Ο Δήμαρχος Χανίων κ. Τάσος Βάμβουκας ζήτησε από την αρμόδια υπηρεσία πλήρη έρευνα και ενημέρωση για τα αίτια που προκάλεσαν το ατύχημα στο Κουμ Καπί. Η Υπηρεσία ηλεκτροφωτισμού έστειλε την παρακάτω επιστολή – τεχνική έκθεση προς ενημέρωση του Δημάρχου Χανίων αλλά και των δημοτών:
«Το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και Κυκλοφορίας, κρίνει απαραίτητο, να σας ενημερώσει για το ατύχημα που προέκυψε στην παραλία του Κουμ Καπί. Η Υπηρεσία μας επικουρεί, με όποιες δυνατότητες διαθέτει (υλικοτεχνικά, έμψυχου δυναμικού) το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, στην συντήρηση των ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων του τομέα ευθύνης του.
Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη, τα παρακάτω δεδομένα και στοιχεία που προλάβαμε να συλλέξουμε:
Ότι, όλοι οι ιστοί φωτισμού στην παραπάνω περιοχή, τοποθετήθηκαν από την Υπηρεσία μας τον Απρίλιο του 2011. Αντικατέστησαν παλαιούς και κατεστραμμένους ιστούς που είχαν τοποθετηθεί 1985. Παραθέτουμε σχετικό φωτογραφικό υλικό.
Ακολουθήθηκε επακριβώς ο τρόπος στήριξης του κατασκευαστή της συγκεκριμένης κολώνας. Όλα τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν αποτελούν τμήματα του κατασκευαστή.
Ότι, η πτώση της κολώνας, προέκυψε από την διάτμηση της εσωτερικής σωλήνας θραύσεως, στο τμήμα που ενώνεται η βάση της κολώνας με το πεζοδρόμιο. Στο τμήμα αυτό υπάρχει οξείδωση του υλικού και σε κανένα άλλο σημείο της σωλήνας ή οποία διαθέτει αντιοξειδωτική προστασία (είναι γαλβανισμένη). Η σωλήνα αυτή εγκιβωτίζεται στο έδαφος πάνω από 50 εκατοστά και διατρέχει όλη την κολώνα μέχρι πάνω, στον κατακόρυφο άξονα. Κανένα τμήμα της σωλήνας θραύσεως δεν είναι εμφανής, καθότι είναι απολύτως εσωτερικό εξάρτημα της κολώνας, με αποτέλεσμα να μην παρουσιαστούν οπτικά σημάδια της οξείδωσης.
Η μαντεμένια κολώνα φωτισμού που έπεσε δεν έχει καμία φθορά που δικαιολογεί την πτώση.
Ότι, όλα τα παραθαλάσσια μέρη αποτελούν δυσμενές περιβάλλον για τα μεταλλικά μέρη.
Ότι, η Υπηρεσία μας έχει τοποθετήσει εκατοντάδες κολώνες ίδιου τύπου και μεθόδου στήριξής, χωρίς να παρουσιαστεί παρόμοιο περιστατικό. Μάλιστα, έχουν τοποθετηθεί τέτοιοι ιστοί, επίσης σε παραθαλάσσιο περιβάλλον (Καλαμάκι, Π.Ε.Ο ΧΑΝΙΩΝ – ΚΑΣΤΕΛΙΟΥ κ.α) εδώ και μια δεκαπενταετία και άνω.
Ότι, η εμπειρία μας από τις συχνότατες προσκρούσεις των οχημάτων σε όμοιες κολώνες φωτισμού, σε παρόμοιες παραθαλάσσιες εγκαταστάσεις, δεν έχει καταγράψει τέτοιες οξειδώσεις. Διότι μετά τον διαμελισμό της κολώνας από την πρόσκρουση του οχήματος, αναγκαστικά επιθεωρείτε η σωλήνα θραύσεως.
Το συχνό φαινόμενο του βανδαλισμού από ασυνείδητους που επιβαρύνει την διάρκεια ζωής του αστικού εξοπλισμού.
συμπεραίνουμε ότι:
Η συγκεκριμένη διάτμηση αποτελεί αστοχία της συγκεκριμένης παρτίδας των σωλήνων θραύσεως. Προτείνεται η άμεση αντικατάσταση όλων των σωλήνων αυτών με άλλες μεγαλύτερης αντιοξειδωτικής προστασίας (απολύτως ανοξείδωτες, inox). Η Υπηρεσία μας βρίσκεται στην διάθεση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου (φορέα ευθύνης της περιοχής) για να συνδράμει στο ηλεκτρολογικό τμήμα της αντικατάστασης».
Μόλις άρχισαν να μειώνονται οι τουρίστες άρχισαν τα έργα στα Χανιά και μαζί, συνεχίζεται η…
Ο Παύλος Πολάκης, βουλευτής Χανίων και υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, απευθύνει κάλεσμα για ενότητα και…
Η Νέα Αριστερά Χανίων καταδικάζει έντονα την απόφαση των ελληνικών αρχών να απαγορεύσουν την είσοδο…
Μια ψύχραιμη αποτίμηση της κατάστασης στη Μέση Ανατολή όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα, μέσα από τη…
H ακροδεξιά δεν θα είχε φτάσει ως εδώ χωρίς την ανοχή και τη συνενοχή σε κάποιες…
Την τιμωρία του στρατιώτη που μίλησε στην αντιπολεμική συγκέντρωση του ΚΚΕ στην Αθήνα, ζήτησε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Πέτρος Παππάς, προκαλώντας την έντονη αντίδραση…
This website uses cookies.