Ο Δήμαρχος Χανίων κ. Τάσος Βάμβουκας ζήτησε από την αρμόδια υπηρεσία πλήρη έρευνα και ενημέρωση για τα αίτια που προκάλεσαν το ατύχημα στο Κουμ Καπί. Η Υπηρεσία ηλεκτροφωτισμού έστειλε την παρακάτω επιστολή – τεχνική έκθεση προς ενημέρωση του Δημάρχου Χανίων αλλά και των δημοτών:
«Το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και Κυκλοφορίας, κρίνει απαραίτητο, να σας ενημερώσει για το ατύχημα που προέκυψε στην παραλία του Κουμ Καπί. Η Υπηρεσία μας επικουρεί, με όποιες δυνατότητες διαθέτει (υλικοτεχνικά, έμψυχου δυναμικού) το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, στην συντήρηση των ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων του τομέα ευθύνης του.
Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη, τα παρακάτω δεδομένα και στοιχεία που προλάβαμε να συλλέξουμε:
Ότι, όλοι οι ιστοί φωτισμού στην παραπάνω περιοχή, τοποθετήθηκαν από την Υπηρεσία μας τον Απρίλιο του 2011. Αντικατέστησαν παλαιούς και κατεστραμμένους ιστούς που είχαν τοποθετηθεί 1985. Παραθέτουμε σχετικό φωτογραφικό υλικό.
Ακολουθήθηκε επακριβώς ο τρόπος στήριξης του κατασκευαστή της συγκεκριμένης κολώνας. Όλα τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν αποτελούν τμήματα του κατασκευαστή.
Ότι, η πτώση της κολώνας, προέκυψε από την διάτμηση της εσωτερικής σωλήνας θραύσεως, στο τμήμα που ενώνεται η βάση της κολώνας με το πεζοδρόμιο. Στο τμήμα αυτό υπάρχει οξείδωση του υλικού και σε κανένα άλλο σημείο της σωλήνας ή οποία διαθέτει αντιοξειδωτική προστασία (είναι γαλβανισμένη). Η σωλήνα αυτή εγκιβωτίζεται στο έδαφος πάνω από 50 εκατοστά και διατρέχει όλη την κολώνα μέχρι πάνω, στον κατακόρυφο άξονα. Κανένα τμήμα της σωλήνας θραύσεως δεν είναι εμφανής, καθότι είναι απολύτως εσωτερικό εξάρτημα της κολώνας, με αποτέλεσμα να μην παρουσιαστούν οπτικά σημάδια της οξείδωσης.
Η μαντεμένια κολώνα φωτισμού που έπεσε δεν έχει καμία φθορά που δικαιολογεί την πτώση.
Ότι, όλα τα παραθαλάσσια μέρη αποτελούν δυσμενές περιβάλλον για τα μεταλλικά μέρη.
Ότι, η Υπηρεσία μας έχει τοποθετήσει εκατοντάδες κολώνες ίδιου τύπου και μεθόδου στήριξής, χωρίς να παρουσιαστεί παρόμοιο περιστατικό. Μάλιστα, έχουν τοποθετηθεί τέτοιοι ιστοί, επίσης σε παραθαλάσσιο περιβάλλον (Καλαμάκι, Π.Ε.Ο ΧΑΝΙΩΝ – ΚΑΣΤΕΛΙΟΥ κ.α) εδώ και μια δεκαπενταετία και άνω.
Ότι, η εμπειρία μας από τις συχνότατες προσκρούσεις των οχημάτων σε όμοιες κολώνες φωτισμού, σε παρόμοιες παραθαλάσσιες εγκαταστάσεις, δεν έχει καταγράψει τέτοιες οξειδώσεις. Διότι μετά τον διαμελισμό της κολώνας από την πρόσκρουση του οχήματος, αναγκαστικά επιθεωρείτε η σωλήνα θραύσεως.
Το συχνό φαινόμενο του βανδαλισμού από ασυνείδητους που επιβαρύνει την διάρκεια ζωής του αστικού εξοπλισμού.
συμπεραίνουμε ότι:
Η συγκεκριμένη διάτμηση αποτελεί αστοχία της συγκεκριμένης παρτίδας των σωλήνων θραύσεως. Προτείνεται η άμεση αντικατάσταση όλων των σωλήνων αυτών με άλλες μεγαλύτερης αντιοξειδωτικής προστασίας (απολύτως ανοξείδωτες, inox). Η Υπηρεσία μας βρίσκεται στην διάθεση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου (φορέα ευθύνης της περιοχής) για να συνδράμει στο ηλεκτρολογικό τμήμα της αντικατάστασης».
Με αφορμή την είδηση ότι τα πρωτεία των θανατηφόρων τροχαίων στην Ελλάδα έχει η Κρήτη…
Με την καθημερινότητα και κυρίως με τα ζητήματα που άπτονται του κόστους ζωής και της οικονομικής επιβάρυνσης των πολιτών επιχειρεί το ΠΑΣΟΚ να…
Για τη χρονιά που πέρασε, τον Στέφανο Κασσελάκη, τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και τη σχέση τους…
Μια όμορφη έκπληξη περίμενε τη γνωστή τραγουδίστρια Άννα Βίσση, ανήμερα των γενεθλίων της στο κέντρο…
Μια πρόσφατη έρευνα του Bloomberg Businessweek έριξε φως στο αναπτυσσόμενο παγκόσμιο εμπόριο ανθρώπινων ωαρίων, αποκαλύπτοντας…
Εικόνες ντροπής εκτιλύχθηκαν σε ματς της ιταλικής Serie B καθώς μερίδα οπαδών της Γιούβε Στάμπια, πανηγύρισαν με…
This website uses cookies.