ΤΟΠΙΚΑ

Πτώση αεροσκάφους Antonov: Είχε ταξιδέψει δύο φορές στην Ελλάδα – Αίνιγμα με το φορτίο και τις πτήσεις στην Κρήτη

Στα δύο του ταξίδια στη Κρήτη το αεροσκάφος παρέμεινε για περίπου μία ώρα στο Ηράκλειο, το οποίο φαίνεται πως ήταν τράνζιτ σταθμός. Άγνωστη η διαδρομή μετά το πέρασμα από τη χώρα μας. Δείτε τα στοιχεία των πτήσεων.

Το ουκρανικό αεροσκάφος Antonov-12, το οποίο συνετρίβη τη νύχτα του Σαββάτου έξω από το Παλαιοχώρι Καβάλας, είχε προσγειωθεί δύο φορές τον τελευταίο μήνα σε ελληνικό αεροδρόμιο, συγκεκριμένα του Ηρακλείου στην Κρήτη. Αυτό προκύπτει από τη συνδρομητική βάση δεδομένων flightradar24.com, η οποία καταγράφει σε πραγματικό χρόνο το στίγμα χιλιάδων αεροσκαφών ανά την υφήλιο.

Ο λόγος της παρουσίας του Antonov στην Κρήτη παραμένει άγνωστος, το ίδιο και το φορτίο του. Και τις δύο φορές παρέμεινε για περίπου μία ώρα στο Ηράκλειο, το οποίο φαίνεται πως ήταν τράνζιτ σταθμός του ταξιδιού του. Ωστόσο, και τις δύο φορές το στίγμα της πτήσης χάνεται, με αποτέλεσμα να μην είναι σαφής η διαδρομή του, πριν και μετά το πέρασμα από την Ελλάδα.

Σύμφωνα με το flightradar24, το ουκρανικό αεροσκάφος προσγειώθηκε στο Ηράκλειο στις 7.06 πμ. της 7 Ιουνίου 2022. Πριν από αυτό, εμφανίζεται να πετά πάνω από τα σύνορα Αλγερίας – Τυνησίας, χωρίς να προκύπτει το αεροδρόμιο από το οποίο είχε ξεκινήσει. Το Antonov παράμεινε στην Κρήτη για περίπου μία ώρα.

Απογειώθηκε στις 8.01 πμ. και προσγειώθηκε στις 10.07 πμ. στο Τελ Αβίβ, που ήταν ο τελικός προορισμός της πτήσης με κωδικό MEM3077.

Η δεύτερη φορά που το Antonov βρέθηκε στην Ελλάδα ήταν στις 17 Ιουνίου 2022. Προκύπτει ότι απογειώθηκε στις 5.02 μμ. από το Παρίσι κι έφτασε στο Ηράκλειο στις 10.22 μμ, ως ενδιάμεσο σταθμό της πτήσης ΜΕΜ5001. Μία ώρα μετά, στις 11.18 μμ. βρίσκεται ξανά στον αέρα. Πετά νοτιοανατολικά, όμως το τελευταίο στίγμα του είναι πάνω από το Λιβυκό πέλαγος, κάπου μεταξύ της Κρήτης και των ακτών της Βόρειας Αφρικής.

Το NEWS 24/7 προσπάθησε να επικοινωνήσει με την εταιρεία MERIDIAN στο Κίεβο, η οποία φέρεται να είναι διαχειρίστρια του αεροσκάφους. Ένα από τα ερωτήματα ήταν ο λόγος της παρουσίας του αεροσκάφους στην Κρήτη, δύο φορές τον τελευταίο μήνα, κι επίσης το φορτίο του στα παραπάνω ταξίδια. Έως το πρωί της Τρίτης, δεν υπήρξε κάποια απάντηση από την ουκρανική εταιρεία. Τα δύο ταξίδια στην Ελλάδα δεν είναι το μοναδικό μυστήριο που περιβάλει το αεροσκάφος που συνετρίβη στην Καβάλα.

Η Κυπριακή οφσόρ

Η εταιρεία MERIDIAN, σύμφωνα με όσα αναφέρει στην ιστοσελίδα της, ιδρύθηκε το 2003. Διαχειρίζεται μόνο αεροσκάφη τύπου Antonov-12 και κάνει πτήσεις τσάρτερ σε όλον τον κόσμο, συνεργαζόμενη με κρατικές αρχές και ΜΚΟ για τη μεταφορά ανθρωπιστικής βοήθειας.

Η εταιρεία δηλώνει, επίσης, ότι συνεργάζεται στενά με τον ΟΗΕ και το ΝΑΤΟ για επείγουσες παραδόσεις φορτίων, μεταξύ αυτών στρατιωτικού υλικού. Ωστόσο, σύμφωνα με παλιότερο δημοσίευμα της σελίδας ch-aviation.com, τα αεροσκάφη δεν ανήκουν στη MERIDIAN, αντίθετα η ουκρανική εταιρεία φέρεται να τα διαχειρίζεται με μακροχρόνια μίσθωση από την κυπριακή DS Air Cyprus.

Το αεροσκάφος, επομένως, τυπικά δεν ήταν άγνωστο στις ελληνικές Αρχές. Εντούτοις, το απόγευμα της Δευτέρας έγινε γνωστό από το Υπουργείο Εξωτερικών ότι με εντολή του Νίκου Δένδια, ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου, Θεμιστοκλής Δεμίρης, πραγματοποίησε διάβημα στον Ουκρανό πρέσβη στην Αθήνα αναφορικά με την ανάγκη ενημέρωσης της ελληνικής πλευράς για την φύση του φορτίου του ουκρανικού αεροσκάφους.

Επίσης από διπλωματικές πηγές έγινε γνωστό ότι ο πρέσβης της Ελλάδας στο Βελιγράδι επρόκειτο να πραγματοποιήσει και εκείνος άμεσα διάβημα προς τη Σερβία σχετικά με το φορτίο του Antonov.

news247.gr

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

1.237 περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας στην Κρήτη – Διπλασιασμός μέσα σε ένα χρόνο

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών, ο «Σύνδεσμος…

48 mins ago

Ακόμη μία θλιβερή πρωτιά για την Ελλάδα: 2.000 θάνατοι από πολυανθεκτικά μικρόβια – Μεγάλος κίνδυνος νέας πανδημίας αν δεν σταματήσει η κατάχρηση αντιβιοτικών

Αν δεν σταματήσει η κατάχρηση αντιβιοτικών στην κοινότητα τότε είναι πολύ πιθανό να έρθει μια νέα φονική πανδημία, ενώ…

55 mins ago

Διπλωματικός συναγερμός στη «σκιά» του Oreshnik και φόβοι για νέα κλιμάκωση μετά τα σενάρια για αποστολή Γαλλικών και Αγγλικών στρατευμάτων στην Ουκρανία

Σε διπλωματικό συναγερμό βρίσκονται ΝΑΤΟ, ΗΠΑ, Ευρωπαϊκή Ένωση και Τουρκία, μετά την επικίνδυνη κλιμάκωση του…

58 mins ago

Γάζα: Στους 44.235 οι νεκροί από τους ισραηλινούς βομβαρδισμούς – «Κόλαση» η κατάσταση για τους άμαχους

Το ισραηλινό κράτος-δολοφόνος συνεχίζει τη γενοκτονική του πολιτική σε βάρος του παλαιστινιακού λαού που μέχρι…

1 hour ago

Υπόθεση Πελικό: Η εισαγγελία ζήτησε να επιβληθεί η μέγιστη ποινή στον σύζυγό της – 20 χρόνια κάθειρξη

Ποια ποινή θα πρέπει να επιβληθεί στον Ντομινίκ Πελικό, τον άνδρα ο οποίος επί περίπου 10…

1 hour ago

Η απίστευτη αιτία που οι Millennials και οι νέοι της Γενιάς Ζ αρρωσταίνουν τόσο συχνά

Είναι γεγονός: Οι νεαροί Millennials (άτομα που γεννήθηκαν μεταξύ 1981 και 1995) και η γενιά…

1 hour ago

This website uses cookies.