ΘΕΣΕΙΣ

Προσέξτε! Πληρώνουμε φόρο σε μια Γερμανική πολυεθνική για τη διαχείριση των ελληνικών αεροδρομίων…

Του Παναγιώτη Θεοδωρόπουλου

Σε αύξηση των τελών διαχείρισης των αεροδρομίων των οποίων τα έργα ολοκληρώνονται μέχρι το τέλος του χρόνου (Χανιά, Καβάλα, Ζάκυνθος), προχωρεί η Fraport Greece, από την 1η Απριλίου 2019.

Αυτό ανακοίνωσε από τη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ, ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece, Αλεξάντερ Τσίνελ.

Η Γερμανική πολυεθνική που άρπαξε τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια με μια αποικιοκρατική σύμβαση που προσυπέγραψαν οι μνημονιακές κυβερνήσεις, ετοιμάζεται να φορτώσει στις πλάτες των επιβατών τα έξοδα που έκανε για την κατασκευή έργων σε αυτά.

Η μεγάλη επένδυση ξεκίνησε! Με τη μόνη διαφορά ότι θα την πληρώσουμε εμείς…

Σύμφωνα με τη σύμβαση που έχει υπογραφεί με το Ελληνικό Δημόσιο, δίνεται η δυνατότητα στην εταιρεία από 13 ευρώ ανά επιβάτη να αυξήσει την επιβάρυνση για τη διαχείριση του αεροδρομίου στα 18,5 ευρώ ανά επιβάτη με την ολοκλήρωση των έργων! Αύξηση περίπου 43%! Καθόλου άσχημα για τη Γερμανική εταιρεία, αφού απέκτησε το δικαίωμα, ελέω των ελληνικών κυβερνήσεων, να χαρατσώσει το λαό.

Αυτή όμως είναι μόνο η αρχή. Θα ακολουθήσουν αυξήσεις, όταν ολοκληρωθούν τα έργα στα αεροδρόμια Ρόδου, Κεφαλονιάς, Μυτιλήνης, Σκιάθου, Ακτίου, Σάμου και αργότερα στη Θεσσαλονίκη, τη Μύκονο, τη Σαντορίνη, την Κέρκυρα και την Κω.

Ο ελληνικός λαός για να μεταβεί στα νησιά του Αιγαίου, του Ιονίου αλλά και στην Ηπειρωτική χώρα, θα πληρώνει «φόρο» διαχείρισης των ελληνικών αεροδρομίων μέχρι και 18,5 ευρώ ανά διαδρομή!

Προσέξτε! Πληρώνουμε φόρο σε μια Γερμανική πολυεθνική για τη διαχείριση των ελληνικών αεροδρομίων…

Επιπρόσθετα η Fraport έχει φροντίσει να τα πάρει διπλά για τα έξοδα που έκανε! Μέχρι το τέλος του χρόνου το ελληνικό δημόσιο θα πρέπει να καταβάλει στους Γερμανούς αποζημίωση ύψους 27 εκατομμυρίων ευρώ, σύμφωνα με πληροφορίες! Το συγκεκριμένο ποσό επιδίκασε στη Γερμανική πολυεθνική ως αποζημίωση η Επιτροπή Επίλυσης Τεχνικών Διαφορών, μετά από διαμάχη που είχε με το ελληνικό δημόσιο.

Η αποζημίωση θα καταβληθεί γιατί όπως ισχυρίζονται τα αφεντικά της Fraport, όταν παρέλαβαν το 2017, τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια ήταν σε χειρότερη κατάσταση από εκείνη στην οποία βρίσκονταν το 2014, όταν η Fraport κηρύχθηκε ανάδοχος στο διαγωνισμό για την παραχώρηση τους!

Για τα έργα λοιπόν που πραγματοποίησε ζητά αποζημίωση από το ελληνικό δημόσιο και ταυτόχρονα βάζει και «καπέλο» στους επιβάτες! «Με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια»για τους Γερμανούς.

Μη φοβάστε όμως. Όλα θα γίνουν με …αποδείξεις. Όπως διευκρίνισε ο Αλεξάντερ Τσίνελ, το χαράτσι στους επιβάτες θα μπει αφού η ολοκλήρωση των έργων θα έχει πιστοποιηθεί πρώτα από ανεξάρτητη εταιρεία μηχανικών και θα εκδοθεί σχετικό πιστοποιητικό.

Η Fraport Greece πάντως θα ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με τις αεροπορικές εταιρείες για τις νέες χρεώσεις από το Νοέμβριο του 2018 και η διαδικασία συμφωνίας με τη σημερινή ΥΠΑ για τις νέες χρεώσεις θα δρομολογηθεί αμέσως μετά την επίσημη έκδοση του πιστοποιητικού.

Τα εκατομμύρια των εσόδων των αεροδρομίων καταγράφονται πλέον στους ισολογισμούς της Fraport. H Γερμανική εταιρεία αξιοποιώντας τη σύμβαση παραχώρησης, λειτουργεί ως «κράτος εν κράτει» αφαιμάζοντας τον ελληνικό λαό και συνολικά το επιβατικό κοινό.

Από την άλλη πλευρά τα κρατικά ταμεία στερούνται ζεστό χρήμα. Η παράδοση στρατηγικών υποδομών της χώρας στο ιδιωτικό κεφάλαιο, απογυμνώνει τη χώρα από σημαντικές και κερδοφόρες εγκαταστάσεις.

Το κεφάλαιο λοιπόν κερδίζει και αυξάνει τα κέρδη του, την ίδια στιγμή που η κυβερνώντες συνεχίζουν τη φορολεηλασία σε βάρος των φτωχών νοικοκυριών για να πιάσουν τους στόχους των πλεονασμάτων…

imerodromos.gr

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Ομιλία Δ. Κουτσούμπα στα Χανιά με αναφορές στη γεωπολιτική ένταση, τις βάσεις της Σούδας, τον ΒΟΑΚ και την εργασιακή εκμετάλλευση | Φωτορεπορτάζ

Το βράδυ του Σαββάτου, 23 Νοεμβρίου, ο Γενικός Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, Δημήτρης…

12 hours ago

Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Αναλυτικές οδηγίες για την κάλπη – Τα εκλογικά κέντρα στο νομό Χανίων – 3 ευρώ το αντίτιμο

Σε πλήρη ετοιμότητα δηλώνει ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ ενόψει της αυριανής διαδικασίας εκλογής προέδρου (Κυριακή 24 Νοεμβρίου). Σύμφωνα με ανακοίνωση…

16 hours ago

Μπορέλ: «Οι κυβερνήσεις της ΕΕ δεν μπορούν να επιλέγουν αν θα εφαρμόζουν ή όχι τα εντάλματα σύλληψης του ΔΠΔ»

Σε πολύ δύσκολη θέση είναι οι κυβερνήσεις των κρατών της ΕΕ που υποστηρίζουν σθεναρά το Ισραήλ, καθώς μετά…

16 hours ago

Χάος στην COP29: Δεκάδες χώρες αποχώρησαν πριν τη συμφωνία – Τι συνέβη

Η 29η διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το κλίμα, COP29, που διεξάγεται αυτές τις ημέρες στην πρωτεύουσα…

16 hours ago

Θερμοκρασίες ρεκόρ φέτος στις θάλασσες – Επηρεάστηκε και το Νότιο Κρητικό Πέλαγος

Θερμοκρασίες ρεκόρ καταγράφηκαν το φετινό καλοκαίρι στις ελληνικές θάλασσες καθιστώντας το, το πιο ζεστό σε βάθος σαρακονταετίας…

16 hours ago

Ντ. Μπακογιάννη: Αν ο Σαμαράς ψήφιζε το πρώτο Μνημόνιο, θα βγαίναμε πέντε χρόνια νωρίτερα

Η βουλευτής Χανίων αποκαλύπτει, σε συνέντευξή της στα «Νέα» και στον Χρήστο Χωμενίδη, το παρασκήνιο…

18 hours ago

This website uses cookies.