Εκατομμύρια τηλεθεατές σε όλο τον πλανήτη θα έρθουν σε επαφή με την Ιστορία και τον Πολιτισμό της αυθεντικής Κρήτης μέσα από την προβολή του θεματικού διαφημιστικού σποτ «Crete, Sense the authentic culture» σε 126 χώρες.
Η Περιφέρεια Κρήτης, στο πλαίσιο της τουριστικής καμπάνιας «Crete. Sense the authentic», συνεργάζεται με το History Channel και το National Geographic, δύο Διεθνή ΜΜΕ παγκόσμιας εμβέλειας για την προβολή του σποτ και προσκαλεί τους επισκέπτες να γίνουν «κομμάτι» της ζωντανής Ιστορίας του νησιού.
Το νέο διαφημιστικό σποτ της Περιφέρειας Κρήτης έχει τη ματιά του πολυβραβευμένου Κρητικού σκηνοθέτη, Θοδωρή Παπαδουλάκη και τη μουσική του Κρητικού καλλιτέχνη Γιώργη Μανωλάκη.
H μοναδικότητα και η αυθεντικότητα της Ιστορίας και του Πολιτισμού της Κρήτης από την αρχαιότητα έως τη σύγχρονη εποχή θα προβάλλεται για δύο ολόκληρους μήνες, στην «καρδιά» της φετινής τουριστικής περιόδου, με την πρωταγωνίστρια να συνοψίζει το μήνυμα της Κρητικής φιλοξενίας: «είναι ιερή ευθύνη να μοιραζόμαστε τον πολιτισμό και τις παραδόσεις μας με τους επισκέπτες του νησιού μας. Έτσι, φεύγοντας οι επισκέπτες, εκτός από την Κρήτη, παίρνουν μαζί τους κι ένα κομμάτι του εαυτού μου».
Παράλληλα, οι «Χρονοταξιδιώτες – Ένα ταξίδι στην ιστορία της Κρήτης» είναι ένα ψηφιακό παιχνίδι της Περιφέρειας Κρήτης – που ήδη απέσπασε το χάλκινο βραβείο στα Tourism Awards 2022 – το οποίο επιτρέπει στους χρήστες και δυνητικούς επισκέπτες του νησιού να ανακαλύψουν πτυχές της ιστορίας και του πολιτισμού της Κρήτης με τον πλέον διασκεδαστικό τρόπο μέσα από την οθόνη του κινητού ή του υπολογιστή τους, το οποίο θα είναι διαθέσιμο το επόμενο διάστημα μέσω του επίσημου Portal Τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης www.incrediblecrete.gr
Με αφορμή το λανσάρισμα του νέου διαφημιστικού σποτ στα διεθνή media, ο Περιφερειάρχης Κρήτης, κ. Σταύρος Αρναουτάκης, τόνισε: «Η συγκροτημένη, συνεπής και αποτελεσματική δουλειά της Περιφέρειας για την ανάδειξη και τη συνεχή βελτίωση του τουριστικού προϊόντος του νησιού συνεχίζεται. Ο Πολιτισμός μας είναι η ίδια η ψυχή της αυθεντικότητας της Κρήτης.
Την ώρα που η παγκόσμια συγκυρία θέτει διαρκώς καινούριες, περίπλοκες προκλήσεις, εμείς συνεχίζουμε να επενδύουμε στην προβολή και προώθηση της τουριστικής μας καμπάνιας στις διεθνείς αγορές με σκοπό την ανάδειξη της αυθεντικής Κρήτης».
Παραγωγή Indigoview σε συνεργασία με την Choose Strategic Communication Partners
Το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Αθηνών αποφάσισε τη διακοπή, αντί για αναβολή, στη δίκη της υπόθεσης…
Η εκπρόσωπος του κόμματος των Ρεπουμπλικάνων στην πολιτεία της Georgia Marjorie Taylor Greene πρότεινε ότι…
Το ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών ανακοίνωσε ότι η ιδέα που αιωρείται σε ορισμένους κύκλους ότι η…
'Ενα νέο οπτικό τηλεσκόπιο απέκτησε το Αστεροσκοπείο Σκίνακα, η κοινή ερευνητική υποδομή του Πανεπιστημίου Κρήτης και του Ιδρύματος…
Με ανανεωμένο λογότυπο, που σηματοδοτεί τα δικά μας Χριστούγεννα στα Χανιά και ένα πλούσιο πρόγραμμα…
Με συγκίνηση και βαθύ σεβασμό, ο πρόεδρος της Ένωσης Σφακιανών Χανίων, Ανδρέας Μανουσέλης, αποχαιρέτησε τον…
This website uses cookies.