Categories: ΕΛΛΑΔΑ

Σταθάκης: Θα αναθεωρήσουμε όλες τις συμβάσεις παραχώρησης των μεγάλων οδικών αξόνων

Στόχος η εφαρμογή νέου αναλογικού συστήματος χρέωσης που θα φέρει μείωση στις τιμές των διοδίων, η μετοχική παρουσία του Δημοσίου στις κοινοπραξίες που αναλαμβάνουν το έργο και η επιδίωξη ταχύτερης απόσβεσης του κόστους επένδυσης

Την αναθεώρηση των συμβάσεων παραχώρησης των τεσσάρων μεγάλων οδικών αξόνων της χώρας – Ολυμπίας Οδού, Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου, Ε65 και Ιόνιας Οδού – «αξιοποιώντας κάθε δυνατό περιθώριο» προανήγγειλε ο υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Τουρισμού και Ναυτιλίας, Γιώργος Σταθάκης στην Βουλή.

Μιλώντας στην κοινοβουλευτική επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου υποστήριξε πως βασικές στοχεύσεις της αναθεώρησης είναι η εφαρμογή νέου αναλογικού συστήματος χρέωσης που θα φέρει μείωση στις τιμές των διοδίων, η μετοχική παρουσία του Δημοσίου στις κοινοπραξίες που αναλαμβάνουν το έργο και η επιδίωξη ταχύτερης απόσβεσης του κόστους επένδυσης.

Ο υπουργός είπε ότι τα προηγούμενα χρόνια επικράτησε η «φαραωνική σκέψη» σύμφωνα με την οποία η χώρα θα δημιουργήσει όλους τους αυτοκινητόδρομους μέσα σε 10 χρόνια και πως το τραπεζικό σύστημα μπορεί να υποκαταστήσει την κρατική χρηματοδότηση.

Ωστόσο, σημείωσε ότι « μετά την κρίση του 2008 το σύνολο των αυτοκινητόδρομων χρεοκόπησε, με την εξαίρεση της Αττικής Οδού. Όλοι οι άλλοι μπήκαν σε περιπέτειες για τον απλό λόγο ότι σταμάτησε η τραπεζική χρηματοδότηση».

Υποστήριξε δε ότι το κατάλληλο σύστημα είναι αυτό της Εγνατίας Οδού, μίας δημόσιας εταιρίας που διαχειρίζεται τον μεγαλύτερο οδικό άξονα της χώρας, μέσα από συμβάσεις υπεργολαβίας με ιδιωτικές εταιρίες.

protothema.gr

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Σερβία: Συνεχίζονται οι διαδηλώσεις στο Νόβι Σαντ για την τραγωδία στον σιδηροδρομικό σταθμό – Ζητούν την παραίτηση Βούτσιτς

Η παραίτηση του πρωθυπουργού της Σερβίας, δεν σταμάτησε τις κινητοποιήσεις στο Νόβι Σαντ. Το αντίθετο μάλιστα, σήμερα,…

13 hours ago

Στο κελί της Πισπιρίγκου στον Κορυδαλλό η μητέρα του Άγγελου

Η 26χρονη μητέρα του 3χρονου Άγγελου, που βρίσκεται αντιμέτωπη με σοβαρές κατηγορίες για την κακοποίηση…

14 hours ago

Χανιά: Εξιχνιάστηκαν πέντε κλοπές μοτοσυκλετών – Συνελήφθη 43χρονος

Η Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Χανίων, έπειτα από μεθοδική έρευνα, κατάφερε να εξιχνιάσει πέντε κλοπές δίκυκλων μοτοσυκλετών…

16 hours ago

Άνοιξαν οι υποβολές για το 13ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων – Προθεσμία έως 31 Μαΐου

Το 13ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων (Chania Film Festival - CFF) ανοίγει τις πύλες του για…

16 hours ago

Τέλος το νυχτερινό τιμολόγιο ρεύματος από σήμερα – Όσα αλλάζουν

Εν αναμονή των τιμών που θα δώσουν οι προμηθευτές για το νέο διζωνικό τιμολόγιο ρεύματος αλλά και για…

17 hours ago

Καρυστιανού για Τέμπη: Όσο πιο βαθιά μπαίνουμε σε αυτή τη βρώμικη υπόθεση κινδυνεύει η ζωή μας

Για τον κίνδυνο να μην αποδοθούν οι ευθύνες μέχρι εκεί που πρέπει μίλησε η Μαρία Καρυστιανού,…

17 hours ago

This website uses cookies.