Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι κορυφαίοι κατά σειρά προτίμησης προορισμοί για τους Ελληνες φέτος ήταν η Σκιάθος, τα Χανιά, η Πάργα, το Ναύπλιο, η Σκόπελος, η Μύκονος, τα Σύβοτα, ο Αδάμας, η Νικιάνα και το Τολό και για τους ξένους η Μύκονος, η Ρόδος, η Περίσσα, το Φαληράκι, το Καμάρι,τα Φηρά, τα Μάλια, η Οία, η Κως και το Ρέθυμνο. Τα στοιχεία βασίζονται στις αναζητήσεις των χρηστών της Trivago από την 1η Απριλίου έως την 31η Αυγούστου για την περίοδο Ιουνίου – Αυγούστου με διάρκεια διαμονής μεγαλύτερη των 7 ημερών.
Εξάλλου, η Trivago επισημαίνει το παγκόσμιο ενδιαφέρον που είναι στραμμένο στην Αμφίπολη, προσθέτοντας ότι τουρίστες κατακλύζουν αρχαιολογικούς χώρους και συνδυάζουν την ανάπαυλα των διακοπών τους με επισκέψεις σε ιστορικά μνημεία. Στη λίστα των προτάσεων για προσεχείς επισκέψεις περιλαμβάνει τον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης και το Θέατρο Διονύσου, το Ακρωτήρι Θήρας, τα Μουσεία Λευκού Πύργου και Βυζαντινού Πολιτισμού στη Θεσσαλονίκη, τον αρχαιολογικό χώρο και το Μουσείο των Δελφών και το Παλαιό Ενετικό Φρούριο στην Κέρκυρα.
Τις ταξιδιωτικές τάσεις των Ελλήνων το καλοκαίρι με βάση το σύστημα κρατήσεών της δημοσιοποίησε χθες και η Travelplanet24. Στην Ελλάδα προτίμησαν τη Ρόδο, το Ηράκλειο, τα Χανιά, την Κέρκυρα και τη Μυτιλήνη και στο εξωτερικό τη Λάρνακα, τις Βρυξέλλες, την Κωνσταντινούπολη, τη Σόφια και το Αμστερνταμ.
Η διάρκεια διαμονής ήταν 12 ημέρες και οι κρατήσεις πραγματοποιήθηκαν κατά μέσο όρο 37 ημέρες πριν από την αναχώρηση. Οι περισσότερες αναχωρήσεις έγιναν μεταξύ 21 και 27 Ιουλίου, ενώ πέρυσι πραγματοποιήθηκαν την τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου. Ποσοστό 29% περισσότεροι ταξιδιώτες επέλεξαν φέτος να μετακινηθούν με αεροπλάνο. Οι κρατήσεις των αεροπορικών εισιτηρίων έγιναν σε ποσοστό 85% από υπολογιστή και σε 15% από φορητές συσκευές. Αύξηση 18% σημείωσαν οι κρατήσεις μέσω κινητών συσκευών (tablets, smartpones).
Εξάλλου, η airtickets.gr ανακοίνωσε χθες την υποστήριξή της ως χορηγού στο www.discovergreece.com της Μarketing Greece καθώς και στην εφαρμογή σύνδεσης των ιστοσελίδων ελληνικών ξενοδοχείων με τις κρατήσεις αεροπορικών εταιρειών.
Ο καλλιτεχνικός χώρος Zoetrope και ο Σπύρος Ζερβουδάκης διοργανώνουν την παρουσίαση του φωτογραφικού βιβλίου Terra…
Η Google ανακοίνωσε το νέο μοντέλο δημιουργίας βίντεο με τεχνητή νοημοσύνη, το Veo 2. Η…
Σύμφωνα με δημοσκόπηση της MRB, που διεξήχθη από τις 4 έως τις 13 Δεκεμβρίου, οι…
Μαθητές και καθηγητές του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου και Λυκείου Χανίων δημιούργησαν με μεράκι και αγάπη…
Προϊόν τεχνητής νοημοσύνης με σκοπό την παραπληροφόρηση είναι πολλές από τις φωτογραφίες που είδαν το…
Την Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2024, οι μαθητές και απόφοιτοι του 1ου Γενικού Λυκείου Χανίων και…
This website uses cookies.