Αύξηση έως και 171% εβδομαδιαίως, σε σχέση με την ίδια εβδομάδα του 2019, παρατηρήθηκε στην καταναλωτική δαπάνη προϊόντων σε ηλεκτρονικά καταστήματα από Έλληνες τον Απρίλιο, δημιουργώντας νέο ρεκόρ μετά τον Μάρτιο που ξεκίνησε η περίοδος της καραντίνας.
Αξιολογώντας την μεταβολή της online δαπάνης από τις πρώτες 9 εβδομάδες του έτους (προ COVID-19), διαφαίνεται ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας έχει πλέον εξαπλασιαστεί σε τζίρο στις εβδομάδες 10 έως 18. Αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον η αξιολόγηση του Μαΐου όπου το φυσικό δίκτυο των εμπορικών καταστημάτων θα είναι πλέον ενεργό.
Η έρευνα αυτή διενεργείται μηνιαίως από τον GR.EC.A, τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου με την συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group. Τα στοιχεία αντλήθηκαν από 4.451 eshops με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και από 2.116 eshops με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice. Από την έρευνα έχουν εξαιρεθεί όλες οι κατηγορίες υπηρεσιών (όπως αεροπορικά εισιτήρια, μουσική, ταινίες, συνδρομές σε παιχνίδια) αλλά και η κατηγορία αγορών από online super markets και ειδών κινητής τηλεφωνίας.
Ο Κωνσταντίνος Μάνος γεννήθηκε στην πόλη Κολούμπια της Νότιας Καρολίνας το 1934. Οι γονείς του,…
Την Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2025, η Βουλευτής Χανίων κ. Σέβη Βολουδάκη ξεναγήθηκε στη βίλα του…
Το Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2025 και ώρα 19:00 θα πραγματοποιηθεί η "Νύχτα των Ευχών" στην…
Ο Μπενιαμίν Νετανιάχου ζητά περαιτέρω αναβολή δύο εβδομάδων για τη συνέχιση της κατάθεσής του στην…
Η κατανάλωση αλκοόλ είναι η τρίτη κύρια αιτία καρκίνου που μπορεί να προληφθεί στις ΗΠΑ, μετά το…
Το Ιράν, το οποίο έχει για δεκαετίες τεταμένες σχέσεις με τις ΗΠΑ, ανακοίνωσε σήμερα ότι…
This website uses cookies.