Είναι μια νέα εποχή αυτή που ζούμε, πολύ διαφορετικά από αυτή ακόμη που ίσχυε ακόμη και μόλις πριν 5 χρόνια.
Αυτό είναι εμφανές και στον τρόπο που διεξάχθηκε ο προεκλογικός αγώνας στα Χανιά. Τα κοινωνικά μέσα όπως το facebook έπαιξαν όχι απλά σημαντικό, αλλά κυρίαρχο ρόλο στην προεκλογική μάχη.
Οι υποψήφιοι που κατόρθωσαν να εκμεταλλευτούν αυτό το όπλο, είμαστε σίγουροι, θα έχουν βγει κερδισμένοι στην εκλογική μάχη.
Το θέμα με τα κοινωνικά μέσα είναι πως δεν έχουν όρια. Ενώ, ας πούμε, το ΕΣΡ εκδίδει αποφάσεις και ορίζει συγκεκριμένο αριθμό εμφανίσεων των υποψήφιων σε εφημερίδες, ραδιόφωνα, τηλεοράσεις και ιστοσελίδες, το ίδιο δεν ισχύει για τα κοινωνικά μέσα.
Εκεί, η σωστή προβολή ενός υποψηφίου μέσω της λειτουργίας μιας πετυχημένης σελίδας στο facebook μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα της εκλογικής μάχης.
Το 55% των χρηστών στην Ελλάδα ενημερώνεται μέσω μέσων κοινωνικής δικτύωσης και κυρίως μέσω του facebook (68%). Η είδηση διαδίδεται μέσω κοινωνικών μέσων, εκεί αναπαράγεται, γίνεται viral και κυριαρχεί. Εκεί στοχεύουν και οι ενημερωτικές σελίδες που προσαρμόζουν το υλικό τους με έναν τέτοιο τρόπο ώστε να είσαι όσο εύπεπτο χρειάζεται για να μοιράζεται στους προσωπικούς λογαριασμούς των χρηστών. Τα κλικ των αναγνωστών στο facebook πολλαπλασιάζουν τα views, που μετά παρουσιάζονται στους υποψήφιους πελάτες για να προσελκύσουν διαφήμιση, από την οποία επιβιώνουν τα μέσα ενημέρωσης.
Είναι ξεκάθαρο λοιπόν ότι υποψήφιοι που έχουν δυνατούς λογαριασμούς στο facebook έχουν πολλές παραπάνω πιθανότητες να διαδώσουν επιτυχημένα το μήνυμά τους.
Διαδίδουν επιτυχημένα το μήνυμά τους αυτοί οι λογαριασμοί που προσαρμόζουν το μήνυμά τους στις ανάγκες του καταναλωτή – ψηφοφόρου. Αυτοί που προσέφεραν αναρτήσεις μικρές και εύπεπτες, δίχως πολύπλοκα μηνύματα, με δυνατό φωτογραφικό υλικό και βίντεο.
Όλοι σχεδόν οι υποψήφιοι στα Χανιά προσπάθησαν να κινηθούν πάνω – κάτω σε αυτές τις γραμμές, όμως κάποιοι ήταν απλά πιο έμπειροι και πιο πολύ στο στοιχείο τους, φάνηκαν πιο ικανοί να διαχειριστούν αποτελεσματικά το όπλο των κοινωνικών μέσων.
Θα είναι και μέσα στους νικητές των εκλογών; Αύριο θα ξέρουμε.
Μια πρόσφατη έρευνα του Bloomberg Businessweek έριξε φως στο αναπτυσσόμενο παγκόσμιο εμπόριο ανθρώπινων ωαρίων, αποκαλύπτοντας…
Εικόνες ντροπής εκτιλύχθηκαν σε ματς της ιταλικής Serie B καθώς μερίδα οπαδών της Γιούβε Στάμπια, πανηγύρισαν με…
Ακόμα πιο «τσουχτερό» αναμένεται φέτος το χριστουγεννιάτικο τραπέζι, όπως επιβεβαιώνει η μελέτη που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο…
Ο Δήμος Χανίων πρωτοπορεί σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικών έχει…
Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η παρουσίαση του παιδικού βιβλίου «Η Ομπρέλα μου» της Κατερίνας Βαγιωνάκη. Σε μια κατάμεστη…
Η θεατρική ομάδα Ανάμεσα στο Φως και τη Σκιά παρουσιάζει το εμβληματικό έργο του Ζαν-Πολ…
This website uses cookies.