Μια πρωτοποριακή εφαρμογή για τη μετάφραση γραπτού κειμένου στη νοηματική γλώσσα παρουσίασε το ΤΕΙ Κρήτης.
Η παρουσίαση έγινε στο ΤΕΙ Κρήτης, το focus group των Πανεπιστημίων και τοπικών φορέων εκπαίδευσης κωφών που συμμετέχουν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα I-ACE.
Παράλληλα με τις εργασίες του focus group, έγινε πιλοτική εγκατάσταση του προγράμματος στο ειδικό δημοτικό σχολείο κωφών και βαρήκοων παιδιών στο Ηράκλειο Κρήτης και εκπαίδευση του προσωπικού, με εξαιρετικά αποτελέσματα.
Μέσω του προγράμματος επιτυγχάνεται βελτίωση στην επικοινωνία μεταξύ κωφών και ακουόντων μαθητών και των δασκάλων τους, με αποτέλεσμα οι κωφοί μαθητές να έχουν περισσότερες ευκαιρίες στη μάθηση και την εκπαίδευση.
Στο focus group συμμετείχαν πανεπιστήμια και ερευνητικά ιδρύματα από την Πορτογαλία, Γερμανία , Ηνωμένο Βασίλειο, Κύπρο, Ελλάδα και Σλοβενία.
Το ΤΕΙ Κρήτης συμμετείχε στο συγκεκριμένο πρόγραμμα με επιστημονικό υπεύθυνο τον καθηγητή κ. Γεώργιο Παπαδουράκη, τον υποψήφιο διδάκτορα Κωνσταντίνο Καραμπίδη και τον μεταπτυχιακό φοιτητή Κώστα Κορναράκη που αξίζει να σημειωθεί ότι είναι κωφός.
Επιπλέον, ο κ. Κορναράκης παρουσίασε τη διπλωματική του εργασία με τίτλο «3D AVATAR AND I-ACE IN THE SERVICE OF THE DEAF PEOPLE», στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος «Informatics & Multimedia» του τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής του ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
Στο Ηράκλειο βρέθηκαν σήμερα ο Υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Ευάγγελος Τουρνάς, και ο…
Εκθεση κεραμικής διοργανώνει, το Κύτταρο Χαλέπας μαζί με το Εμπορικό Βιομηχανικό Επιμελητήριο Χανίων και το…
Η δημοτική παράταξη “Αλλάζουμε τον Αποκόρωνα” εξέδωσε ανακοίνωση, εκφράζοντας την έντονη ανησυχία της για το…
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων εξέδωσε ανακοίνωση καταγγέλλοντας έντονα πιέσεις και εκβιασμούς από στελέχη…
Η βουλευτής Χανίων, Σέβη Βολουδάκη, συμμετείχε στην 71η Κοινοβουλευτική Συνέλευση του ΝΑΤΟ, που πραγματοποιήθηκε στο…
Στην παρουσίαση του βιβλίου «Πρώτη φορά Αριστερά - Αντιθέσεις, αντιφάσεις, εσωτερικές συγκρούσεις στο ΠΑΣΟΚ την περίοδο 1974-1990»…
This website uses cookies.