Categories: ΘΕΣΕΙΣ

Περί τακτικής του Εμπορικού Συλλόγου Χανίων: Οι θέσεις της Ι. Μπινιά

Τις τελευταίες μέρες βλέπουμε συνεχώς ανακοινώσεις και δελτία τύπου του συλλόγου μας υπογεγραμμένα ως εκ του συμβουλίου του ΕΣΧ, εκ του Ε.Σ.Χ ή Εκ του Διοικητικού Συμβουλίου του Ε.Σ.Χ.

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε τα μέλη και τους φίλους του συλλόγου μας, ότι όλες αυτές οι ενέργειες αφορούν την πεντάδα που διοικεί σήμερα τον Ε.Σ.Χ. ενώ τα υπόλοιπα μέλη όπως και εσείς ενημερωνόμαστε  από τα τοπικά μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Η θέση μας εξαρχής ήταν κα παραμένει ξεκάθαρη, ότι δεν θα δείξουμε καμία ανοχή σε ενέργειες που χωρίζουν την κοινωνία σε στρατόπεδα αλλά και τους εμπόρους σε πρώτη και δεύτερη κατηγορία.

θεωρούμε πρωτάκουστο και αδιανόητο, συνδικαλιστικός σύλλογος κλάδου που τείνει στον αφανισμό, να νουθετεί τους συμπολίτες μας για τους τρόπους αντίδρασης τους, προκείμενου να μην δημιουργούν πρόβλημα στην απρόσκοπτη πρόσβαση των καταναλωτών. Είναι ανήκουστο να βάζουν τον Εμπορικό Σύλλογο απέναντι στις άλλες κοινωνικές ομάδες, οι οποίοι άλλωστε είναι  και οι καθημερινοί μας πελάτες. Και όλα αυτά  προκειμένου να εξυπηρετήσουν  κυβερνητικές  σκοπιμότητες και τακτικές που επιδιώκουν να οδηγήσουν  την κοινωνία σε μόνιμη αντιπαράθεση και αλληλοσπαραγμό.Ο λόγος είναι ευνόητος.

Ταυτόχρονα εκφράζουμε την κάθετη αντίθεση μας σε ενέργειες που αφορούν το ωράριο και οι οποίες «πιθανόν γίνονται συνειδητά με λάθος τρόπο», προκειμένου να εξυπηρετήσουν ανάλογες επιδιώξεις και  συμφέροντα και να δώσουν χέρι βοηθείας  για το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές και όχι μόνο, πράγμα που θα είναι και το τελειωτικό κτύπημα προκειμένου να αφανίσουν την Ελληνική μικρομεσαία επιχείρηση. Η διεύρυνση των τουριστικών περιοχών καθώς και  διεύρυνση του ωραρίου σε αυτές είναι θέμα στο οποίο χρειάζεται σχεδιασμός και διαβούλευση με τους εμπόρους και τους αρμόδιους φορείς και δεν γίνεται στο πόδι  και με τρόπο που θα οδηγήσει σε αντιπαράθεση και μεταξύ των Εμπόρων. Έτσι  ξέρουν τη δημοκρατία , έτσι την εφαρμόζουν.

Ως πότε άραγε;

Η πρ. Πρόεδρος του ΕΣΧ Ιωάννα Μπινιά

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

«Η Κολομβία της Ευρώπης»: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα καρτέλ και το πώς λειτουργούν

Τους τρόπους με τους οποίους η Ελλάδα «καρτελοποιήθηκε» και έχει μετατραπεί σε «Κολομβία της Ευρώπης»,…

53 mins ago

Με αφορμή το ρεκόρ νεκρών από τροχαία στα Χανιά, οι ιστορικές καταβολές της έκφρασης “θυσία στον Μολώχ της ασφάλτου”

Με αφορμή την είδηση ότι τα πρωτεία των θανατηφόρων τροχαίων στην Ελλάδα έχει η Κρήτη…

4 hours ago

Επίθεση Ανδρουλάκη προς την κυβέρνηση: Εξοντωτικές οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας

Με την καθημερινότητα και κυρίως με τα ζητήματα που άπτονται του κόστους ζωής και της οικονομικής επιβάρυνσης των πολιτών επιχειρεί το ΠΑΣΟΚ να…

4 hours ago

Τάιλερ ΜακΜπέθ: «Ο Στέφανος Κασσελάκης θα γίνει μια μέρα ο επόμενος πρωθυπουργός»

Για τη χρονιά που πέρασε, τον Στέφανο Κασσελάκη, τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και τη σχέση τους…

4 hours ago

Η Άννα Βίσση χόρεψε σούστα και πεντοζάλι με τον Όμιλο Βρακοφόρων Κρήτης!

Μια όμορφη έκπληξη περίμενε τη γνωστή τραγουδίστρια Άννα Βίσση, ανήμερα των γενεθλίων της στο κέντρο…

4 hours ago

“Το Αυγό”: Μεγάλη έρευνα του Bloomberg για την παγκόσμια βιομηχανία υποβοηθούμενης αναπαραγωγής με ειδική αναφορά στο σκάνδαλο στα Χανιά | Βίντεο

Μια πρόσφατη έρευνα του Bloomberg Businessweek έριξε φως στο αναπτυσσόμενο παγκόσμιο εμπόριο ανθρώπινων ωαρίων, αποκαλύπτοντας…

5 hours ago

This website uses cookies.