Categories: ΘΕΣΕΙΣ

Πότε θα τολμήσουν για τον ΒΟΑΚ;

Οι σύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι είναι ταυτισμένοι με την ανάπτυξη των περιοχών που εξυπηρετούν. Συνδέουν προορισμούς, διευκολύνουν τη μεταφορά ανθρώπων και αγαθών, συντομεύουν τις διαδρομές και παρέχουν ασφάλεια στις μετακινήσεις.

Ο Βόρειος Οδικός Άξονας… Κρήτης (ΒΟΑΚ) θεωρείται από τους πιο επικίνδυνους οδικούς άξονες στην Ευρώπη και στην πραγματικότητα αποτελεί μια τεράστια καρμανιόλα. Δεν είναι τυχαίο που την τελευταία δεκαετία στον ΒΟΑΚ έχουν χάσει τη ζωή τους πάνω από 500 άτομα (ένα ολόκληρο χωριό!).

Ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 1965 και ολοκληρώθηκε, θεωρητικά το 1975. Από τα 250 χιλιόμετρα του ΒΟΑΚ μόνο τα 40 χιλιόμετρα διαθέτουν διαχωριστικά στηθαία.

Αντίθετα ο αυτοκινητόδρομος Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα ολοκληρώθηκε από την εταιρεία που ανέλαβε τη μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του αυτοκινητοδρόμου για 30 χρόνια.

Παραδόθηκε στην κυκλοφορία στις αρχές του 2013, 6 χρόνια από την υπογραφή της σύμβασης, έχει μήκος 165 χιλιόμετρα με διαχωριστικά στηθαία και διαθέτει όλες τις σύγχρονες υπηρεσίες για τους χρήστες.

Εμείς πάνω από 30 χρόνια ακούμε τις ίδιες υποσχέσεις από τις εκάστοτε κυβερνήσεις, χωρίς να γίνεται τίποτα. Και οι ανθρωποθυσίες συνεχίζονται …

Και κάθε φορά νέες υποσχέσεις και αλληλοκατηγορίες….. Και ενώ οι πολιτικοί ξέρουν καλά ότι δεν θα γίνει ποτέ ο ΒΟΑΚ σύγχρονος κλειστός και ασφαλής αυτοκινητόδρομος χωρίς την συμμετοχή και του ιδιωτικού τομέα, δεν αναλαμβάνουν το κόστος να προτείνουν αυτή τη λύση και να απαιτήσουν όλοι μαζί να προχωρήσει.

Ας τολμήσουν. Η ανθρώπινη ζωή είναι πάνω από το πολιτικό κόστος!

Κώστας Χαρτζουλάκης
Γεν. Διευθυντής Ινστιτούτο Ελιάς & Υποτροπικών Φυτών Χανίων

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Φάμελλος: Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει καθήκον να ξαναγίνει σοβαρό κόμμα – Νέο προσκλητήριο σε όσους «απογοητεύτηκαν»

«Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έχει καθήκον να ξαναγίνει ένα σοβαρό και συγκροτημένο κόμμα, γι’ αυτό και έχουν…

9 hours ago

Κουτσούμπας: «Δεν συμφωνώ με την άποψη ότι το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει, έχουμε πρόγραμμα εξουσίας»

«Δεν θα συμφωνήσω ότι έχει επικρατήσει η άποψη «’ότι το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει’», τόνισε ο…

9 hours ago

Λογοτεχνία και Μαθηματικά – ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΘΗΜΑΤΑ

Του Γιάννη Γ. Καλογεράκη Μαθηματικού Στατιστικολόγου  Επιτ. Σχολικού Συμβούλου Μαθηματικών (Την αμαθίαν καταλύεται η αλήθεια)…

10 hours ago

Καταγγελία Ευτύχη Δημαλάκη για παράνομη σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου Δημοτικής Εταιρείας στον Δήμο Καντάνου-Σελίνου

Ο κ. Ευτύχης Δαμηλάκης, Επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης Δήμου Καντάνου-Σελίνου και Αντιπρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής,…

10 hours ago

Οι “Onirama” ξεσήκωσαν το κέντρο της Χανιώτικης Αγοράς και έκλεισαν δυναμικά τις εκδηλώσεις του Επιμελητηρίου Χανίων «Χριστούγεννα Μουσικά στη Χανιώτικη Αγορά»

Σήμερα, στο κέντρο της Αγοράς της πόλης των Χανίων, ολοκληρώθηκαν οι εορταστικές εκδηλώσεις που διοργάνωσε…

10 hours ago

Τα Χανιά, το Ρέθυμνο, η Ρόδος οι περιοχές με τα περισσότερα τροχαία στη χώρα μας – H Κρήτη μέσα στις στις πέντε χειρότερες περιοχές της Ευρώπης

Αρκετά υψηλότερος από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο το 2023 είναι ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων δυστυχημάτων στην Ελλάδα (68…

10 hours ago

This website uses cookies.