ΤΟΠΙΚΑ

Σκοπεύουν να ονομάσουν τον νέο ΒΟΑΚ αυτοκινητόδρομος «Κωνσταντίνου Μητσοτάκη» – Γιατί δεν τα βρήκαν Μυτιληναίος – Περιστέρης

Μου λένε ότι, παρά τις μέχρι και σήμερα παρασκηνιακές προσπάθειες της κυβέρνησης δια μέσω του αρμόδιου υπουργείου – και όχι μόνο- Ευάγγελος Μυτιληναίος και Γιώργος Περιστέρης δεν τα έχουν βρει μεταξύ τους, όσον αφορά τον διαγωνισμό για την Παραχώρηση του ΒΟΑΚ, που πραγματοποιήθηκε λίγες μέρες πριν τις εκλογές του Μαΐου και ακόμη οι προσφορές δεν έχουν ανοίξει!

Και προφανώς δεν θα ανοίξουν όσο στο παρασκήνιο γίνονται προσπάθειες για να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ των δύο πλευρών!

Ο ΒΟΑΚ φέρεται να έχει μεγάλη σημασία για τον Κυριάκο Μητσοτάκη ο οποίος έχει αποφασίσει να δώσει στον αυτοκινητόδρομο που θα συνδέει την Κρήτη από άκρη σε άκρη, από τα Χανιά μέχρι τον Άγιο Νικόλαο, το όνομα του πατέρα του, εμβληματικού πρωθυπουργού της χώρας Κωνσταντίνου Μητσοτάκη!

Και ο Κυριάκος Μητσοτάκης επιθυμούσε από την αρχή οι εργολάβοι να μην οδηγηθούν σε οξεία αντιπαράθεση που τυχόν οδηγήσει μέσω ενστάσεων και προσφυγών σε καθυστερήσεις υλοποίησης του έργου.

Στην προκειμένη περίπτωση ο Μυτιληναίος, που κατεβαίνει με τον Ελλάκτωρα στον διαγωνισμό και το κατασκευαστικό αντικείμενο θα αναλάβει η Ιντρακάτ, θεωρεί ότι ο ΒΟΑΚ «του ανήκει» ως μέρος της μεταξύ των εργολάβων προσυμφωνίας!

Από την άλλη πλευρά ο Γ. Περιστέρης, που ποντάρει τα «ρέστα του» στις Παραχωρήσεις, δεν δέχεται ότι η Παραχώρηση του ΒΟΑΚ εντάσσεται στη συμφωνία των εργολάβων και επισημαίνει ότι από την μοιρασιά αυτή έχει βγει χαμένος, με έργα που για άλλους λόγους (καραμπόλες) δεν προχώρησαν βάσει του αρχικού σχεδιασμού!

Επί του προκειμένου, στο Υπ. Δημοσίων Έργων προφανώς …κοροϊδεύουν, καθώς μόλις και μετά βίας μετά τις διακοπές έχει δρομολογηθεί η σύσταση της Επιτροπής Αξιολόγησης του διαγωνισμού, που ένας Θεός ξέρει πότε θα δεηθούν να ανοίξουν τους φακέλους των προσφορών!

Οι φήμες πάντως που αρχικά ήθελαν τον Μυτιληναίο να έχει υποβάλει υψηλή πρόταση, τώρα λένε ότι η ΓΕΚ Τέρνα εκτός από την Αττική οδό και στον ΒΟΑΚ έχει υποβάλει πρόταση με υψηλό τίμημα, καθώς οι Παραχωρήσεις κρίνονται ως υψίστης σημασίας για τον όμιλο!

radar.gr

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

32 επιζώντες από τους 67 επιβαίνοντες από το αεροπορικό δυστύχημα στο Καζακστάν

Τριάντα δύο επιζώντες υπάρχουν μετά το αεροπορικό δυστύχημα στο Καζακστάν, σύμφωνα με τις καζάκικες αρχές και συγκεκριμένα…

4 hours ago

Χριστουγεννιάτικη μουσική πατινάδα με παραδοσιακά κάλαντα στους Αρμένους Αποκορώνου | Βίντεο

Την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024, στις 12:00 το μεσημέρι, πραγματοποιήθηκε μουσική πατινάδα με παραδοσιακά κάλαντα…

6 hours ago

Από όλους εμάς στον “Αγώνα της Κρήτης”, ευχές από καρδιάς για Καλά Χριστούγεννα!

Αγαπητοί αναγνώστες, Ευχαριστούμε που είστε δίπλα μας και μας εμπνέετε να συνεχίσουμε τον δικό μας…

7 hours ago

Χριστούγεννα στην Κρήτη με απρόβλεπτη χιονόπτωση

Η ψυχρή αέρια μάζα που έφτασε στην Κρήτη, σε συνδυασμό με διαταραχή στην ανώτερη ατμόσφαιρα,…

7 hours ago

Συνετρίβη αεροσκάφος στο Καζακστάν με 110 επιβάτες – Τουλάχιστον 6 επιζώντες

Επιβατικό αεροσκάφος με 110 ανθρώπους συνετρίβη, την Τετάρτη (25/12), κοντά στην πόλη Ακτάου του Καζακστάν και στον…

7 hours ago

Ραγδαία η μείωση της ιδιοκατοίκησης στην Ελλάδα – Στο 61% πλέον, κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο – Στο 31% για τους νέους με τα ενοίκια στα ύψη

Έπεσε περαιτέρω στο 61% το ποσοστό ιδιοκατοίκησης στη χώρα μας, σύμφωνα με έρευνα της Metron Analysis. Θυμίζουμε ότι…

7 hours ago

This website uses cookies.