Categories: ΤΟΠΙΚΑ

Πως οι 81 νεκροί του ΒΟΑΚ έγιναν 9!

Με τον πιο εμφατικό τρόπο αποτυπώνεται στα στοιχεία με τα θανατηφόρα τροχαία στους δρόμους της Κρήτης η κατάσταση που επικρατεί στο Βόρειο Οδικό Άξονα του νησιού. Σύμφωνα με στοιχεία του Εθελοντικού Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων Ν. Ηρακλείου, στα σημεία του Β.Ο.Α.Κ. όπου δεν υπάρχει διαχωριστικό στηθαίο ο κίνδυνος για θανατηφόρα τροχαία πολλαπλασιάζεται.

Συγκεκριμένα από το 1990 μέχρι το 2004 στο τμήμα του ΒΟΑΚ που βρίσκεται στο Ν. Ηρακλείου είχαν σκοτωθεί 81 άνθρωποι, ενώ από το 2004 και μετά στο ίδιο κομμάτι έχασαν τη ζωή τους 9(!).

Τι άλλαξε; Η απάντηση είναι σαφής: τοποθετήθηκε διαχωριστικό στηθαίο σε μεγάλο τμήμα του δρόμου. «Το διαχωριστικό στηθαίο σώζει ζωές» επαναλαμβάνει διαρκώς ο πρόεδρος του Συλλόγου Γ. Λιονάκης, καθώς γνωρίζει πως στους υπόλοιπους Νομούς πλην του Ηρακλείου ο αριθμός των νεκρών στο Β.Ο.Α.Κ είναι μεγάλος.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως από την πρώτη του έτους έχουν σκοτωθεί στους δρόμους της Κρήτης 11 άνθρωποι εκ των οποίων οι 5 στο Β.Ο.Α.Κ. Από τους 5 κανείς δεν έχασε τη ζωή του στο τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα που περνά από το Ν. Ηρακλείου.

Την ίδια ώρα θέση για το θέμα πήρε ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κρήτης Σεραφείμ Τσόκας, επί των ημερών του οποίου στην Περιφέρεια Κρήτης είχε κατασκευαστεί το περίφημο διαχωριστικό στηθαίο στο Βόρειο Οδικό Άξονα το οποίο αποδεικνύεται σήμερα 9 χρόνια μετά σωτήριο.

Ο κ. Τσόκας δήλωσε: «Οι παρεμβάσεις ασφαλείας στο Β.Ο.Α.Κ και γενικά στο Οδικό Δίκτυο του νησιού είναι απαραίτητες. Το 2004 προχωρήσαμε στην κατασκευή του διαχωριστικού στηθαίου σε ένα τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα δαπανώντας 20 εκ. ευρώ. Σήμερα σχεδόν 10 χρόνια μετά διαπιστώνουμε με ικανοποίηση πως η παρέμβαση αυτή έσωσε ανθρώπινες ζωές. Δεν κάναμε τίποτα παραπάνω από το αυτονόητο, ωστόσο οι παρεμβάσεις ασφαλείας πρέπει να συνεχιστούν. Όσο καθυστερούμε δε χάνεται μόνο χρόνος, αλλά και άνθρωποι» τοποθετώντας έτσι το μείζον θέμα για την Κρήτη σε κορυφαία θέση στην προεκλογική ατζέντα.

Μανώλης Αλεξάκης

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

«Η Κολομβία της Ευρώπης»: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα καρτέλ και το πώς λειτουργούν

Τους τρόπους με τους οποίους η Ελλάδα «καρτελοποιήθηκε» και έχει μετατραπεί σε «Κολομβία της Ευρώπης»,…

10 mins ago

Με αφορμή το ρεκόρ νεκρών από τροχαία στα Χανιά, οι ιστορικές καταβολές της έκφρασης “θυσία στον Μολώχ της ασφάλτου”

Με αφορμή την είδηση ότι τα πρωτεία των θανατηφόρων τροχαίων στην Ελλάδα έχει η Κρήτη…

3 hours ago

Επίθεση Ανδρουλάκη προς την κυβέρνηση: Εξοντωτικές οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας

Με την καθημερινότητα και κυρίως με τα ζητήματα που άπτονται του κόστους ζωής και της οικονομικής επιβάρυνσης των πολιτών επιχειρεί το ΠΑΣΟΚ να…

3 hours ago

Τάιλερ ΜακΜπέθ: «Ο Στέφανος Κασσελάκης θα γίνει μια μέρα ο επόμενος πρωθυπουργός»

Για τη χρονιά που πέρασε, τον Στέφανο Κασσελάκη, τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και τη σχέση τους…

3 hours ago

Η Άννα Βίσση χόρεψε σούστα και πεντοζάλι με τον Όμιλο Βρακοφόρων Κρήτης!

Μια όμορφη έκπληξη περίμενε τη γνωστή τραγουδίστρια Άννα Βίσση, ανήμερα των γενεθλίων της στο κέντρο…

3 hours ago

“Το Αυγό”: Μεγάλη έρευνα του Bloomberg για την παγκόσμια βιομηχανία υποβοηθούμενης αναπαραγωγής με ειδική αναφορά στο σκάνδαλο στα Χανιά | Βίντεο

Μια πρόσφατη έρευνα του Bloomberg Businessweek έριξε φως στο αναπτυσσόμενο παγκόσμιο εμπόριο ανθρώπινων ωαρίων, αποκαλύπτοντας…

4 hours ago

This website uses cookies.