Υπερψηφίστηκε στη Βουλή η τροπολογία που φέρνει ριζικές αλλαγές στη διαφήμιση και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, σε μία θυελλώδη συνεδρίαση όπου ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ αποχώρησαν καταγγέλλοντας τη διαδικασία.
Νωρίτερα σύσσωμη η αντιπολίτευση ζήτησε την απόσυρση της τροπολογίας κάνοντας λόγο για αιφνιδιασμό και εξυπηρέτηση συμφερόντων.
Στο επίκεντρο της αντιπαράθεσης βρέθηκε η αναφορά στην έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους ότι «τα ασφυκτικά χρονικά περιθώρια εντός των οποίων ζητήθηκε η σύνταξη της έκθεσης δεν επέτρεψαν την ολοκληρωμένη επεξεργασία της τροπολογίας και την εκτίμηση των οικονομικών αποτελεσμάτων».
Απαντώντας ο υπουργός Επικρατείας κ. Σταμάτης, υποστήριξε ότι έκθεση του ΓΛΚ τυπικά υπάρχει, άρα αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει κώλυμα, ενώ σημείωσε πως η τροπολογία κατατέθηκε σε αυτό το νομοσχέδιο προκειμένου να ρυθμιστεί το θέμα της διαφήμισης πριν αρχίσει η νέα σεζόν. Στο σύνολό του ψηφίστηκε και το νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας.
Οριακές βελτιώσεις για τις αμοιβές των διαφημιστικών εταιρειών κάνει η κυβέρνηση αναμορφώνοντας το άρθρο 1 της τροπολογίας για τα ΜΜΕ, ωστόσο κρατάει τα υπόλοιπα άρθρα της τροπολογίας για τις συγκεντρώσεις των media και τις διευκολύνσεις στα μεγάλα υπερχρεωμένα εκδοτικά συγκροτήματα.
Πηγή: iefimerida.gr
Δυσαρέσκεια για την κυβέρνηση σε αντίθεση με την τάση βελτίωσης τον περασμένο μήνα, παρά τη…
Στην τηλεόραση της Ναυτεμπορικής και την εκπομπή In Business, με τη Μαρία Σμιλίδου, μίλησε η καθηγήτρια Διατροφής…
Απειλές κατά της Ρωσίας εξαπέλυσε ο Ντόναλντ Τραμπ κατά του Ρώσου ομόλογού του, Βλαντιμίρ Πούτιν, αν δεν σταματήσει άμεσα ο πόλεμος…
Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία που φέρνει στο φως της δημοσιότητας η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ) για…
«Την ανάγκη αξιοποίησης της συμμετοχής του Δημοσίου και αύξηση της παρέμβασης της πολιτείας και στους…
Στις 7-8 Φεβρουαρίου αναμένεται να συμπληρωθεί το 18μηνο της προφυλάκισης γιατρών που κατηγορούνται ότι εμπλέκονται…
This website uses cookies.