ΤΟΠΙΚΑ

Πέντε σπουδαίες διακρίσεις της Περιφέρειας Κρήτης στα Tourism Awards 2022

Πέντε σπουδαίες διακρίσεις κατέκτησε η Περιφέρεια Κρήτης στα Tourism Awards 2022, σε μία λαμπρή τελετή για τον Ελληνικό Τουρισμό που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 9 Μαΐου 2022, στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού.

Η Περιφέρεια Κρήτης κατέκτησε πέντε βραβεία, ορισμένα εκ των οποίων συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθμολογία στην κατηγορία τους, επιβεβαιώνοντας πανηγυρικά την συγκροτημένη, συνεπή και αποτελεσματική δουλειά της Περιφέρειας για την ανάδειξη και την συνεχή βελτίωση του τουριστικού προϊόντος του νησιού.

Τα Tourism Awards 2022, που διοργάνωσε για 9η συνεχή χρονιά η BOUSSIAS Communications, αποτελούν θεσμό – σημείο αναφοράς για τους ποιοτικότερους και πιο καινοτόμους φορείς, επιχειρήσεις και projects του ελληνικού τουρισμού.

Η φετινή μεγάλη επιτυχία της Περιφέρειας Κρήτης έρχεται ως επιστέγασμα του συγκροτημένου στρατηγικού σχεδίου για τον τουρισμό που εκπόνησε και υλοποιεί με συνέπεια η Περιφέρεια τα τελευταία χρόνια, με ιδιαίτερα εντυπωσιακά αποτελέσματα, στους δύσκολους καιρούς της πανδημίας.

Είναι ενδεικτικό ότι, το β’ εξάμηνο του 2021, οι αεροπορικές αφίξεις ξένων επισκεπτών ανήλθαν στα 2,1 εκατομμύρια, φτάνοντας το 77% της «χρυσής χρονιάς» του 2019. Μάλιστα, οι εκτός υψηλής τουριστικής περιόδου μήνες ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, καθώς τον Σεπτέμβριο η αύξηση των αφίξεων εξωτερικού έφτασε το +108%, τον Οκτώβριο το +135%, το Νοέμβριο το +86% και το Δεκέμβριο το +224%.

Με αφορμή την εξαιρετική επίδοση της Περιφέρειας Κρήτης, ο Περιφερειάρχης Κρήτης, κ. Σταύρος Αρναουτάκης, σημείωσε χαρακτηριστικά: «Κάθε ευρώ που επενδύουμε στη στήριξη του τουρισμού φέρνει πολλαπλάσια οφέλη για τους παραγωγικούς φορείς, τους εργαζόμενους και τους επιχειρηματίες του κλάδου.

Στρατηγικός μας στόχος είναι η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, προϋπόθεση αναγκαία για να πρωταγωνιστήσει η Κρήτη ως κορυφαίος τουριστικός προορισμός τα επόμενα χρόνια. Ο τουρισμός στην Κρήτη είναι συνυφασμένος με αυθεντικές εμπειρίες, ποιότητα, ανοιχτόκαρδη φιλοξενία και σύγχρονες τουριστικές υποδομές.

Το επιβεβαιώνουν οι βραβεύσεις της Περιφέρειας στα Tourism Awards 2022. Στη σύνθετη διεθνή συγκυρία και σε συνεργασία με όλους τους φορείς του τουρισμού, θα συνεχίσουμε να ενισχύουμε το brand name “Κρήτη” στο εξωτερικό, να υποστηρίζουμε τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, να υλοποιούμε δράσεις επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους όσοι συνέβαλαν και συμβάλλουν στην υλοποίηση του σχεδιασμού μας».
Στην τελετή απονομής παραβρέθηκε και παρέλαβε τα βραβεία ο Αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου Νίκος Συριγωνάκης.

Η ανεξάρτητη κριτική επιτροπή ειδικών της φιλοξενίας των Tourism Awards 2022, που απαρτίζεται από πανεπιστημιακούς, δημοσιογράφους, επιχειρηματίες του τουρισμού και ειδικούς ανά τομέα αξιολόγησης επαγγελματίες, βράβευσε την Περιφέρεια Κρήτης στις εξής κατηγορίες:

– Destinations: City break / Summer / Winter / Family / Cultural / Sports & adventure / Year-round: gold/platinum βραβείο για την καμπάνια «Crete. Sense The Authentic – Η Αυθεντική Κρήτη 365 μέρες τον χρόνο».
– Website: gold βραβείο για το portal Τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης.
– Video content: silver βραβείο για το video περιεχόμενο «Crete. Sense The Authentic – Το πρόσωπο της Αυθεντικής Κρήτης».
– Προστασία του φιλοξενούμενου / Προστασία του προσωπικού: bronze βραβείο για το πολυσύνθετο πλάνο επικοινωνίας «Περιφέρεια Κρήτης: Προτεραιότητα η ασφάλεια όλων μας».
– Πολιτιστικός τουρισμός: bronze βραβείο για διαδραστικό παιχνίδι με αντικείμενο την προβολή του Πολιτιστικού Τουρισμού στην Περιφέρεια Κρήτης.


Η νέα στρατηγική τοποθέτηση της Περιφέρειας Κρήτης στον τουρισμό, μέσω της καμπάνιας «Crete. Sense the Authentic», υπό τη στρατηγική/δημιουργική καθοδήγηση της Choose Strategic Communications Partners και με την αρωγή της εταιρείας παραγωγής Indigoview, καλεί τον επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης και τις τέσσερις εποχές του έτους.

Βασική συνταγή, η αυθεντικότητά της, το χαρακτηριστικό που την διαφοροποιεί από όλους τους άλλους προορισμούς του πλανήτη και εγγυάται έναν πλούτο γνήσιων εμπειριών οι οποίες απλώνονται στην Άνοιξη, στο Καλοκαίρι, στο Φθινόπωρο και στον Χειμώνα, τριακόσιες εξήντα πέντε ημέρες το χρόνο. Την δημιουργία και ανανέωση του portal Τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης https://www.incrediblecrete.gr/, καθώς και τη δημιουργία του διαδραστικού παιχνιδιού με αντικείμενο την προβολή του Πολιτιστικού Τουρισμού στην Περιφέρεια Κρήτης ανέλαβε η Αιγαίου Solutions.

Τα 4 videos που αποτυπώνουν την αλήθεια της Κρήτης 365 μέρες τον χρόνο

Περιπέτεια, Καλοκαίρι, Γεύση, Αυθεντικότητα. Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας, τριακόσιες εξήντα πέντε ημέρες τον χρόνο. Κεντρική ιδέα της καμπάνιας «Crete. Sense The Authentic» είναι η μοναδικότητα. Η μοναδικότητα της Κρήτης ως τουριστικού προορισμού. Και στις τέσσερις εποχές του χρόνου. Σε κάθε τομέα τουριστικής δραστηριότητας. Πάντα με αυθεντικότητα.

Τέσσερα videos -με τη ματιά του πολυβραβευμένου Κρητικού σκηνοθέτη, Θοδωρή Παπαδουλάκη και της εταιρείας παραγωγής IndigoView (Το Νησί, Κομάντα και Δράκοι κ.λπ. – συνολικά 70 βραβεία σε διάφορα φεστιβάλ) και με τη στρατηγική και δημιουργική καθοδήγηση της Choose Strategic Communications Partners- προσέγγισαν υποψήφιους επισκέπτες από 20 χώρες.

Περιπέτεια, από τα βαθιά φαράγγια, τα επιβλητικά τοπία, ως τα γοητευτικά βάθη του κρητικού βυθού, από τις χιονισμένες κορυφές του Ψηλορείτη, μέχρι τις υπέροχες παραλίες του Ξερόκαμπου. Καλοκαίρι, με τα χίλια χιλιόμετρα ακτογραμμής, τους αμμόλοφους, τις κρυμμένες παραλίες, τα φοινικοδάση, τα πευκόφυτα ακρογιάλια.

Γεύση, από τα ενδημικά άγρια χόρτα και αρωματικά βότανα, τα εξαιρετικά γαλακτοκομικά, τα φρούτα και τα λαχανικά, το μοναδικό μέλι, μέχρι τους μπουμπουριστούς χοχλιούς, τα ξεροτήγανα, τα καλτσούνια και το γαμοπίλαφο. Αυθεντικότητα, μέσα από τα μάτια της Κρήτης, με όχημα τις αυτοβιογραφικές αφηγήσεις των ντόπιων, του ανεξάρτητου Κρητικού και της Κρητικιάς, που δίνουν σάρκα και οστά στην αυθεντική κρητική φιλοξενία.

Προτεραιότητα η ασφάλεια όλων μας

Ένα πολυσύνθετο πλάνο ενεργειών επικοινωνίας το οποίο καλλιέργησε στη διεθνή κοινή γνώμη την εικόνα της Κρήτης ως του πλέον ασφαλούς τουριστικού προορισμού. Εστίασε αρχικά στον «έγκλειστο» Έλληνα και ξένο υποψήφιο επισκέπτη, μετά στον «φοβισμένο» επισκέπτη, στον «απελπισμένο» και «μπερδεμένο» εργαζόμενο ή επιχειρηματία του τουρισμού και, τέλος, στον τοπικό πληθυσμό. Όλες οι ταινίες έγιναν viral εξασφαλίζοντας περισσότερα από 2 εκατομμύρια οργανικά views και 7.000 shares!

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

κ. Κουτσούμπα, όλος ο Τύπος χρειάζεται στήριξη, όχι μόνο κάποιοι λίγοι

Το "Μουσείο Τυπογραφίας Γιάννη & Ελένης Γαρεδάκη", στο Βιοτεχνικό Πάρκο Χανίων, επισκέφθηκε ο Γενικός Γραμματέας…

14 mins ago

Έρχεται νέος φόρος, τώρα για τα κρυπτονομίσματα

«Αγοράστε ό,τι μπορείτε». Με αυτή τη φράση οι κρυπτο-ευαγγελιστές παραινούν τους -κυρίως retail- επενδυτές να…

1 hour ago

Τα κρυπτονομίσματα επιστρέφουν – Πώς θα αποφύγουμε την καταστροφή

Όλα δείχνουν πως το πάρτι των κρυπτονομισμάτων ξαναρχίζει. Το Bitcoin ανεβαίνει κατακόρυφα και οι "μεγάλοι παίκτες"…

1 hour ago

Brain drain: Επιταχυντής της πληθυσμιακής μείωσης η κρίση χρέους – Συνεχίζουν να φεύγουν στο εξωτερικό οι νέοι

Η μείωση και γήρανση του πληθυσμού της χώρας αποτελούν μείζον εθνικό πρόβλημα, καθώς η διαφορά μεταξύ γεννήσεων…

1 hour ago

Κοντά στην εκλογή προέδρου από την πρώτη Κυριακή στον ΣΥΡΙΖΑ

Κοντά στην εκλογή από την πρώτη Κυριακή των εκλογών για την ανάδειξη ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ…

1 hour ago

Εργαζόμενοι: Ωράρια «κολλημένα» στα ‘80s – Γιατί δε μειώνεται ο χρόνος εργασίας;

Γιατί οι εργαζόμενοι πλήρους απασχόλησης, δεν έχουν δει καμία ουσιαστική μείωση του χρόνου εργασίας από τη δεκαετία…

9 hours ago

This website uses cookies.