μέσω της λειτουργίας μιας πετυχημένης σελίδας στο facebook μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα της εκλογικής μάχης.
Το 55% των χρηστών στην Ελλάδα ενημερώνεται μέσω μέσων κοινωνικής δικτύωσης και κυρίως μέσω του facebook (68%). Η είδηση διαδίδεται μέσω κοινωνικών μέσων, εκεί αναπαράγεται, γίνεται viral και κυριαρχεί. Εκεί στοχεύουν και οι ενημερωτικές σελίδες που προσαρμόζουν το υλικό τους με έναν τέτοιο τρόπο ώστε να είσαι όσο εύπεπτο χρειάζεται για να μοιράζεται στους προσωπικούς λογαριασμούς των χρηστών. Τα κλικ των αναγνωστών στο facebook πολλαπλασιάζουν τα views, που μετά παρουσιάζονται στους υποψήφιους πελάτες για να προσελκύσουν διαφήμιση, από την οποία επιβιώνουν τα μέσα ενημέρωσης.
Είναι ξεκάθαρο λοιπόν ότι υποψήφιοι που έχουν δυνατούς λογαριασμούς στο facebook έχουν πολλές παραπάνω πιθανότητες να διαδώσουν επιτυχημένα το μήνυμά τους.
Διαδίδουν επιτυχημένα το μήνυμά τους αυτοί οι λογαριασμοί που προσαρμόζουν το μήνυμά τους στις ανάγκες του καταναλωτή – ψηφοφόρου. Αυτοί που προσέφεραν αναρτήσεις μικρές και εύπεπτες, δίχως πολύπλοκα μηνύματα, με δυνατό φωτογραφικό υλικό και βίντεο.
Όλοι σχεδόν οι υποψήφιοι στα Χανιά προσπάθησαν να κινηθούν πάνω – κάτω σε αυτές τις γραμμές, όμως κάποιοι ήταν απλά πιο έμπειροι και πιο πολύ στο στοιχείο τους, φάνηκαν πιο ικανοί να διαχειριστούν αποτελεσματικά το όπλο των κοινωνικών μέσων.
Θα είναι και μέσα στους νικητές των εκλογών; Αύριο θα ξέρουμε.
Μανιταρόπιτα (πολύ ωραία) Ένα φύλλο σφολιάτα, δέκα φέτες ζαμπόν, 150 γρ. τυρί ένταμ, εκατόν πενήντα…
Δίνουν “μάχη” με τον καρκίνο και αναγκάζονται να μεταβαίνουν στην Αθήνα - Το μοναδικό μηχάνημα…
Στο πρώτο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία (Κ.Δ.ΑΠ.ΑμεΑ) του Δήμου Χανίων, βρέθηκε σήμερα ο Δήμαρχος…
Το κρίσιμο ζήτημα των ορίων αποστρατείας των Επαγγελματιών Οπλιτών (ΕΠΟΠ) έθεσε με ερώτησή του προς…
Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Χανίων προειδοποιεί τους καταναλωτές για μια νέα απόπειρα εξαπάτησης μέσω…
Ο Πρόεδρος του κόμματος Ελληνική Λύση, Κυριάκος Βελόπουλος, κατέθεσε επίκαιρη ερώτηση προς τους αρμόδιους υπουργούς,…
This website uses cookies.