Με το κτίσιμο μιας σημαντικής πληροφοριακής υποδομής για τον τουρισμό της Κρήτης παραλληλίζεται η σε χρόνο ρεκόρ δημιουργία της νέας ηλεκτρονικής τουριστικής πύλης της Περιφέρειας, η λειτουργία της οποίας έχει αποσπάσει κολακευτικά σχόλια, ενώ η επισκεψιμότητα και οι προβολές της έχουν ξεπεράσει τις προσδοκίες ακόμα και των πιο αισιόδοξων συντελεστών του εγχειρήματος.
Ο Περιφερειάρχης χαρακτήρισε την ηλεκτρονική πύλη ως έκφραση της ενιαίας Κρήτης και αναφέρθηκε στα πολλαπλασιαστικά οφέλη που απορρέουν από τέτοιες στοχευμένες ενέργειες, οι οποίες καταδεικνύουν την ανώτερη ποιότητα, αλλά και την ασφάλεια του τουριστικού προορισμού της Κρήτης. Ο ίδιος αναφέρθηκε και στην ιστοσελίδα της κινεζικής κυβέρνησης (http://www.china.org.cn/world/China_Greece/node_7154884.htm),
με τα εκατομμύρια των επισκεπτών, η οποία φιλοξενεί χαιρετισμό του και προβάλει βίντεο για την Κρήτη.
Παράλληλα, αναφέρθηκε στο μικρό κόστος δημιουργίας του incrediblecrete.gr, τονίζοντας ότι το κόστος σχεδιασμού και ανάπτυξης καλύφθηκε από την εξοικονόμηση πόρων που έχει συντελεστεί στο γραφείο του Προέδρου του Περιφερειακού Ταμείου.
Μάλιστα ο κ. Αρναουτάκης έδωσε εντολή για την άμεση κατάθεση εισηγήσεων -προτάσεων, που σκοπό έχουν την βελτιστοποίηση της ηλεκτρονικής πύλης, προκειμένου να υλοποιηθούν χωρίς καμία χρονοτριβή. Ζήτησε να επισπευστεί, επίσης, η διαδικασία μετάφρασης σε έξι (6) επιπλέον ξένες γλώσσες. Ευχαρίστησε, τέλος, τους φορείς και τους πολίτες που συνέβαλαν με κείμενα και φωτογραφίες.
Το incrediblecrete.gr είναι βασικό συστατικό στοιχείο της καμπάνιας «Απίστευτη Κρήτη, Εκπληκτικά Δική σας» (Incredible Crete, Surprisingly Yours) καθώς και τα κανάλια YouTube και Vimeo, όπου και προβάλλονται τα spots που δημιούργησε ο Σκηνοθέτης Θοδωρής Παπαδουλάκης.
Η καμπάνια συμπληρώνεται από τα κοινωνικά δίκτυα της Περιφέρειας για τον τουρισμό στο Facebook και στο Twitter τα οποία αποτελούν και βασικό πυλώνα της προβολής του νησιού. Την ηλεκτρονική πύλη και τα κοινωνικά δίκτυα έχουν ήδη επισκεφθεί περισσότεροι από 250.000 επισκέπτες από 100 κράτη παγκοσμίως.
Φιλοσοφία της Καμπάνιας είναι ότι οι επισκέπτες του νησιού να μπορούν να έρθουν στην Κρήτη, όπως και στην υπόλοιπη χώρα με ασφάλεια, απολαμβάνοντας τουριστικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, ζώντας αξέχαστες διακοπές.
Αν και η χώρα διανύει μια δύσκολη περίοδο υπάρχει αισιοδοξία ότι το κλίμα θα αναστραφεί και η Περιφέρεια εντείνει τις προσπάθειές της προς αυτή την κατεύθυνση και για το 2013. Στην Κρήτη, η Περιφέρεια καλλιεργεί συστηματικά και είναι στρατηγική επιλογή, η φιλοσοφία του ενιαίου προορισμού τόσο τουριστικά όσο και αναπτυξιακά. Η ανάπτυξη του τουρισμού ποιότητας, όποιας μορφής, είναι πρωταρχική επιλογή.
Ήδη σχεδιάζεται ο Ενιαίος Τουριστικός Φορέας της Κρήτης και με βάση τον στρατηγικό άξονα της εξωστρέφειας και των διεθνών συνεργασιών αναπτύσσεται φιλικό και συνεργατικό κλίμα με Περιφέρειες και τουριστικούς φορείς στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στη Ρωσία, στην Ουκρανία, στη Μεσόγειο, στις ΗΠΑ και στην Ασία.
Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί το συνεργατικό κλίμα ανάμεσα στις υπηρεσίες της Περιφέρειας και τη συμβολή τους στην επίτευξη των στόχων. Όλες οι Αντιπεριφέρειες της Κρήτης συνεργάζονται αρμονικά και αποτελεσματικά προς αυτή την κατεύθυνση.
Σε πλήρη ετοιμότητα δηλώνει ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ ενόψει της αυριανής διαδικασίας εκλογής προέδρου (Κυριακή 24 Νοεμβρίου). Σύμφωνα με ανακοίνωση…
Σε πολύ δύσκολη θέση είναι οι κυβερνήσεις των κρατών της ΕΕ που υποστηρίζουν σθεναρά το Ισραήλ, καθώς μετά…
Η 29η διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το κλίμα, COP29, που διεξάγεται αυτές τις ημέρες στην πρωτεύουσα…
Θερμοκρασίες ρεκόρ καταγράφηκαν το φετινό καλοκαίρι στις ελληνικές θάλασσες καθιστώντας το, το πιο ζεστό σε βάθος σαρακονταετίας…
Η βουλευτής Χανίων αποκαλύπτει, σε συνέντευξή της στα «Νέα» και στον Χρήστο Χωμενίδη, το παρασκήνιο…
Αναπάντεχη τροπή πήραν οι τελευταίες προετοιμασίες για έναν γάμο που επρόκειτο να γίνει σήμερα σε…
This website uses cookies.