ΤΟΠΙΚΑ

Πτώση αεροσκάφους Antonov: Είχε ταξιδέψει δύο φορές στην Ελλάδα – Αίνιγμα με το φορτίο και τις πτήσεις στην Κρήτη

Στα δύο του ταξίδια στη Κρήτη το αεροσκάφος παρέμεινε για περίπου μία ώρα στο Ηράκλειο, το οποίο φαίνεται πως ήταν τράνζιτ σταθμός. Άγνωστη η διαδρομή μετά το πέρασμα από τη χώρα μας. Δείτε τα στοιχεία των πτήσεων.

Το ουκρανικό αεροσκάφος Antonov-12, το οποίο συνετρίβη τη νύχτα του Σαββάτου έξω από το Παλαιοχώρι Καβάλας, είχε προσγειωθεί δύο φορές τον τελευταίο μήνα σε ελληνικό αεροδρόμιο, συγκεκριμένα του Ηρακλείου στην Κρήτη. Αυτό προκύπτει από τη συνδρομητική βάση δεδομένων flightradar24.com, η οποία καταγράφει σε πραγματικό χρόνο το στίγμα χιλιάδων αεροσκαφών ανά την υφήλιο.

Ο λόγος της παρουσίας του Antonov στην Κρήτη παραμένει άγνωστος, το ίδιο και το φορτίο του. Και τις δύο φορές παρέμεινε για περίπου μία ώρα στο Ηράκλειο, το οποίο φαίνεται πως ήταν τράνζιτ σταθμός του ταξιδιού του. Ωστόσο, και τις δύο φορές το στίγμα της πτήσης χάνεται, με αποτέλεσμα να μην είναι σαφής η διαδρομή του, πριν και μετά το πέρασμα από την Ελλάδα.

Σύμφωνα με το flightradar24, το ουκρανικό αεροσκάφος προσγειώθηκε στο Ηράκλειο στις 7.06 πμ. της 7 Ιουνίου 2022. Πριν από αυτό, εμφανίζεται να πετά πάνω από τα σύνορα Αλγερίας – Τυνησίας, χωρίς να προκύπτει το αεροδρόμιο από το οποίο είχε ξεκινήσει. Το Antonov παράμεινε στην Κρήτη για περίπου μία ώρα.

Απογειώθηκε στις 8.01 πμ. και προσγειώθηκε στις 10.07 πμ. στο Τελ Αβίβ, που ήταν ο τελικός προορισμός της πτήσης με κωδικό MEM3077.

Η δεύτερη φορά που το Antonov βρέθηκε στην Ελλάδα ήταν στις 17 Ιουνίου 2022. Προκύπτει ότι απογειώθηκε στις 5.02 μμ. από το Παρίσι κι έφτασε στο Ηράκλειο στις 10.22 μμ, ως ενδιάμεσο σταθμό της πτήσης ΜΕΜ5001. Μία ώρα μετά, στις 11.18 μμ. βρίσκεται ξανά στον αέρα. Πετά νοτιοανατολικά, όμως το τελευταίο στίγμα του είναι πάνω από το Λιβυκό πέλαγος, κάπου μεταξύ της Κρήτης και των ακτών της Βόρειας Αφρικής.

Το NEWS 24/7 προσπάθησε να επικοινωνήσει με την εταιρεία MERIDIAN στο Κίεβο, η οποία φέρεται να είναι διαχειρίστρια του αεροσκάφους. Ένα από τα ερωτήματα ήταν ο λόγος της παρουσίας του αεροσκάφους στην Κρήτη, δύο φορές τον τελευταίο μήνα, κι επίσης το φορτίο του στα παραπάνω ταξίδια. Έως το πρωί της Τρίτης, δεν υπήρξε κάποια απάντηση από την ουκρανική εταιρεία. Τα δύο ταξίδια στην Ελλάδα δεν είναι το μοναδικό μυστήριο που περιβάλει το αεροσκάφος που συνετρίβη στην Καβάλα.

Η Κυπριακή οφσόρ

Η εταιρεία MERIDIAN, σύμφωνα με όσα αναφέρει στην ιστοσελίδα της, ιδρύθηκε το 2003. Διαχειρίζεται μόνο αεροσκάφη τύπου Antonov-12 και κάνει πτήσεις τσάρτερ σε όλον τον κόσμο, συνεργαζόμενη με κρατικές αρχές και ΜΚΟ για τη μεταφορά ανθρωπιστικής βοήθειας.

Η εταιρεία δηλώνει, επίσης, ότι συνεργάζεται στενά με τον ΟΗΕ και το ΝΑΤΟ για επείγουσες παραδόσεις φορτίων, μεταξύ αυτών στρατιωτικού υλικού. Ωστόσο, σύμφωνα με παλιότερο δημοσίευμα της σελίδας ch-aviation.com, τα αεροσκάφη δεν ανήκουν στη MERIDIAN, αντίθετα η ουκρανική εταιρεία φέρεται να τα διαχειρίζεται με μακροχρόνια μίσθωση από την κυπριακή DS Air Cyprus.

Το αεροσκάφος, επομένως, τυπικά δεν ήταν άγνωστο στις ελληνικές Αρχές. Εντούτοις, το απόγευμα της Δευτέρας έγινε γνωστό από το Υπουργείο Εξωτερικών ότι με εντολή του Νίκου Δένδια, ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου, Θεμιστοκλής Δεμίρης, πραγματοποίησε διάβημα στον Ουκρανό πρέσβη στην Αθήνα αναφορικά με την ανάγκη ενημέρωσης της ελληνικής πλευράς για την φύση του φορτίου του ουκρανικού αεροσκάφους.

Επίσης από διπλωματικές πηγές έγινε γνωστό ότι ο πρέσβης της Ελλάδας στο Βελιγράδι επρόκειτο να πραγματοποιήσει και εκείνος άμεσα διάβημα προς τη Σερβία σχετικά με το φορτίο του Antonov.

news247.gr

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Γνωστός Χανιώτης υπεύθυνος για το θανατηφόρο τροχαίο: Οδηγούσε χωρίς δίπλωμα και σε κατάσταση μέθης Porche

Ανείπωτος είναι ο θρήνος για τον πρόωρο χαμό του 22χρονου Παναγιώτη Καρατζή, ο οποίος έχασε…

1 hour ago

Την ερχόμενη Τετάρτη στα Χανιά η δίκη για τον ακρωτηριασμό αρχιφύλακα σε τροχαίο με εγκατάλειψη

Την ερχόμενη Τετάρτη 15 Ιανουαρίου δικάζεται μετά από αναβολή η υπόθεση του τροχαίου που είχε…

1 hour ago

Σύλληψη τριών ατόμων για ναρκωτικά και όπλα στα Χανιά

Τρεις ημεδαποί, ηλικίας 47, 44 και 38 ετών, συνελήφθησαν το πρωί της Παρασκευής 10 Ιανουαρίου…

1 hour ago

Λαϊκή Συσπείρωση Κισσάμου: “Κίνδυνος για τα βουνά της περιοχής από την πράσινη μετάβαση”

Η Λαϊκή Συσπείρωση του Δήμου Κισσάμου εξέδωσε ανακοίνωση, εκφράζοντας την αντίθεσή της στις ενέργειες που,…

1 hour ago

“Σκηνικό πολέμου” στο Λος Άντζελες: Στους 11 οι νεκροί – Πάνω από 150 δισ. η ζημιά

Οι πυρκαγιές συνεχίζουν να μαίνονται στο Λος Άντζελες για τέταρτη προς πέμπτη συνεχόμενη ημέρα κι έχουν αφήσει…

9 hours ago

Πλοίο της Frontex στην Κρήτη για το μεταναστευτικό

Στις μεταναστευτικές ροές της Κρήτης στρέφονται τα βλέμματα των αρμοδίων, με πλοίο της Frontex να αναλαμβάνει δράση…

9 hours ago

This website uses cookies.