Categories: ΤΟΠΙΚΑ

Πανευρωπαϊκό αρνητικό ρεκόρ σε τροχαία και νεκρούς για την Κρήτη

H Κρήτη των 600 χιλιάδων μόνιμων κατοίκων είχε 70 νεκρούς από τροχαία στους δρόμους των πόλεων, στο επαρχιακό οδικό δίκτυο και στον ΒΟΑΚ.

Θλιβερό ρεκόρ καταρρίπτει η Κρήτη στα θανατηφόρα τροχαία σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης. Παρά το γεγονός ότι τα ποσοστά των θανατηφόρων τροχαίων στις περισσότερες χώρες της Ε.Ε. – ακόμα και στην Ελλάδα – καταγράφουν μείωση ή στασιμότητα, στην Κρήτη η χρονιά που πέρασε αλλά κι αυτή που διανύουμε αποδεικνύονται δραματικές, εξαιτίας των νεκρών που συνεχίζουν να πληθαίνουν στους δρόμους.

Όπως προκύπτει από την σύγκριση των θανατηφόρων τροχαίων της Κρήτης με τα επίσημα στοιχεία που έδωσε η Κομισιόν για τα τροχαία, ο μέσος όρος των θανάτων από τροχαία στην ΕΕ το 2015 ήταν 51,5 θάνατοι ανά 1 εκατομμύριο κατοίκους. Η Ελλάδα, που βρίσκεται στην πολύ κακή έβδομη θέση του σχετικού καταλόγου πίσω μόνο από χώρες του λεγόμενου πρώην ανατολικού μπλοκ, είχε 74 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκους τη χρονιά που πέρασε.

Την ίδια περίοδο, η Κρήτη των 600 χιλιάδων μόνιμων κατοίκων είχε 70 νεκρούς από τροχαία στους δρόμους των πόλεων, στο επαρχιακό οδικό δίκτυο και στον ΒΟΑΚ. Με βάση τη στατιστική αναλογία, το νησί θα έπρεπε να περιορίζεται στον αριθμό των 35-40 νεκρών, ακολουθώντας την στατιστική εικόνα που παρουσιάζει η χώρα. Αντί για αυτό όμως, η αύξηση που καταγράφεται είναι πολύ μεγαλύτερη, με το Ηράκλειο να έχει 27 νεκρούς, τα Χανιά 19, το Λασίθι 16 και το Ρέθυμνο 8.

Όλα αυτά όταν, παρά τους τόσους νεκρούς, η δημιουργία ενός σύγχρονου ασφαλούς αυτοκινητόδρομου στην Κρήτη δεν προχωρά, μετά και τη μη ένταξη των έργων στο ΒΟΑΚ στο πακέτο Γιούνκερ.

anatolh.com
"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Χανιά: Με φυτοϋγειονομικό διαβατήριο η διακίνηση καρπών εσπεριδοειδών

Σχετικά με την ενδοκοινοτική διακίνηση καρπών εσπεριδοειδών με φύλλα και ποδίσκο από την Διεύθυνση Αγροτικής…

22 mins ago

Η Νέα Αριστερά άνοιξε τον διάλογο για τον υπερτουρισμό στα Χανιά: “Το καμπανάκι χτύπησε πέρσι ελαφριά, φέτος χτύπησε βαρύτερα”

Η Νέα Αριστερά Χανίων διοργάνωσε εκδήλωση την Παρασκευή, 1 Νοεμβρίου, με θέμα τον υπερτουρισμό, θέτοντας…

30 mins ago

Πέθανε ο δημοσιογράφος Νίκος Ψιλάκης

Έφυγε από τη ζωή, σε ηλικία 69 ετών, ο δημοσιογράφος και συγγραφέας από το Ηράκλειο Νίκος Ψιλάκης.…

3 hours ago

Ο Σταϊνμάιερ αφού τσέπωσε 2,2 δις ευρώ από τα γερμανικά δάνεια του πρώτου μνημονίου, πήγε και ζήτησε συγχώρεση στην Κάντανο

Έχει και η υποκρισία τα όρια της. Ο Σταϊνμάιερ, ηρθε στο μαρτυρικό τόπο της Καντάνου…

6 hours ago

Όταν οι Γερμανικές Αποζημιώσεις δεν πληρώνονται από τη Γερμανία αλλά από τα λεφτά των Ευρωπαίων

Είναι αυτή η τραγική πραγματικότητα. Η Γερμανία βρίσκει διαρκώς τρόπους να υπεκφεύγει των ευθυνών της…

7 hours ago

This website uses cookies.