Categories: ΤΟΠΙΚΑ

“Προς την Κυβέρνηση: Ψηφίζουμε ενάντια στην εκχώρηση του αεροδρομίου Δασκαλογιάννης των Χανίων”: Υπογράψτε διαδικτυακά το ψήφισμα

Και διαδικτυακά πλέον συλλέγονται υπογραφές για το θέμα της παραχώρησης του αεροδρομίου Δασκαλογιάννης των Χανίων. Η Ανοικτή Πρωτοβουλία Πολιτών ενάντια στην εκχώρηση του Αεροδρομίου “Δασκαλογιάννης” των Χανίων μέσω της πλατφόρμας avaaz.org ξεκίνησε τη συλλογή και ήδη, μέσα σε πολύ λίγες ώρες, περίπου 200 άνθρωποι συνυπόγραψαν κείμενο που εξηγεί γιατί τάσσονται απέναντι σε αυτή την εξέλιξη.

Yπογράψτε και εσείς πατώντας ΕΔΩ.

Διαβάστε το κείμενο που υπογράφουν οι πολίτες:

Η επιλογή της σημερινής συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αλλά και των προηγούμενων κυβερνήσεων να εκχωρήσουν το αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» των Χανίων (και του Ρεθύμνου) και μαζί με αυτό, 13 ακόμη, περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας δεν είναι μία απλή πολιτική πράξη η οποία βλάπτει το δημόσιο συμφέρον αλλά πράξη η οποία εκχωρεί και παραδίδει τις πύλες εισόδου και τη ναυαρχίδα της ελληνικής οικονομίας, που είναι ο τουρισμός, στους Γερμανούς.

Η εκχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων ήταν ένα από τα λεγόμενα προαπαιτούμενα που έθετε η γερμανική ηγεμονία προκειμένου να αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο της ελληνικής οικονομίας. Επισημαίνεται ότι ήδη οι Γερμανοί ελέγχουν το μεγαλύτερο μέρος της διακίνησης των τουριστών προς την Ελλάδα διαμέσου του tour operator TUI ενώ ο «εθνικός» ιδιωτικός αερομεταφορέας αποτελεί ένα περιφερειακό βραχίονα της, επίσης, γερμανικής εταιρείας Lufthansa η οποία είναι και αυτή μέτοχος στη Fraport συνεπώς και στην κοινοπραξία Fraport-Κοπελούζος στην οποία εκχωρούνται τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια για 50 χρόνια.

Η κατάσταση θα επιβαρυνθεί ακόμα περισσότερο εξαιτίας του τραπεζικού χρέους ύψους 7,5 δις που έχει ο ξενοδοχειακός τομέας μεγάλο μέρος του οποίου θα εκχωρηθεί σε ξένα funds εφόσον τα κόκκινα δάνεια του εν λόγω κλάδου είναι 2,5 δις ενώ τα καθυστερούμενα 3 δις επιπλέον.

Ως εκ τούτου το ζήτημα της εκχώρησης του αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» των Χανίων και των υπολοίπων καθώς επίσης και των άλλων πυλών εισόδου που είναι τα λιμάνια συνδέεται με την εκχώρηση, επί της ουσίας, της δημόσιας περιουσίας και της ελληνικής οικονομίας.Ταυτόχρονα όμως οι πολίτες της Δυτικής Κρήτης θα θιγούν άμεσα εξαιτίας της ανόδου των τελών αεροδρομίου κάτι το οποίο θα αυξήσει τις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων.
Σύμφωνα με στοιχεία των εργαζομένων στα αεροδρόμια η αύξηση μόνο των φόρων θα φτάσει μακροπρόθεσμα από τα 12 στα 26,5 Ε ανά διαδρομή ενώ υπάρχει ο κίνδυνος ορισμένες αεροπορικές εταιρείες να εγκαταλείψουν το «Δασκαλογιάννης» και να χρησιμοποιήσουν ως βάση άλλα αεροδρόμια. Ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα πλήξει την τοπική οικονομία η οποία, σε μεγάλο βαθμό, στηρίζεται και στις εκατοντάδες χιλιάδες τουριστών που μεταφέρουν οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους ενώ οι εργασιακές σχέσεις των εργαζομένων στο αεροδρόμιο θα επιδεινωθούν ραγδαία όπως φαίνεται από την σύμβαση που δόθηκε πρόσφατα στη δημοσιότητα.

Μόνη μας ελπίδα πλέον η δικιά μας κινητοποίηση για να περισώσουμε ότι μπορούμε. Το οφείλουμε στα παιδιά μας και στις επόμενες γενιές γιατί δεν μπορεί ότι δεν κατάκτησαν οι ξένοι με τα όπλα να το κατακτήσουν τώρα με εκβιασμό, απειλές και ύβρεις.Η πρωτοβουλία μας είναι «δράση πολιτών» και αναπτύσσεται παράλληλα προς τις όποιες δράσεις φορέων της Αυτοδιοίκησης, επαγγελματικών ενώσεων, συλλόγων εργαζομένων και άλλων συλλογικοτήτων και στοχεύει στην περαιτέρω ευαισθητοποίηση-ενεργοποίηση των πολιτών της Δυτικής Κρήτης.Επισημαίνουμε ότι το Αεροδρόμιο αυτό και το όνομα που φέρει συμβολίζει τους αγώνες και την επαναστατική παράδοση του τόπου για ελευθερία και εθνική ανεξαρτησία.Αγωνιζόμαστε για να παραμείνει το Αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» περιουσιακό στοιχείο του ελληνικού δημοσίου και του ελληνικού λαού πραγματικότητα που αίρεται από την συμφωνία της σημερινής κυβέρνησης.

Δεν αναγνωρίζουμε κανένα νέο «καθεστώς» ιδιοκτησίας ή λειτουργίας του Αεροδρομίου.Στηρίζουμε την προσφυγή σε ένδικα μέσα για την ακύρωση της «συμφωνίας εκποίησης» χωρίς να περιορίζουμε την δράση μας σε αυτήν.Θεωρούμε ανεπιθύμητους στον τόπο μας, τη γερμανική Fraport-Κοπελούζος και το ΤΑΙΠΕΔ που συνιστά μηχανισμό εκποίησης της Χώρας.

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Φάμελλος: Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει καθήκον να ξαναγίνει σοβαρό κόμμα – Νέο προσκλητήριο σε όσους «απογοητεύτηκαν»

«Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έχει καθήκον να ξαναγίνει ένα σοβαρό και συγκροτημένο κόμμα, γι’ αυτό και έχουν…

12 hours ago

Κουτσούμπας: «Δεν συμφωνώ με την άποψη ότι το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει, έχουμε πρόγραμμα εξουσίας»

«Δεν θα συμφωνήσω ότι έχει επικρατήσει η άποψη «’ότι το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει’», τόνισε ο…

12 hours ago

Λογοτεχνία και Μαθηματικά – ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΘΗΜΑΤΑ

Του Γιάννη Γ. Καλογεράκη Μαθηματικού Στατιστικολόγου  Επιτ. Σχολικού Συμβούλου Μαθηματικών (Την αμαθίαν καταλύεται η αλήθεια)…

12 hours ago

Καταγγελία Ευτύχη Δημαλάκη για παράνομη σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου Δημοτικής Εταιρείας στον Δήμο Καντάνου-Σελίνου

Ο κ. Ευτύχης Δαμηλάκης, Επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης Δήμου Καντάνου-Σελίνου και Αντιπρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής,…

12 hours ago

Οι “Onirama” ξεσήκωσαν το κέντρο της Χανιώτικης Αγοράς και έκλεισαν δυναμικά τις εκδηλώσεις του Επιμελητηρίου Χανίων «Χριστούγεννα Μουσικά στη Χανιώτικη Αγορά»

Σήμερα, στο κέντρο της Αγοράς της πόλης των Χανίων, ολοκληρώθηκαν οι εορταστικές εκδηλώσεις που διοργάνωσε…

12 hours ago

Τα Χανιά, το Ρέθυμνο, η Ρόδος οι περιοχές με τα περισσότερα τροχαία στη χώρα μας – H Κρήτη μέσα στις στις πέντε χειρότερες περιοχές της Ευρώπης

Αρκετά υψηλότερος από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο το 2023 είναι ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων δυστυχημάτων στην Ελλάδα (68…

12 hours ago

This website uses cookies.