Οι μεγάλες διαφημιστικές καμπάνιες στις οποίες επιδόθηκαν μέρες τώρα οι μεγάλες αλυσίδες στο χώρο του λιανικού εμπορίου για την πολυπόθητη Black Friday φαίνεται ότι δεν έπιασαν τόπο, τουλάχιστον αν κρίνουμε από τις πρώτες ώρες λειτουργίας των καταστημάτων.
Οι ουρές που είχαμε δει προηγούμενα χρόνια, και ειδικά την πρώτη χρονιά, το 2016, όπως φαίνεται από τις πρώτες εικόνες εξωτερικά αλλά και εσωτερικά των καταστημάτων, δεν παρατηρούνται, αν και πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί για το πώς θα συμπεριφερθούν οι καταναλωτές και ειδικά οι νεώτερης ηλικίας, τις επόμενες ώρες, προς μεσημέρι και απόγευμα.
Εικόνες από τις ουρές της περσινής Black Friday
Για παράδειγμα, μεγάλες αλυσίδες, όπως τα Public στο Σύνταγμα ή τα Media Markt, κατά το άνοιγμά τους, δεν είχαν ιδιαίτερο κόσμο.
Eικόνες από μεγάλες αλυσίδες Public και Media Markt σήμερα το πρωί
Περιορισμένη κίνηση και στη Θεσσαλονίκη
Μικρότερες ουρές σχημάτισαν φέτος καταναλωτές σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια για την Black Friday και στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με το thestival.gr, άτομα κυρίως νεαρής ηλικίας περιμένουν και φέτος έξω από κατάστημα γνωστής αθλητικής εταιρίας στο εμπορικό κέντρο «One Salonica» στην δυτική είσοδο της πόλης.
Σε μία ιστορική ημέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, ο Σωκράτης Φάμελλος, νέος πρόεδρος του κόμματος, προχώρησε…
Η συμμετοχή στις εσωκομματικές εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ στον νομό Χανίων χαρακτηρίστηκε από μεγάλη προσέλευση, με…
Ο Παύλος Πολάκης, μετά την ολοκλήρωση των εσωκομματικών εκλογών του ΣΥΡΙΖΑ, όπου κατέλαβε τη δεύτερη…
Μπορεί ο πρωθυπουργός να υπόσχεται φοροελαφρύνσεις για τη μεσαία τάξη, εν τω μεταξύ όμως η…
Στις 28 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με τους κατοίκους των Κεραμειών, με στόχο την ενημέρωση…
Ο Σωκράτης Φάμελλος είναι ο νέος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, καθώς κατάφερε να επικρατήσει από την…
This website uses cookies.