Η Πρωτοβουλία Αγώνα Κατοίκων Κακοδικίου σε σχετικό δελτίο τύπου αναφέρει ότι:
1.Έπειτα από παρατήρηση των τοπογραφικών του δήμου για το ΣΜΑ στο Κακοδίκι που έδειχναν καταπατήσεις, αλλά και σύμφωνα με τις μαρτυρίες των γηραιότερων του χωριού μας που θυμόνταν λεπτομερώς πως ήταν ο χώρος, απευθυνθήκαμε στο τεχνικό γραφείο του Χαράλαμπου Ακρίβα (Διπλωματούχος Αγρονόμος και Τοπογράφος Μηχανικός Εθν. Μετσόβειου Πολυτεχνείου), για τη σύνταξη τοπογραφικού διαγράμματος με θέμα: “Σύγκριση περιγράμματος ιδιοκτησίας σε σχέση με τον χάρτη της Γεωγραφικής υπηρεσίας Στρατού και την Α/Φ του έτους 1945”.
Όπως προκύπτει από το τοπογραφικό, που δίνουμε στη δημοσιότητα, το ακίνητο που μίσθωσε ο δήμος Καντάνου -Σελίνου για το ΣΜΑ στο Κακοδικι έχει προκύψει από καταπατήσεις και προσαρτήσεις τμημάτων της παλαιάς υπ’ αρ. 14 δημόσιας Επαρχιακής οδού Χανίων – Παλαιόχωρας αλλά και του δημόσιου κοινοτικού δρόμου της περιοχής καθώς και δασικών ή χορτολιβαδικών δασικών εκτάσεων, ενώ σ’ αυτό έχουν πραγματοποιηθεί από τον φερόμενο ιδιοκτήτη επιχωματώσεις, μπαζώματα ρεμάτων καθώς και διάφορες παράνομες κατασκευές. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις εμβαδομετρήσεις του τοπογραφικού, το ένα τρίτο της έκτασης που μίσθωσε η δημοτική αρχή πληρώνοντας 500 ευρώ το μήνα για 15 χρόνια, είναι καταπατημένοι δημόσιοι δρόμοι!. Μέλη της πρωτοβουλίας αγώνα Κακοδικιανών προχώρησαν σε σχετικές καταγγελίες προς α)τη Διεύθυνση Υπηρεσίας Δόμησης Δήμου Χανίων (πολεοδομία) β) τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων και γ)τη Διεύθυνση Δασών Χανίων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης
Στην από του 2012 «Μελέτη για την αναθεώρηση– επικαιροποίηση του Περιφερειακού Σχεδιασμού Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων(ΠΕΣΔΑ) ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ», στις σελ 6, 7, 174 και 180 αναφέρεται ρητά ότι ο ΧΥΤΑ Πελεκάνου στο τελικό στάδιο, μετά το 2013 που έκλεισε, θα μετατρεπόταν σε ΣΜΑ.
Αν είχαν επιλέξει αυτή την προτεινόμενη λύση, η προηγούμενη και η τωρινή δημοτική αρχή και ο ΧΥΤΑ Πελεκάνου είχε εγκαίρως αποκατασταθεί, ο ΣΜΑ θα μπορούσε να είχε γίνει εκεί, σε ακίνητο του δήμου, μακριά από κατοικημένες περιοχές, ποτάμια και νερά, χωρίς να ενοχλεί κανέναν. Τα δε επιπλέον (σε σχέση με το Κακοδίκι) καύσιμα που θα απαιτούνταν για την μεταφορά των κοντέινερ στον ΧΥΤΑ Ακρωτηρίου θα αντισταθμίζονταν (και με το παραπάνω) από τα 90.000 ευρώ ενοίκια που δεν θα πλήρωνε ο δήμος. Αυτή τη λύση, σύμφωνη και με την κείμενη νομοθεσία που προβλέπει αξιοποίηση των υφιστάμενων υποδομών για την διαχείριση απορριμμάτων, έχουμε προτείνει σαν πρωτοβουλία κατοίκων (μεταξύ άλλων) εγγράφως στην περιφέρεια Κρήτης.
Το βράδυ του Σαββάτου, 23 Νοεμβρίου, ο Γενικός Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, Δημήτρης…
Σε πλήρη ετοιμότητα δηλώνει ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ ενόψει της αυριανής διαδικασίας εκλογής προέδρου (Κυριακή 24 Νοεμβρίου). Σύμφωνα με ανακοίνωση…
Σε πολύ δύσκολη θέση είναι οι κυβερνήσεις των κρατών της ΕΕ που υποστηρίζουν σθεναρά το Ισραήλ, καθώς μετά…
Η 29η διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το κλίμα, COP29, που διεξάγεται αυτές τις ημέρες στην πρωτεύουσα…
Θερμοκρασίες ρεκόρ καταγράφηκαν το φετινό καλοκαίρι στις ελληνικές θάλασσες καθιστώντας το, το πιο ζεστό σε βάθος σαρακονταετίας…
Η βουλευτής Χανίων αποκαλύπτει, σε συνέντευξή της στα «Νέα» και στον Χρήστο Χωμενίδη, το παρασκήνιο…
This website uses cookies.