Categories: ΤΟΠΙΚΑ

Πανευρωπαϊκό αρνητικό ρεκόρ σε τροχαία και νεκρούς για την Κρήτη

H Κρήτη των 600 χιλιάδων μόνιμων κατοίκων είχε 70 νεκρούς από τροχαία στους δρόμους των πόλεων, στο επαρχιακό οδικό δίκτυο και στον ΒΟΑΚ.

Θλιβερό ρεκόρ καταρρίπτει η Κρήτη στα θανατηφόρα τροχαία σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης. Παρά το γεγονός ότι τα ποσοστά των θανατηφόρων τροχαίων στις περισσότερες χώρες της Ε.Ε. – ακόμα και στην Ελλάδα – καταγράφουν μείωση ή στασιμότητα, στην Κρήτη η χρονιά που πέρασε αλλά κι αυτή που διανύουμε αποδεικνύονται δραματικές, εξαιτίας των νεκρών που συνεχίζουν να πληθαίνουν στους δρόμους.

Όπως προκύπτει από την σύγκριση των θανατηφόρων τροχαίων της Κρήτης με τα επίσημα στοιχεία που έδωσε η Κομισιόν για τα τροχαία, ο μέσος όρος των θανάτων από τροχαία στην ΕΕ το 2015 ήταν 51,5 θάνατοι ανά 1 εκατομμύριο κατοίκους. Η Ελλάδα, που βρίσκεται στην πολύ κακή έβδομη θέση του σχετικού καταλόγου πίσω μόνο από χώρες του λεγόμενου πρώην ανατολικού μπλοκ, είχε 74 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκους τη χρονιά που πέρασε.

Την ίδια περίοδο, η Κρήτη των 600 χιλιάδων μόνιμων κατοίκων είχε 70 νεκρούς από τροχαία στους δρόμους των πόλεων, στο επαρχιακό οδικό δίκτυο και στον ΒΟΑΚ. Με βάση τη στατιστική αναλογία, το νησί θα έπρεπε να περιορίζεται στον αριθμό των 35-40 νεκρών, ακολουθώντας την στατιστική εικόνα που παρουσιάζει η χώρα. Αντί για αυτό όμως, η αύξηση που καταγράφεται είναι πολύ μεγαλύτερη, με το Ηράκλειο να έχει 27 νεκρούς, τα Χανιά 19, το Λασίθι 16 και το Ρέθυμνο 8.

Όλα αυτά όταν, παρά τους τόσους νεκρούς, η δημιουργία ενός σύγχρονου ασφαλούς αυτοκινητόδρομου στην Κρήτη δεν προχωρά, μετά και τη μη ένταξη των έργων στο ΒΟΑΚ στο πακέτο Γιούνκερ.

anatolh.com
"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

«Δεν Έχω Οξυγόνο»: Κινητοποίηση και στα Χανιά για τα Τέμπη μετά τις νέες αποκαλύψεις

Με αίτημα για δικαιοσύνη και διαφάνεια, η Μαρία Καρυστιανού, πρόεδρος του Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων Τεμπών 2023, κάλεσε…

9 hours ago

Νετανιάχου: Στήριξη σε Μασκ για τον ναζιστικό χαιρετισμό

Οπρωθυπουργός του Ισραήλ, Μπέντζαμιν Νετανιάχου, εξέφρασε τη στήριξή του προς τον Έλον Μασκ, μετά τον σάλο…

10 hours ago

Τέμπη: Επί έξι μήνες δεν δίνουν τους φακέλους για τους ιατροδικαστές στην Μαρία Καρυστιανού

Αναπάντητες παραμένουν επί έξι μήνες οι αιτήσεις που έχει καταθέσει ο νομικός εκπρόσωπος της Μαρίας Καρυστιανού, Γιάννης…

10 hours ago

Για την επέτειο της πυρπόλησης το 1897 των Χανίων – Δύο μαθήματα από τον βίο και την πολιτεία ενός μαθηματικού

Του Γιάννη Γ. Καλογεράκη * Ο ΤΟΠΟΣ ΚΑΙ Η ΕΠΟΧΗ Η σπουδή της ιστορίας  διδάσκει…

10 hours ago

Η πρωτοβουλια του Κισσαμίτη βενζινοπώλη γίνεται τροπολογία στη Βουλή – Καύσιμα πλέον στα μηχανάκια μόνο με κράνος!

Η τραγωδία στην Κίσσαμο, που κόστισε τη ζωή στον 16χρονο Γιάννη Χουστουλάκη, στάθηκε η αφορμή…

10 hours ago

«Σπανακόπιτα και Φλουρί» για το Στρατόπεδο Μαρκοπούλου – Κάλεσμα της Πρωτοβουλίας Χανιωτών

Η «Πρωτοβουλία Χανιωτών για το Στρατόπεδο Μαρκοπούλου» προσκαλεί τα μέλη και τους φίλους της σε…

11 hours ago

This website uses cookies.