Η νοθεία στην βενζίνη δεν είναι κάτι καινούργιο στην Ελλάδα. Τα τελευταία χρόνια υπήρχε και σε μεγάλο βαθμό μάλιστα, όμως πλέον το όλο ζήτημα έχει γίνει ακόμα πιο εξωφρενικό, καθώς οι ιδιοκτήτες Ι.Χ και ακριβοπληρώνουν το καύσιμο και δεν είναι καλής ποιότητας.
Στην ΕΡΤ και στην εκπομπή «Συνδέσεις» το πρωί της Τρίτης, υπήρχε αναλυτικό ρεπορτάζ για την διαδρομή της νόθευσης, το πώς γίνεται αυτή, αλλά και τι κέρδος προσφέρει.
Ξεκινώντας λοιπόν, η νοθεία γίνεται με χημικούς διαλύτες που φτιάχνονται στην Βουλγαρία και εισέρχονται στην χώρα μας για λογαριασμό εταιριών που ασχολούνται με χρώματα και κόλες.
Στη συνέχεια μεταφέρονται σε απομακρυσμένες περιοχές όπως είναι ο Ασπρόπυργος και το Κορωπί, όπου ανακατεύονται με το καύσιμο και στη συνέχεια με βυτία γίνεται οι διανομής του στα πρατήρια καυσίμων.
Οι χημικοί διαλύτες αυτές αποτελούν μεγάλο… πονοκέφαλο γιατί είναι 98 οκτανίων και μη ανιχνεύσιμοι κατά 50%, όπως ειπώθηκε χαρακτηριστικά.
Τέλος, όπως ειπώθηκε η τιμή του είναι 0,10 ευρώ, προσφέροντας τεράστιο κέρδος από τη στιγμή που ένα λίτρα βενζίνης έχει φτάσει στην Αθήνα τα 2,4 με 2,5 ευρώ το λίτρο.
Τα τροχαία ατυχήματα, ειδικά τα θανατηφόρα, είναι ένα πολυπαραγοντικό ζήτημα. Ας πούμε, η Κρήτη είναι…
Ένα νέο τεστ αίματος που ανέπτυξαν νευροεπιστήμονες από το πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης ενδέχεται να αποτελέσει το…
Το Παράρτημα Χανίων του Σωματείου Εργαζομένων Teleperformance (ΣΕΤΕΠ) εξέδωσε ανακοίνωση καταγγέλλοντας πρακτικές της εταιρείας, οι…
Την ώρα που αρκετές περιοχές της Βόρειας Ελλάδας έχουν "ντυθεί" ξανά στα λευκά ενόψει και…
Του Θοδωρή Παναγιωτίδη Εξαιτίας του πλήρως ξεχαρβαλωμένου τρόπου λειτουργίας της Δικαιοσύνης στα Χανιά ένας 22χρονος άνθρωπος έχασε την…
Λίγο πριν το τελευταίο αντίο στον 22χρονο Παναγιώτη, ο πατέρας του προκάλεσε συγκίνηση με τις…
This website uses cookies.