Περιοδεία στο χώρο του αεροδρομίου Χανίων πραγματοποιήθηκε χθες Πέμπτη 20 Μάρτη από κλιμάκιο του ΚΚΕ με επικεφαλής τον Στέλιο Ορφανό, μέλος της Επιτροπής Περιοχής Κρήτης και υποψήφιος περιφερειάρχης Κρήτης και τον Αλέκο Μαρινάκη, μέλος του Γραφείου Επ. Περιοχής Κρήτης του ΚΚΕ και υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Χανίων με τη «Λαϊκή Συσπείρωση».
Στη συζήτηση που είχε με τους εργαζόμενους στο χώρο, ο Στέλιος Ορφανός επεσήμανε για άλλη μια φορά τη ριζική αντίθεσή του στην ιδιωτικοποίηση, στο προκλητικό ξεπούλημα του αεροδρομίου στα μονοπώλια και δήλωσε ότι:
«Η ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου Χανίων καθώς και των άλλων αεροδρομίων και δημόσιων υποδομών της χώρας γίνεται με τις ευλογίες της ΕΕ, της ΕΕ που στηρίζουν όλα τα κόμματα, της συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, ο ΣΥΡΙΖΑ, η ΔΗΜΑΡ κλπ. και οι τοπικοί τους εκφραστές. Και ας βγαίνουν σήμερα στα κεραμίδια όλοι αυτοί ότι τάχα μου είναι ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου. Το ξεπούλημα του αεροδρομίου, προσφέρεται πρώτα απ’ όλα για να βγάλουν πολύτιμα συμπεράσματα οι εργαζόμενοι, για να δουν καθαρά ποιος είναι μαζί τους και ποιος είναι απέναντι, να επιλέξουν με ποιον να πάνε και ποιον να αφήσουν.
Το ΚΚΕ αποκάλυψε το ρόλο της ΕΕ και την πολεμά με συνέπεια χωρίς να καλλιεργεί αυταπάτες στους εργαζόμενους και στα λαϊκά στρώματα ότι χωρίς ρήξη με την ΕΕ μπορεί να υπάρχουν φιλολαϊκές εξελίξεις. Δεν ψήφισε καμιά αντεργατική νομοθεσία, καμιά στρατηγική ή επιμέρους κατεύθυνση της ΕΕ, όπως έκαναν όλα τα άλλα κόμματα. Δε δεσμεύεται από καμιά αντιλαϊκή επιλογή».
Στη συνέχεια ο Στέλιος Ορφανός, μέλος της Επιτροπής Περιοχής Κρήτης και υποψήφιος περιφερειάρχης Κρήτης και ο Αλέκος Μαρινάκης, μέλος του Γραφείου Επ. Περιοχής Κρήτης του ΚΚΕ και υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Χανίων με τη «Λαϊκή Συσπείρωση» βρέθηκαν στο χώρο του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης (ΟΑΚ).
Κατά την περιοδεία τους στον ΟΑΚ, τόνισαν την αντίθεσή τους σε κάθε προσπάθεια ιδιωτικοποίησης των δρόμων, να μην παραδοθούν στο μεγάλο κεφάλαιο μέσω «συμβάσεων παραχώρησης» ή «Συμπράξεων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα». Ο Στέλιος Ορφανός δήλωσε την αναγκαιότητα της αναβάθμισης του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης, και άλλων έργων υποδομής χωρίς την επιβάρυνση του λαού και του περιβάλλοντος, ενώ ο Αλέκος Μαρινάκης με αφορμή και την Παγκόσμια Μέρα του Νερού τόνισε ότι η πολιτική που ασκείται στα ζητήματα της διαχείρισης του πολύτιμου αυτού αγαθού, του νερού είναι η εμπορευματοποίησή του, σε όφελος της κερδοφορίας του μεγάλου κεφαλαίου, η ανυπαρξία ολοκληρωμένης υδατικής πολιτικής και σχεδιασμού έργων υποδομής που θα εμπλουτίζουν τους υδροφόρους ορίζοντες, η έλλειψη μέτρων προστασίας της ποιότητας των νερών από τη ρύπανση.
Τέλος, δήλωσε την αναγκαιότητα έργων ύδρευσης και άρδευσης, να προχωρήσει το φράγμα Ταυρωνίτη, να γίνουν οι απαραίτητες μελέτες σε μια σειρά έργων υποδομής που θα ωφελήσουν και τους φτωχούς αγρότες, οι οποίοι δεν θα πληρώνουν το νερό για χρυσάφι.
Τους τρόπους με τους οποίους η Ελλάδα «καρτελοποιήθηκε» και έχει μετατραπεί σε «Κολομβία της Ευρώπης»,…
Με αφορμή την είδηση ότι τα πρωτεία των θανατηφόρων τροχαίων στην Ελλάδα έχει η Κρήτη…
Με την καθημερινότητα και κυρίως με τα ζητήματα που άπτονται του κόστους ζωής και της οικονομικής επιβάρυνσης των πολιτών επιχειρεί το ΠΑΣΟΚ να…
Για τη χρονιά που πέρασε, τον Στέφανο Κασσελάκη, τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και τη σχέση τους…
Μια όμορφη έκπληξη περίμενε τη γνωστή τραγουδίστρια Άννα Βίσση, ανήμερα των γενεθλίων της στο κέντρο…
Μια πρόσφατη έρευνα του Bloomberg Businessweek έριξε φως στο αναπτυσσόμενο παγκόσμιο εμπόριο ανθρώπινων ωαρίων, αποκαλύπτοντας…
This website uses cookies.