Στην Ελλάδα κυκλοφορούν 1,5 εκατομμύριο ανασφάλιστα οχήματα

Ενώ η κοινοτική νομοθεσία προϋποθέτει ότι όλα τα οχήματα που κυκλοφορούν εντός της ΕΕ πρέπει να είναι ασφαλισμένα

Κομισιόν : «Οι κάτοχοι αυτοκινήτων που έχουν ασφαλιστική κάλυψη χρηματοδοτούν τα ατυχήματα που προκαλούνται από ανασφάλιστα οχήματα»

Ν. Χουντής : «Οικονομική κρίση και τιμολογιακή πολιτική οδηγούν σε αύξηση των ανασφάλιστων αυτοκινήτων»

Στην Ελλάδα κυκλοφορούν 1,5 εκατομμύριο ανασφάλιστα αυτοκίνητα, ενώ «η οδηγία 2009/103/EC της ΕΕ για την ασφάλιση αυτοκινήτων οχημάτων προϋποθέτει ότι όλα τα αυτοκίνητα οχήματα που κυκλοφορούν εντός της ΕΕ πρέπει να είναι ασφαλισμένα…Οι κάτοχοι αυτοκινήτων που έχουν ασφαλιστική κάλυψη χρηματοδοτούν τα ατυχήματα που προκαλούνται από ανασφάλιστα οχήματα» αυτά τόνισε, μεταξύ άλλων, ο Επίτροπος κ. Michel Barnier, απαντώντας σε ερώτηση του Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Χουντή.

Πιο συγκεκριμένα, ο Ν. Χουντής στην ερώτησή του σημείωνε ότι η οικονομική κρίση, η αδυναμία πληρωμής ασφαλίστρων από όλο και περισσότερους κατόχους αυτοκινήτων αλλά και η τιμολογιακή πολιτική που έχει ακολουθηθεί στα ασφάλιστρα,  έχουν οδηγήσει στο φαινόμενο το 15% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στη χώρα να είναι ανασφάλιστα. Καταλήγοντας ρωτούσε τι στοιχεία διαθέτει η Επιτροπή για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα στις χώρες της ΕΕ και τα μέτρα που λαμβάνονται για τον περιορισμό των ανασφάλιστων αυτοκινήτων.

Στην απάντησή του ο Επίτροπος κ. Barnier τόνισε:  «Η Επιτροπή πιστεύει ακράδαντα ότι είναι ουσιώδους σημασίας, να καταπολεμάται η οδήγηση ανασφάλιστων αυτοκινήτων.  Οι κάτοχοι αυτοκινήτων που έχουν ασφαλιστική κάλυψη χρηματοδοτούν τα ατυχήματα που προκαλούνται από ανασφάλιστα οχήματα. Τα εθνικά εγγυητικά ταμεία, τα οποία σε τελική ανάλυση χρηματοδοτούνται από πρόσθετες επιβαρύνσεις στα ασφάλιστρα, τις οποίες καταβάλλουν οι νομοταγείς κάτοχοι αυτοκινήτων, οφείλουν να προβαίνουν στο διακανονισμό των ατυχημάτων αυτών. Επομένως, είναι προς το συμφέρον των νομοταγών αυτοκινητιστών και τελικά της κοινωνίας να περιορίζεται στο μέγιστο δυνατό βαθμό η κυκλοφορία ανασφάλιστων οχημάτων». Συνεχίζοντας ανέφερε ότι «η καταπολέμηση της κυκλοφορίας ανασφάλιστων οχημάτων εμπίπτει στην αρμοδιότητα των κρατών μελών, ωστόσο, η Επιτροπή καλεί τα κράτη μέλη να υποβάλουν προαιρετικώς τα στοιχεία των εκτιμήσεών τους σχετικά με το φαινόμενο της οδήγησης ανασφάλιστων οχημάτων».

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

κ. Κουτσούμπα, όλος ο Τύπος χρειάζεται στήριξη, όχι μόνο κάποιοι λίγοι

Το "Μουσείο Τυπογραφίας Γιάννη & Ελένης Γαρεδάκη", στο Βιοτεχνικό Πάρκο Χανίων, επισκέφθηκε ο Γενικός Γραμματέας…

30 mins ago

Έρχεται νέος φόρος, τώρα για τα κρυπτονομίσματα

«Αγοράστε ό,τι μπορείτε». Με αυτή τη φράση οι κρυπτο-ευαγγελιστές παραινούν τους -κυρίως retail- επενδυτές να…

1 hour ago

Τα κρυπτονομίσματα επιστρέφουν – Πώς θα αποφύγουμε την καταστροφή

Όλα δείχνουν πως το πάρτι των κρυπτονομισμάτων ξαναρχίζει. Το Bitcoin ανεβαίνει κατακόρυφα και οι "μεγάλοι παίκτες"…

2 hours ago

Brain drain: Επιταχυντής της πληθυσμιακής μείωσης η κρίση χρέους – Συνεχίζουν να φεύγουν στο εξωτερικό οι νέοι

Η μείωση και γήρανση του πληθυσμού της χώρας αποτελούν μείζον εθνικό πρόβλημα, καθώς η διαφορά μεταξύ γεννήσεων…

2 hours ago

Κοντά στην εκλογή προέδρου από την πρώτη Κυριακή στον ΣΥΡΙΖΑ

Κοντά στην εκλογή από την πρώτη Κυριακή των εκλογών για την ανάδειξη ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ…

2 hours ago

Εργαζόμενοι: Ωράρια «κολλημένα» στα ‘80s – Γιατί δε μειώνεται ο χρόνος εργασίας;

Γιατί οι εργαζόμενοι πλήρους απασχόλησης, δεν έχουν δει καμία ουσιαστική μείωση του χρόνου εργασίας από τη δεκαετία…

9 hours ago

This website uses cookies.