ΤΟΠΙΚΑ

Πρυτανεία Πανεπιστημίου Κρήτης: «Οχι στην επέμβαση εξωτερικών δυνάμεων στα Πανεπιστήμια»

Την πεποίθησή της ότι για όλα τα ζητήματα του Πανεπιστημίου ο ενδεδειγμένος τρόπος επίλυσης είναι ο διάλογος χωρίς την επέμβαση εξωτερικών δυνάμεων εξέφρασε σε ανακοίνωσή της η Πρυτανεία του Πανεπιστημίου Κρήτης μετά από συνάντηση με αντιπροσωπεία φοιτητών.

Την Τρίτη 9 Μαρτίου, φοιτητές του Πανεπιστημίου Κρήτης πραγματοποίησαν παράσταση στην πρυτανεία του Ιδρύματος στο Ηράκλειο, προκειμένου να εκφράσουν τις ανησυχίες τους και τις αντιρρήσεις τους για τις αλλαγές που προωθούνται στην ανώτατη εκπαίδευση. Εκπρόσωποι των φοιτητικών συλλόγων βρέθηκαν στο κτίριο της πρυτανείας όπου συναντήθηκαν με τον πρύτανη Γιώργο Κοντάκη επαναλαμβάνοντας την αντίθεσή τους με τις αλλαγές στα πανεπιστήμια από τον νόμο Κεραμέως.

Θέματα όπως η αστυνόμευση των ιδρυμάτων, οι αλλαγές στο πειθαρχικό, η υποχρηματοδότηση, τις διαγραφές φοιτητών αλλά και τα προβλήματά τους, ήταν ανάμεσα σε αυτά που συζητήθηκαν.

Κινητοποίηση φοιτητών στην πρυτανεία του Πανεπιστημίου Κρήτης στο Ηράκλειο (09/03).

Παράλληλα, εξέφρασαν την άποψη ότι οι σχολές πρέπει να ανοίξουν και να παραμείνουν ανοιχτές, με όλα τα μέτρα προστασίας για τους ίδιους αλλά και για το προσωπικό, ενώ σημαντικό θέμα αντιμετωπίζουν οι φοιτητές ιατρικής με την κλινική τους άσκηση.

Κινητοποίηση φοιτητών στην πρυτανεία του Πανεπιστημίου Κρήτης στο Ηράκλειο (09/03).

Από την πλευρά τους οι πρυτανικές αρχές επανέλαβαν την πεποίθησή τους ότι ο ενδεδειγμένος τρόπος αντιμετώπισης των θεμάτων είναι ο διάλογος εντός της ακαδημαϊκής κοινότητας, υπογραμμίζοντας πως δεν πρέπει να υπάρχουν επεμβάσεις από εξωτερικούς παράγοντες.

«Η πανεπιστημιακή κοινότητα, με υπευθυνότητα, είναι ικανή να διαφυλάξει την ομαλή και δημοκρατική λειτουργία του Ιδρύματος όπως έχει πράξει ως σήμερα», αναφέρει η πρυτανεία.

Η σχετική ανακοίνωση της Πρυτανείας: 

Η απόφαση της Γενικής Συνέλευσης της Ιατρικής:

«Εδώ και ένα χρόνο βιώνουμε μια πρωτοφανή κατάσταση λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Η κυβέρνηση παίρνει σαν μοναδικό μέτρο αλλεπάλληλα σκληρά και αναποτελεσματικά lockdown ενώ την ίδια στιγμή δεν έχει προβεί σε καμία κίνηση για την ενίσχυση του ΕΣΥ. Τα αποτελέσματα της διαχείρισης αυτής αποδεικνύονται εγκληματικά λόγω τόσο της συνεχούς αύξησης των κρουσμάτων/θανάτων όσο και της εξουθένωσης της κοινωνίας.

Η ΝΔ εκμεταλλεύεται τις συνθήκες αυτές προκειμένου να περάσει την πολιτική της ατζέντα, έχοντας την ίδια στιγμή εκδικητική και απολυταρχική στάση απέναντι στον λαό και την φοιτητική νεολαία και βάζοντας στο στόχαστρο θεμελιώδη δικαιώματα και δημοκρατικές ελευθερίες. Επιπλέον, επιχειρεί να καλλιεργήσει ένα αυταρχικό κλίμα τρομοκρατίας και αστυνομοκρατίας (Χανιά, σύλληψη και “απαγωγή” συναδέλφου μας) με σκοπό να καταστείλει κάθε φωνή αντίστασης ή κάθε κινηματική διεργασία. Τη Δευτέρα 22/2 βιώσαμε όλοι την “δροσερή πνοή δημοκρατίας” που έφερε ο νόμος Κεραμέως – Χρυσοχοΐδη στις σχολές αφού τα ΜΑΤ με εντολή του πρύτανη Παπαϊωάννου του ΑΠΘ έκαναν 31 συλλήψεις εντός του Πανεπιστημίου και ξυλοκόπησαν και βασάνισαν φοιτητές.

Εκείνη την μέρα φάνηκαν οι πραγματικές προθέσεις της ΝΔ και μας έδωσε μία γεύση από την κανονικότητα που θέλει να επιβάλλει στις σχολές μας.

ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΕΡΑΜΕΩΣ-ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ

Ειδικά όσον αφορά τα πανεπιστήμια τα οποία παραμένουν κλειστά εδώ και ένα χρόνο, ενώ όλες οι υπόλοιπες βαθμίδες της εκπαίδευσης είναι ανοιχτές, δείχνει πώς εκμεταλλεύονται τον εγκλεισμό και τις κλειστές σχολές προκειμένου να φέρουν αυταρχικά νομοσχέδια με τις λιγότερες δυνατές αντιδράσεις. Βέβαια, τα πανελλαδικά συλλαλητήρια που συμβαίνουν εδώ και δύο μήνες τόσο μαζικά έχουν έμπρακτα ανατρέψει τις αυταρχικές απαγορεύσεις και οι χιλιάδες φοιτητές-μαθητές-εκπαιδευτικοί έδωσαν ένα ηχηρό μήνυμα ότι το νομοσχέδιο θα μείνει στα χαρτιά.

Διαγραφές στα ν+2, ν+3

Οι διαγραφές είναι ένα μέτρο που μας πλήττει όλους διότι θέτει ένα όριο στο οποίο θα πρέπει να έχουμε τελειώσει τις σπουδές μας, το οποίο είναι μικρότερο από το μέσο όρο αποφοίτησης στις περισσότερες σχολές. Αν περάσουμε το όριο σπουδών τότε διαγραφόμαστε δηλαδή αναιρείται όλος ο χρόνος και ο κόπος που έχουμε καταβάλλει για να πάρουμε το πτυχίο μας. Είναι μύθος ότι οι αιώνιοι φοιτητές κοστίζουν στην κυβέρνηση διότι ούτως ή άλλως στα ν+2 χρόνια κόβονται οι φοιτητικές παροχές και είναι γεγονός ότι η ίδια η Κεραμέως έχει δηλώσει ότι το μέτρο στοχεύει στην πειθάρχηση των φοιτητών. Το πανεπιστήμιο με διαγραφές θα δημιουργεί μόνο ένα συνεχές άγχος και πίεση, συμπιέζοντας τον ελεύθερο χρόνο μας και τις δυνατότητές να ασχοληθούμε με την κοινωνικοπολιτική ζωή. Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι όταν υπάρχουν καθηγητές που κάνουν μαζικά κοψίματα όπως Μοσχοβάκης (φυσΑ-70%) και Ράος (φυσΓ-70%), η λήψη του πτυχίου μας θα περνάει από το χέρι τους.

Πανεπιστημιακή αστυνομία

Ειδικό σώμα αστυνομίας στα πανεπιστήμια δεν έχει υπάρξει ποτέ μετά τη Χούντα με τα σπουδαστικά ασφαλείας. Το αφήγημα περί ασύλου εγκληματικότητας έχει καταρριφθεί από την ίδια την πραγματικότητα καθώς η ΝΔ έχει αποδείξει περίτρανα πως η μόνη παρέμβαση της αστυνομίας μέσα στο πανεπιστήμιο δεν ήταν για άλλον σκοπό πέραν από το να χτυπήσει και να συλλάβει φοιτητές που αγωνίζονται και διεκδικούν τα δικαιώματα τους. Η στόχευση της ΝΔ για την ίδρυση της ΟΠΠΙ είναι ξεκάθαρη: η τρομοκράτηση και η καταστολή των φοιτητικών κινητοποιήσεων έτσι ώστε να μην πάει κανένας κόντρα στα σχέδιά της. Είναι ακόμα γεγονός ότι η ύπαρξη αστυνομικών δυνάμεων, οπλισμένων με γκλομπ και χειροπέδες, που υπάγονται στην ΕΛ.ΑΣ δεν συμβαίνει σε κανένα άλλο πανεπιστήμιο του κόσμου και καταργεί πλήρως το νομικά κατοχυρωμένο αυτοδιοίκητο των πανεπιστημίων.

Πειθαρχικά

Το νομοσχέδιο συν τοις άλλοις περιέχει και πειθαρχικό δίκαιο σύμφωνα με το οποίο όποιος φοιτητής διαπράξει πειθαρχικό παράπτωμα θα περνάει από "φοιτητοδικείο" και θα υποστεί ποινές που φτάνουν από αποκλεισμό από κάποια εξέταση, οριστική διαγραφή από την σχολή έως και 3 χρόνια φυλάκιση! Ως πειθαρχικά παραπτώματα παρουσιάζονται όλες οι πτυχές της κοινωνικοπολιτικής ζωής μέσα στο πανεπιστήμιο. Παράπτωμα αποτελεί η ηχορύπανση, η αφισοκόλληση, η κινητοποίηση σε όργανα, όπως πχ η Σύγκλητος ή η ΓΣ Σχολής. Στο
νομοσχέδιο φωτογραφίζονται επί της ουσίας όλες της πρακτικές τις οποίες χρησιμοποιούμε για να διεκδικήσουμε ανθρώπινους ρυθμούς σπουδών, πτυχία με αξία και οι πρακτικές τις οποίες το φοιτητικό κίνημα χρησιμοποιεί διαχρονικά για να πετυχαίνει νίκες και να ρίχνει μέχρι και νομοσχέδια.

Βάση Εισαγωγής

Με την νέα βάση εισαγωγής που θα ισχύσει και για την φετινή Γ Λυκείου(!) θα αποκλειστούν τεράστια ποσοστά μαθητών από τα πανεπιστήμια. Κάτι τέτοιο θα τους στερήσει την δυνατότητα να πάρουν ένα πτυχίο που θα τους εξασφαλίζει στοιχειώδη επαγγελματικά δικαιώματα ενώ παράλληλα θα βάζει τους μαθητές από πολύ μικρή ηλικία σε μια διαδικασία συνεχούς διαβάσματος, φροντιστηρίων και άγχους. Και σαν να μην έφτανε αυτό όσοι καταφέρουν να περάσουν την βάση, και μπουν στο πανεπιστήμιο, θα κινδυνεύουν μετά από τον πέλεκυ των διαγραφών.

Ένα τέτοιο νομοσχέδιο δεν έχει καμία εκπαιδευτική αξία, αλλά έρχεται να δημιουργήσει μια πολύ ασφυκτική καθημερινότητα στους φοιτητές, να καταργήσει την ελεύθερη κοινωνικοπολιτική έκφραση μέσα στις σχολές μας και να αλλάξει τελείως τον χαρακτήρα του πανεπιστημίου όπως ήταν ως τώρα και να το μετατρέψει σε σωφρονιστικό ίδρυμα.

ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΧΟΛΩΝ/ ΚΛΙΝΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Και ενώ η Κυβέρνηση έχει σπεύσει μέσα στην πανδημία να περάσει τα αντιδραστικά της νομοσχέδια δεν έχει μεριμνήσει σε καμία περίπτωση για το ασφαλές άνοιγμα των σχολών μας. Από τις αρχές Νοέμβρη οι Φοιτητές Ιατρικής του 5ου έτους βρίσκονται εκτός κλινικών ασκήσεων με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας που ακόμα και μέχρι σήμερα δεν έχει μεριμνήσει για τη δημιουργία πλάνου αναπλήρωσης ενώ επιδεικνύει πλήρη αδιαφορία για το πώς θα ολοκληρωθεί, με ομαλό τρόπο, η εκπαίδευση μας. Η κατάσταση αυτή δημιουργεί άμεσο κίνδυνο για απώλεια έτους ενώ την ίδια στιγμή τα μέλη ΔΕΠ δεν έχουν προβεί σε καμία ενέργεια έτσι ώστε να εξασφαλιστούν οι σπουδές μας. Παρότι λήφθηκε απόφαση για την πραγματοποίηση τηλεμαθημάτων, αυτά δεν έγιναν ποτέ, με ευθύνη των καθηγητών. Από τη πλευρά μας, οι φοιτητές έχουμε προχωρήσει σε μια σειρά από κινητοποιήσεις και προσπάθειες πίεσης για το θέμα αυτό, ενώ παράλληλα διεκδικούμε τον άμεσο εμβολιασμό μας ώστε να επιστρέψουμε στις κλινικές και τις σχολές μας και να μην καθυστερήσουν άλλο οι σπουδές και το πτυχίο μας.

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΕΣ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ

Από τις επιπτώσεις της πανδημίας δεν αποτέλεσε εξαίρεση και η εξεταστική, καθώς είδαμε περισσότερα περιστατικά καθηγητικών αυθαιρεσιών να γίνονται όλο και συχνότερα. Ιδιαίτερα το γεγονός ότι η εξεταστική έγινε εξ’αποστάσεως φαίνεται να εντείνει αυτά τα φαινόμενα, αφού πολλοί καθηγητές θεωρούσαν τους φοιτητές αυτομάτως υπόπτους αντιγραφής αλλά και επειδή υπό κανονικές συνθήκες αντίστοιχες αυθαιρεσίες μέσα στο αμφιθέατρο δεν θα γινόντουσαν δεκτές από τους φοιτητές που θα αντιδρούσαν συλλογικά απέναντι τους. Είδαμε παραδείγματος χάριν τους ακραίους όρους εξέτασης που ήταν προαπαιτούμενοι για να εξεταστεί κάποιος στην χημεία, δηλαδή : share-screen, task-manager,zoom για επιτήρηση και συγκεκριμένες οδηγίες για την χωροδιάταξη του δωματίου ενώ ταυτόχρονα είχε και αρνητική βαθμολόγηση. Αντίστοιχα σε πολλά μαθήματα υπήρχαν εξίσου ακραίοι όροι εξέτασης με αποτέλεσμα σε αρκετά από αυτά να παρουσιαστούν μαζικά κοψίματα, για τα οποία μέσα από συλλογικές κινητοποιήσεις πετύχαμε να κανονικοποιηθεί η βάση (βλ. Ουρολογία, Ιστολογία Α) .

Αυτή την στιγμή άλλη μία αυθαίρετη κίνηση που έχει προκύψει από πλευράς των καθηγητών για την εξεταστική είναι η εξέταση των εργαστηρίων Χημείας και Βιοχημείας Β. Πιο συγκεκριμένα, ενώ οι υπεύθυνοι των εργαστηρίων είχαν πει πολλάκις ότι αν τα εργαστήρια δεν μπορέσουν να γίνουν δια ζώσης στο εαρινό εξάμηνο θα αναγνωριστούν και θα κατοχυρωθούν χωρίς εξέταση κάτι το οποίο είναι απολύτως λογικό. Ωστόσο που παρόλο με βάση την τελευταία υπουργική απόφαση τα εργαστήρια δεν θα μπορέσουν να γίνουν, οι καθηγητές επιμένουν να τα εξετάσουν στο εαρινό εξάμηνο κάτι το οποίο θα επιβαρύνει ακόμα περισσότερο τις σπουδές μας και δεν έχει καμία εκπαιδευτική αξία.

Τέλος όσον αναφορά την στάση της σχολής και του κοσμήτορα, φαίνεται να συμπαραστέκονται και να συγκαλύπτουν καθηγητές που αυθαιρετούν εις βάρος των φοιτητών ,καθώς και ο ίδιος ο κ. Κοχιαδάκης έβγαλε ανακοίνωση που φωτογραφίζοντας τις κινητοποιήσεις φοιτητικού συλλόγου απέναντι σε τέτοια περιστατικά, αναφέρει ότι δεν θα γίνουν αποδεκτές θυμίζοντας μας την κατεύθυνση της ίδιας της κυβέρνησης, που μέσω των πειθαρχικών ποινών και των διαγραφών θέλει να φιμώσει οποιαδήποτε φωνή αντίδρασης. Επιπλέον, ενώ είναι πάγια θέση του φοιτητικού συλλόγου να δημοσιοποιούνται τα στατιστικά αποτελέσματα των εξεταστικών, η σχολή εδώ και δύο εξεταστικές αρνείται να ικανοποιήσει αυτό το απλό αίτημα. Είναι γεγονός ότι η εξέταση είναι κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας και ως φοιτητές είναι δικαίωμα μας να γνωρίζουμε τα συνολικά αποτελέσματα της, για να μπορέσουμε να την αξιολογήσουμε. Ωστόσο από ότι φαίνεται η σχολή δεν μας τα δημοσιοποιεί, καθώς δεν θέλει οι φοιτητές να γνωρίζουν και να αντιδρούν απέναντι στα μαζικά κοψίματα.

Οι σπουδές με αξιοπρέπεια είναι δικαίωμα

Χτίζουν ένα πανεπιστήμιο που θα λειτουργεί όλο και περισσότερο με τα κριτήρια της αγοράς και με ενίσχυση της ιδιωτικο – οικονομικής λειτουργίας. Με την αναγνώριση των 3ετών προγραμμάτων σπουδών η Κυβέρνηση, πιστή και αυτή στην υλοποίηση των στρατηγικών κατευθύνσεων της ΕΕ, ισοτίμησε τα πτυχία μας οδηγώντας στην πολυκατηγοριοποίηση των πτυχίων και των αποφοίτων για να πετύχει την συμπίεση των επαγγελματικών μας δικαιωμάτων προς τα κάτω. Για αυτό η τωρινή κυβέρνησει πατάει πάνω στις διαχρονικές στοχεύσεις των προηγούμενων κυβερνήσεων για τη θωράκιση αυτού του Πανεπιστημίου από οποιαδήποτε φωνή διεκδίκησης με διαφωνία απλά για το ποιος θα διευθύνει το νέο σώμα καταστολής μέσα στις σχολές μας.

Ξεκαθαρίζουμε στην Κυβέρνηση να μην κάνει ούτε σκέψη για νέο πολυνομοσχέδιο για την ανώτατη εκπαίδευση που προβλέπει αξιολογήσεις, καταργήσεις τμημάτων, ΣΔΙΤ, υποβάθμιση της φοιτητικής μέριμνας, τμήματα 3ετούς φοίτησης κλπ. Θα μας βρει μπροστά της!

Απαιτούμε από τις διοικήσεις των ιδρυμάτων μας να πάρουν θέση, να ξεκαθαρίσουν πως δεν πρόκειται να νομιμοποιήσουν το νομοσχέδιο, ήδη χιλιάδες καθηγητές είναι στο πλευρό μας. Οι Σύγκλητοι, οι συνελεύσεις κοσμητειών και τμημάτων να συνεδριάσουν για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε το εξάμηνό μας, για το πώς θα ανοίξουν οι σχολές μας, για το πώς δεν θα χαθούν κλινικές και εργαστήρια, για το πώς θα σταματήσουν να μπαίνουν εξτρά εμπόδια στη μόρφωσή μας (πχ κύκλοι) και όχι για το πώς θα εφαρμόσουν τον νόμο.

Η μαχητικότητα των κινητοπιήσεων του προηγούμενου διαστήματος αποτελεί την απόδειξη πως ο αγώνας μας είναι δίκαιος. Πανελλαδικά φοιτητές Ιατρικής συντονιστήκαμε για το άνοιγμα των κλινικών, μεταξύ μας και με σωματεία υγειονομικών, που απαιτούσαν τηνν αναβάθμιση του ΕΣΥ. Με αφορμή την απεργία της ΟΕΝΓΕ βάλαμε μπροστά το αίτημά μας για άνοιγμα των κλινικών με όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, για πτυχίο με ουσιαστικές γνώσεις και όχι «στα χαρτιά».

Ο αγώνας μας, όχι μόνο δεν τελειώνει, αλλά τώρα αρχίζει! Ούτε οι σχολές θα είναι για πάντα κλειστές, αλλά ούτε και οι φοιτητές θα μείνουμε άπραγοι, αυτό το αποδείξαμε. Ο νόμος αυτός δεν πρόκειται ποτέ να εφαρμοστεί! Έχουμε τη δύναμη μέσα από τους φοιτητικούς μας συλλόγους, να τους επιβάλουμε τη θέλησή μας!

Απαιτούμε την απόσυρση του Νομοσχεδίου!!! Ούτε σκέψη για Πανεπιστημιακή Αστυνομία! Οι φοιτητές που παλεύουν για σπουδές, δουλειά και δικαιώματα δεν είναι εγκληματίες!

Απαιτούμε την επαναλειτουργία των σχολών μας από το εαρινό εξάμηνο! Να εξασφαλιστούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία της Υγείας μας. Να αυξηθεί η χρηματοδότηση των ιδρυμάτων. Να αξιοποιηθεί η τεράστια ακίνητη περιουσία των Ιδρυμάτων για να ανοίξουν οι σχολές μας. Μόνιμες, μαζικές προσλήψεις σε υγειονομικό και διδακτικό προσωπικό. Να ανοίξουν άμεσα τα εργαστήρια!

Καμία σκέψη για κατάθεση νέου πολυνομοσχεδίου για την εκπαίδευση με βάση τις επιταγές ΕΕ, “Μπολόνια”.

Καμία ποινική δίωξη σε βάρος συλλογικών φορέων, φοιτητών, εργαζομένων, αγωνιστών για τη συμμετοχή τους σε κινητοποιήσεις. Οι αγώνες μας δεν ποινικοποιούνται. Να καταργηθεί ο απαράδεκτος νόμος απαγόρευσης διαδηλώσεων.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

  • ΚΑΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΚΕΡΑΜΕΩΣ-ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ
  • ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΜΕΣΑ ΘΕΣΗ Η ΣΧΟΛΗ ΚΑΙ Η ΠΡΥΤΑΝΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
  • ΚΑΝΟΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΟΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΑΖΙΚΑ ΚΟΨΙΜΑΤΑ
  • ΚΑΜΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΧΗΜΕΙΑΣ, ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ
  • ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ, ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
  • ΑΜΕΣΟΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ 5ου ΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΚΛΙΝΙΚΕΣ

ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕ:

  • Καλούμε τώρα τις Γ.Σ.Τ και Ε.Π.Σ να συνεδριάσουν και να πάρουν θέση ενάντια στο νομοσχέδιο. Απαιτούμε να μην εφαρμόσουν το νομοσχέδιο και να πάρουν μέτρα για να ανοίξουν οι σχολές.
  • Οργανώνουμε σύσκεψη με το σωματείου του ΠΑΓΝΗ για να κλιμακώσουμε από κοινού τις δράσεις μας για επιστροφή στις κλινικές και ενίσχυση του ΕΣΥ.
  • Συμμετέχουμε στο συντονισμό των φοιτητικών συλλόγων το Σάββατο 6/3 για να συντονίσουμε τις δράσεις μάς όλοι οι φοιτητικοί σύλλογοι
  • Την Δευτέρα 8 Μάρτη – Παγκόσμια ημέρα των γυναικών οργανώνουμε κινητοποίηση στο κέντρο της πόλης για διεκδίκηση αιτημάτων για νέες φοιτήτριες. Πλ. Ελευθερίας στις 12:00. Σπάμε την σιωπή και διεκδικούμε, χτίζουμε ασπίδα προστασίας με τους συλλογικούς μας αγώνες ενάντια στην βία κατά των γυναικών. Παλεύουμε για τις σύγχρονες ανάγκες μας!
  • Εν όψει της συμπλήρωσης ενός χρόνου από το κλείσιμο των ιδρυμάτων, κλιμακώνουμε τον αγώνα μας με πανελλαδική μέρα δράσης και Συλλαλητήριο ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΕΡΑΜΕΩΣ την ΤΕΤΑΡΤΗ 10 Μάρτη, στην Πλ. Ελευθερίας στις 13:00.
  • ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΥΤΑΝΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
  • ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΗΤΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΣ ΣΧΟΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ Η ΣΧΟΛΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ
  • ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΠΕΡΓΟΥ ΠΕΙΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑ THN ΠΕΜΠΤΗ 4/3 ΣΤΗ 13:00
  • ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΟΡΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5/3 ΣΤΗ 13:00».
"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Τεχνητή νοημοσύνη: Λίγα λόγια με φιλοσοφικές σκέψεις και φυσιολογικό συναίσθημα

Του Καθηγητή Jeffrey Levett (Τζέφρεϋ Λέβετ)[*]. Στο πλαίσιο μιας διεθνούς συζήτησης, οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να…

40 mins ago

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Γράφει ο Ιωάννης Ντουντουλάκης* Τα Χριστούγεννα συναντάμε παντού στολίδια. Μακάρι, αν αντί να ανάβουμε τεχνητά…

47 mins ago

Τα SYN.KA σκορπίζουν ξανά δώρα και χαρά, με τον μεγάλο διαγωνισμό Santa SYNKA

Η ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ SYN.KA, μέσα στο πνεύμα των γιορτών, ξαναφέρνει κοντά μας τον…

51 mins ago

Καθυστερεί η αναχώρηση του “Ελευθέριος Βενιζέλος” από τα Χανιά λόγω ανακατατάξεων δρομολογίων

Στις 12 τα μεσάνυχτα της Δευτέρας θα αναχωρήσει τελικά το πλοίο “Ελευθέριος Βενιζέλος” από το…

2 hours ago

«Η Κολομβία της Ευρώπης»: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα καρτέλ και το πώς λειτουργούν

Τους τρόπους με τους οποίους η Ελλάδα «καρτελοποιήθηκε» και έχει μετατραπεί σε «Κολομβία της Ευρώπης»,…

4 hours ago

Με αφορμή το ρεκόρ νεκρών από τροχαία στα Χανιά, οι ιστορικές καταβολές της έκφρασης “θυσία στον Μολώχ της ασφάλτου”

Με αφορμή την είδηση ότι τα πρωτεία των θανατηφόρων τροχαίων στην Ελλάδα έχει η Κρήτη…

7 hours ago

This website uses cookies.