Η νοθεία στην βενζίνη δεν είναι κάτι καινούργιο στην Ελλάδα. Τα τελευταία χρόνια υπήρχε και σε μεγάλο βαθμό μάλιστα, όμως πλέον το όλο ζήτημα έχει γίνει ακόμα πιο εξωφρενικό, καθώς οι ιδιοκτήτες Ι.Χ και ακριβοπληρώνουν το καύσιμο και δεν είναι καλής ποιότητας.
Στην ΕΡΤ και στην εκπομπή «Συνδέσεις» το πρωί της Τρίτης, υπήρχε αναλυτικό ρεπορτάζ για την διαδρομή της νόθευσης, το πώς γίνεται αυτή, αλλά και τι κέρδος προσφέρει.
Ξεκινώντας λοιπόν, η νοθεία γίνεται με χημικούς διαλύτες που φτιάχνονται στην Βουλγαρία και εισέρχονται στην χώρα μας για λογαριασμό εταιριών που ασχολούνται με χρώματα και κόλες.
Στη συνέχεια μεταφέρονται σε απομακρυσμένες περιοχές όπως είναι ο Ασπρόπυργος και το Κορωπί, όπου ανακατεύονται με το καύσιμο και στη συνέχεια με βυτία γίνεται οι διανομής του στα πρατήρια καυσίμων.
Οι χημικοί διαλύτες αυτές αποτελούν μεγάλο… πονοκέφαλο γιατί είναι 98 οκτανίων και μη ανιχνεύσιμοι κατά 50%, όπως ειπώθηκε χαρακτηριστικά.
Τέλος, όπως ειπώθηκε η τιμή του είναι 0,10 ευρώ, προσφέροντας τεράστιο κέρδος από τη στιγμή που ένα λίτρα βενζίνης έχει φτάσει στην Αθήνα τα 2,4 με 2,5 ευρώ το λίτρο.
Ο Βουλευτής Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ, Παύλος Πολάκης, σε ανάρτησή του επέκρινε δριμύτατα την απόφαση του…
Στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγαν έξι ομοσπονδίες, σωματεία κ.λπ. (μεταξύ αυτών και εργαζομένων στην ΕΥΔΑΠ…
Πανελλήνιο ρεκόρ στον αριθμό των αποβιωσάντων δοτών οργάνων καταγράφηκε φέτος, σύμφωνα με τον Ελληνικό Οργανισμό…
Οι χώρες της Ομάδας των Επτά (G7) ισχυρότερων οικονομιών του πλανήτη ζήτησαν σήμερα Τρίτη (26/11) σε δήλωσή…
Άκαμπτη η κυβέρνηση, αδιαφορεί για τις εκκλήσεις όλων των αρμόδιων φορέων που ζητούν επιτακτικά να…
H Ευρωπαία Διαμεσολαβήτρια κατηγόρησε την Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν σχετικά με τις…
This website uses cookies.