Τι ωφελεί, χωμένος μέχρι το λαιμό στη λάσπη, να κρατάς τα νύχια των χεριών σου καθαρά;
Μπ. Μπρέχτ
H σχολική χρονιά ξεκίνησε με πολλές δυσκολίες. Χάθηκαν δεκάδες διδακτικές ώρες γενικής αλλά και μουσικής παιδείας μέχρι να έρθουν όλοι οι καθηγητές. Ακόμη όμως και τότε η προχειρότητα των τοποθετήσεων ήταν προκλητική. ΕΝΑ χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι για 12 ώρες στο μάθημα της βυζαντινής μουσικής ήρθαν τρεις ωρομίσθιοι καθηγητές τον Νοέμβριο (!!) και μετά από ένα μήνα αντικαταστάθηκαν με μία συνάδελφο δημιουργώντας πολλά προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία (συνεχής αλλαγή καθηγητή και προγράμματος). Ενδεικτικό επίσης της κατάστασης είναι ότι η τελευταία μουσικός ήρθε στο σχολείο το Φλεβάρη και οι εμπειροτέχνες μουσικοί του σχολείου είναι ακόμη απλήρωτοι….
Με την προσθήκη μιας αίθουσας προκάτ το χειμώνα το σχολείο πήρε μια μικρή ανάσα και με αποφασιστικότητα και πολύ εθελοντική εργασία από τους εκπαιδευτικούς αλλά και από γονείς, το σχολείο κατάφερε να βρεθεί σε πολύ ψηλό επίπεδο και να συμμετέχει σε πλήθος εκδηλώσεων και να κοιτάζει με αισιοδοξία το μέλλον…
Για την επόμενη χρονιά το κτιριακό έδειχνε ότι έβρισκε μια προσωρινή λύση με την προσθήκη επιπλέον τριών αιθουσών προκάτ στον ίδιο μισθωμένο χώρο (!!) μετά από πολλές προσπάθειες και παρά τις λογικές ενστάσεις που δημιουργεί αυτή η λύση. Οι αιτήσεις των μαθητών της Α’ γυμνασίου μετά και από την ενημέρωση όλων των παιδιών της ΣΤ’ δημοτικού της πόλης από μουσικούς του σχολείου έφτασαν στις 44 με σκοπό την δημιουργία δύο τμημάτων,μετά από εισήγηση του σχολείου σύμφωνα με το ΦΕΚ 658/1998.
Όμως το υπουργείο ακολουθώντας πιστά το ρητό, ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ, επαγρυπνά. Με το νέο “καλλικρατικό τοπίο” περνάει την σίτιση και την μεταφορά των μαθητών στο Δήμο χωρίς καμία επιχορήγηση και στις 26 Μαΐου 2011 (2 μέρες πριν την λήξη των αιτήσεων εγγραφής) έρχεται προκλητικά με την τροποποίηση του παραπάνω ΦΕΚ ( ΦΕΚ 1012/2011) και δεσμεύει τον διευθυντή και την καλλιτεχνική επιτροπή, ότι για τον αριθμό των μαθητών που θα εγγραφούν στο σχολείο ο αποκλειστικά υπεύθυνος είναι ο Ειδικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας . Έτσι ο κύριος Κοντογιάννης με την απαράδεκτη απόφαση στις 15/6/2011 περιορίζει τον αριθμό των μαθητών που θα φοιτήσουν στην Α ́ Τάξη του Μουσικού Σχολείου Θερίσου στους 24!!! αφήνοντας σύξυλους , εκπαιδευτικούς και γονείς που προετοίμαζαν τα παιδιά τους για το μουσικό σχολείο ενώ την ίδια στιγμή μειώνει κατά εκατοντάδες τις θέσεις στα μουσικά σχολεία της Ελλάδας.
Στην υπέροχη τελετή λήξης που διοργάνωσε το σχολείου στις 17/6 στο Θέατρο Βλησίδη, μπροστά σε γονείς και παιδιά που ευελπιστούσαν να είναι μαθητές του σχολείου , προσπάθησαν να μας πείσουν ότι όλα αυτά γίνονται για το καλό του σχολείου και να πάρουμε απόφαση ότι σχεδόν τα μισά υποψήφια παιδιά θα μείνουν εκτός, ακολουθώντας την κυβερνητική λογική ότι ο μόνος δρόμος για εμάς και τα παιδιά είναι ο γκρεμός!!! Όμως εμείς θα συνεχίσουμε να ελπίζουμε. Εξάλλου υπάρχει και η αξιοπρέπεια, υπάρχουν οι πλατείες, υπάρχει και ο δρόμος του κ. Χριστουλάκη…
Κώστας Αδαμάκης
Εκπκός του Μουσικού Σχολείου Θερίσου
Σε μαζική σύσκεψη που διοργάνωσε η Τομεακή Επιτροπή Χανίων του ΚΚΕ στην αίθουσα του ΤΕΕ…
Σοκαριστικές στιγμές είχε ζήσει η Νικολέτα Κάρδαρη, μαθήτρια της Γ' Λυκείου στο Μουσικό Σχολείο Χανίων…
«Δεν θα δείτε ποτέ από εμένα και το ΠΑΣΟΚ να πάμε στο παρασκήνιο, να κάνουμε…
«Κίνημα Δημοκρατίας» είναι το όνομα του κόμματος του Στέφανου Κασσελάκη όπως ανακοίνωσε, εν μέσω χειροκροτημάτων, στο Ίδρυμα…
Στο πλαίσιο της διήμερης περιοδείας του στην Κρήτη, ο Γενικός Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του…
Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε έξω από το Ναυτικό Νοσοκομείο Χανίων, με θύματα δύο πεζούς που…
This website uses cookies.